The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

تشخیص جنسیت جنین از روی چشم آیا امکان پذیر است؟

فرزندتان دختر است یا پسر؟ این سوالی است که در طی بارداری، بارها از شما می پرسند! شاید به دلیل این سوالات و همینطور کنجکاوی خودتان، وسوسه شوید که قبل از زمان گفته شده توسط پزشک، از جنسیت جنین خود مطلع شوید. به همین دلیل ما این مقاله را با هدف آشنایی با روش تشخیص جنسیت جنین از روی چشم مادر که قدیمی ها به آن اعتقاد دارند، تهیه کرده ایم تا با چگونگی انجام آن آشنا شده و بدانید که تا چه حد میتوان به نتیجه تشخیص جنسیت جنین از روی چشم اعتماد کرد.

تشخیص جنسیت جنین در بارداری

کاملا قابل درک است که به محض مطلع شدن از بارداری، دلتان بخواهد که از جنسیت کوچولوی درون رحمتان مطلع شوید. این احساس در میان تمام مادران باردار و حتی همسران آن ها در سراسر جهان با هر فرهنگ و نژادی مشترک و معمول است. اما حقیقت این است که برای تشخیص جنسیت جنین در بارداری، کمی باید صبور باشید.

اگرچه امروزه به لطف پیشرفت های علم پزشکی، زودترین زمان ممکن برای تشخیص جنسیت جنین، در صورت انجام تست سل فری دی ان ای (cffDNA) یا همان نیپتی (NIPT)، هفته ده بارداری به بعد است! اما باید این نکته را در نظر داشت که به دلیل هزینه های بالا، این روش به طور معمول با هدف صرفا تشخیص جنسیت جنین انجام نشده و بنابراین هنوز هم روش اصلی برای مشخص نمودن جنسیت کوچولوی دلبند شما، سونوگرافی است که از هفته 16 بارداری به بعد انجام می شود. همین مساله باعث شده تا برای پیش بینی هرچه زودتر جنسیت جنین در مراحل ابتدایی بارداری، باورهای مختلفی شکل بگیرند. کافی است کمی در اطراف خود پرس و جو کرده و یا با بزرگترها صحبت کنید تا با انواع و اقسام روش های تجربی برای پیش بینی جنسیت جنین آشنا شوید. از جمله:

- خشک یا نرم بودن دستان مادر،

- شکل شکم،

- شدت حالت تهوع،

- جدول تعیین جنسیت جنین چینی،

- تعداد ضربان قلب،

- فرم بینی،

- تست ترکیب ادرار با کلم قرمز،

- نوع ویار (به شیرینی یا خوراکی های شور)،

- رنگ پوست صورت و درخشنده یا مات و کدر بودن آن،

- ریختن نمک بر روی سر مادر باردار،

- و تشخیص جنسیت جنین از روی چشم و ...،

روش های تشخیص جنسیت جنین از روی چشم

همانطور که گفتیم، روش های پیش بینی جنسیت جنین در بارداری، قدمتی به درازای طول عمر بشر دارند و بسته به اینکه شما ساکن کدام کشور و یا حتی شهر و محله باشید، بسیار متنوع هستند که به برخی از آن ها در لیست بالا اشاره شد. اما در این میان برخی از روش ها بیشتر از بقیه شناخته شده و در سرتاسر جهان محبوب می شوند. تشخیص جنسیت جنین از روی چشم، یکی از آن ها است. برای تشخیص جنسیت جنین از روی چشم، چند باور وجود دارد که به ترتیب به آن ها اشاره می کنیم:

1. تست گشادی چشم:

این تست بیشتر از هر جای دیگری، توسط مردم آلمان مورد استفاده قرار می گیرد. آن ها بر این باور هستند که شاه کلید پیش بینی جنسیت جنین درون رحم شما در درون چشمان شما است. برای انجام این تست، تنها کافی است که برای حداقل یک دقیقه در آینه به خود خیره شوید، اگر متوجه شدید که مردمک چشمان شما در حال گشاد شدن است، ، به این معنی است که شما یک پسر وروجک در راه دارید و اگر گشادی مردمک رخ ندهد، یعنی اینکه جنسیت دلبند شما دختر است. به یاد داشته باشید که بیش از سه دقیقه به آینه خیره نشوید.

2. تشخیص جنسیت جنین به کمک علامت Y:

برای انجام این روش تشخیص جنسیت جنین از روی چشم، دو نظریه در میان مردم مطرح است که درست نقطه مقابل یکدیگر هستند.

