The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

علامت Y در چشم زن باردار و تشخیص جنسیت جنین

بارداری، به دلیل ماهیت غیرقابل پیش بینی که دارد، سوالات زیادی را برای مادران و حتی سایر اعضای خانواده ایجاد می کند. یکی از اولین سوالاتی که به محض مثبت شدن نتیجه خون و تایید بارداری، ایجاد می شود این است که جنین درون رحم چه جنسیتی دارد؟ همین اشتیاق سبب شده تا در سرتاسر جهان، باورها و روش های غیرعلمی و تجربی فراوانی برای تعیین جنسیت جنین شکل بگیرند که از جمله آن ها تشخیص جنسیت بر مبنای علامت Y در چشم زن باردار است که در این مقاله به آن می پردازیم.

تشخیص جنسیت جنین با روش های تجربی

دور از انتظار نیست که حتی صبورترین خانم ها هم در دوران بارداری عجول شده و دلشان بخواهد که هرچه زودتر بفهمند جنین در حال رشد در درون رحمشان، یک دختر کوچولوی شیرین و دوست داشتنی است یا یک پسر وروجک و کاکل زری! و درست به همین دلیل، انواع و اقسام روش های تعیین جنسیت خانگی را امتحان می کنند تا شاید بدین ترتیب بتوانند جنسیت دلبند خود را تشخیص دهند.

بسیاری از این روش های تشخیص جنسیت در بارداری، در واقع حاصل باورها و تجربه هایی هستند که نسل به نسل از قدیمی ها به ما به ارث رسیده اند و هیچ تحقیق علمی برای تایید صحت آن ها انجام نشده است. شاید بسیاری از این روش ها، به گوشتان خورده باشد و برایتان آشنا باشند، اقداماتی مانند ریختن نمک بر روی سر مادر باردار، جدول چینی تشخیص جنسیت، ترکیب آب کلم قرمز و ادرار، شکل شکم، رنگ پوست مادر، شکل بینی مادر، تمایلات غذایی و ویار مادر باردار و حتی نحوه بلند شدن او از روی زمین! همه و همه، از جمله روش های تجربی هستند که برای تشخیص جنسیت جنین در طی بارداری مورد استفاده قرار گرفته و بسیاری از مردم به آن ها اعتقاد راسخ دارند. یکی از این راهکارها که چندان شناخته شده نیست، علامت Y در چشم زن باردار است. اما چگونه می توان به کمک این روش جنسیت جنین را پیش بینی کرد و چقدر صحت دارد؟

تشخیص جنسیت جنین به کمک علامت Y در چشم زن باردار

برای پیش بینی جنسیت جنین در طی بارداری به کمک علامت Y در چشم زن باردار، دو نظریه کلی وجود دارد که در تقابل کامل با یکدیگر قرار دارند.

روش اول برای پیش بینی جنسیت جنین بر اساس علامت Y در چشم زن باردار

برای کمک گرفتن از این روش، باید جلوی آینه ایستاده و یا از فرد دیگری بخواهید که به چشمان شما نگاه کند. دستان خود را خوب بشویید و سپس، پلک پایین خود را با ملایمت به سمت پایین کشیده و خودتان به سمت بالا نگاه کنید، تا حدی که سفیدی چشم در پایین مردمک به طور کامل نمایان شود.با مشاهده بخش سفیدرنگ چشم، احتمالا متوجه رگ های خونی ظریفی در این ناحیه می شوید که شکل آن ها پیش بینی کننده جنسیت کوچولوی شما است. پس خوب دقت کنید و به دنبال دو رگ خونی ظریف که در انتها دو شاخه می شوند)، بگردید. اگر این دو رگ با قلاب در بالای آن ها، در چشم راست دیده شوند، یعنی باید منتظر تولد یک شاهزاده خانم زیبا باشید و اگر در چشم چپ دیده شوند، دلبند شما یک آقا پسر خواهد بود.