نظریه اول:

جلوی آینه ایستاده و یا از یک نفر بخواهید که به چشمان شما نگاه کند. به آرامی پلک پایینی چشمتان به سمت پایین کشیده و همزمان نگاهتان به سمت بالا باشد، تا حدی که بتوانید به طور کامل و دقیق، سفیدی چشم در پایین مردمک را ببینید. در این ناحیه، مویرگ های خونی ظریفی وجود دارند که شکل آن ها به تشخیص جنسیت جنین از روی چشم کمک می کند. پس با دقت به دنبال دو رگ خونی که در انتها دو شاخه می شوند، بگردید. اگر این دو رگ با قلاب در بالای آن ها، در چشم راست شما دیده شوند، یعنی اینکه کوچولوی درون رحم شما، یک دختر شیرین زبان است و اگر این رگ ها که شبیه به علامت Y نیز به نظر می رسند را در چشم چپ ببینید، باید منتظر یک پسر کاکل زری باشید.

نظریه دوم:

کمی عجیب است، اما این نظریه، از زمین تا آسمان با نظریه قبلی تفاوت دارد. در این روش هم باید درست مانند همان نظریه اول عمل کرده و پیش بروید. اما این بار برای تشخیص جنسیت جنین از روی چشم، باید به دنبال رگ قرمز و ظریفی باشید که به حروف انگلیسی V و یا Y شباهت دارد. خب در این روش، اگر علامت Y در چشم چپ زن باردار دیده شود، می توان انتظار داشت که او مادر یک دختر دلبر خواهد شد و اگر هم علامت Y در چشم راست مادر بارداری دیده شود، یعنی اینکه جنین درون رحم، یک آقا پسر است.

شاید این سوال برایتان ایجاد شود که اگر این علامت در هر دو چشم دیده شود، جنسیت جنین چه خواهد بود؟ پاسخ "دختر" است و یا اینکه ممکن است دوقلو باردار شده باشید! اگر هم علامت Y در هیچ یک از چشم های مادر دیده نشود و سفیدی چشم فاقد رگی با مشخصات یاد شده باشد، باید منتظر تولد پسر بود.

تشخیص جنسیت جنین از روی چشم، واقعیت داره؟

با اینکه تشخیص زودهنگام جنسیت جنین، بسیار جذاب به نظر می رسد، اما باید بدانید که تمامی این روش ها و از جمله روش تشخیص جنسیت جنین از روی چشم، بر پایه شانس و احتمال کار کرده و تضمینی در پی آن ها نیست. از آنجا که جنسیت جنین در بارداری پنجاه پنجاه است، بنابراین طبیعی است که در بعضی از خانم ها برحسب شانس، جنسیت پیش بینی شده درست از کار دربیاید. اما این مساله در مورد همه صدق نمی کند و تنها راه تشخیص دقیق جنسیت جنین در بارداری، سونوگرافی و تست هایی مانند سل فری دی ان ای هستند.

البته که شما می توانید برای سرگرمی خودتان هم که شده، روش های مختلف پیش بینی کننده جنسیت جنین مانند همین روش تشخیص جنسیت جنین از روی چشم را امتحان کنید، اما صد در صد به نتیجه آن دل نبندید چون ممکن است در سونوگرافی جنسیت دیگری به شما اعلام شده و تمام برنامه هایتان را به هم بریزد!

مطالعه بیشتر:

تشخیص جنسیت جنین با 4 روش خانگی

راه های مدرن و سنتی تشخیص جنسیت فرزند

علامت Y در چشم زن باردار و تشخیص جنسیت جنین

جدول چینی تعیین جنسیت چیست و آیا واقعیت دارد؟

?پرسش و پاسخ های تشخیص جنسیت جنین از روی چشم

علامت Y در چشم زن باردار چیست؟

اگر دو رگ در نواحی سفید زیر چشم با قلاب در بالای آن ها، در چشم راست شما دیده شوند، یعنی اینکه کوچولوی درون رحم شما، یک دختر شیرین زبان است و اگر این رگ ها که شبیه به علامت Y نیز به نظر می رسند را در چشم چپ ببینید، باید منتظر یک پسر کاکل زری باشید.

اگر علامت Y در هر دو چشم دیده شود، جنسیت جنین چه خواهد بود؟

پاسخ دختر است و یا اینکه ممکن است دوقلو باردار شده باشید! اگر هم علامت Y در هیچ یک از چشم های مادر دیده نشود و سفیدی چشم فاقد رگی با مشخصات یاد شده باشد، باید منتظر تولد پسر بود.

تشخیص جنسیت جنین از روی چشم، واقعیت داره؟

با اینکه تشخیص زودهنگام جنسیت جنین، بسیار جذاب به نظر می رسد، اما باید بدانید که تمامی این روش ها و از جمله روش تشخیص جنسیت جنین از روی چشم، بر پایه شانس و احتمال کار کرده و تضمینی در پی آن ها نیست. از آنجا که جنسیت جنین در بارداری پنجاه پنجاه است، بنابراین طبیعی است که در بعضی از خانم ها برحسب شانس، جنسیت پیش بینی شده درست از کار دربیاید.

دقیق راه برای تعیین جنسیت جنین چیست؟

تنها راه مطمئن تشخیص دقیق جنسیت جنین در بارداری، سونوگرافی و تست هایی مانند سل فری دی ان ای هستند.