روش دوم برای پیش بینی جنسیت جنین بر اساس علامت Y در چشم زن باردار

شاید برایتان جالب باشید که این نظریه، درست برخلاف روش قبلی است! در این روش هم باید دقیقا همان مراحل قبلی را انجام دهید و همان بخش چشم را نگاه کنید. این بار باید به دنبال رگی باشید که به شکل V و یا Y است. این همان علامت Y در چشم زن باردار است که از آن صحبت کردیم. طرفداران این نظریه بر این باور هستند که اگر علامت Y در چشم زن باردار، در چشم چپ او دیده شود، باید در انتظار تولد یک دختر کوچولو بود و اگر بالعکس علامت Y در چشم زن باردار، در چشم راست دیده شود، جنسیت جنین درون رحم پسر است.

خب اگر این علامت در هر دو چشم دیده شود، چطور؟ در این صورت باز هم جنین درون رحم دختر بوده و یا اینکه ممکن است دوقلو باردار باشید! و اگر علامت Y در چشم زن باردار دیده نشود یا به بیانی دیگر بدون رگ باشد، جنین پسر خواهد بود.

تشخیص جنسیت جنین به کمک علامت Y در چشم زن باردار، درسته؟

اگر وسوسه شده اید که به کمک روش علامت Y در چشم زن باردار، جنسیت کوچولویی که در راه دارید را تشخیص دهید، باید بدانید که این روش هم درست مانند سایر روش های تجربی تشخیص جنسیت در بارداری، قطعیت صد در صدی نداشته و پشتوانه علمی هم ندارد. در واقع اگر می خواهید به قطعیت از جنسیت جنین خود مطلع شوید، باید به دنبال روش هایی بروید که در علم پزشکی اثبات شده هستند.

دقیق ترین روش تشخیص جنسیت جنین در بارداری

در حال حاضر روش های اصلی تشخیص جنسیت جنین که می توان تا حد بسیار زیادی به نتیجه آن ها اطمینان نمود، شامل این دو مورد هستند:

  •  سونوگرافی: در سونوگرافی، اندام های تناسلی بیرونی جنین، عامل تشخیص جنسیت هستند. اگرچه در برخی موارد، در حوالی هفته 11 و 12 نیز می توان با سونوگرافی جنسیت را تشخیص داد، اما به دلیل کوچک بودن جنین، خطا زیاد بوده و بهترین زمان تشخیص جنسیت جنین با سونوگرافی، از هفته 14 به بعد بارداری است.
  • سل فری دی ان ای (cffDNA): این آزمایش غربالگری که با عنوان نیپتی (NIPT) نیز شناخته می شود، با گرفتن چند سی سی خون از مادر و بررسی ماده ژنتیکی سلول های جنینی موجود در خون او انجام شده و می تواند علاوه بر تشخیص برخی اختلالات ژنتیکی، جنسیت جنین را نیز معین نماید. این تست را می توان از هفته 10 بارداری به بعد انجام داد.

با در نظر گرفتن این نکات، می توان اینطور نتیجه گرفت که اگرچه روش های تجربی تشخیص جنسیت جنین مانند بررسی علامت Y در چشم زن باردار، قطعیت ندارند اما در مواردی بسته به شانس و احتمال می توانند پاسخ صحیحی به شما بدهند. بنابراین اگر دوست داشته باشید می توانید برای پیش بینی جنسیت فرزندی که در راه دارید از روش علامت Y در چشم زن باردار، کمک بگیرید، البته به یاد داشته باشید که این کار را به عنوان یک سرگرمی در نظر بگیرید تا اگر جنسیت جنین در سونوگرافی چیز دیگری شد، شوکه و ناامید نشوید! موفق باشید!

مطالعه بیشتر:

تشخیص جنسیت جنین از ظاهر مادر آیا امکان پذیر است؟

  تشخیص جنسیت جنین در چند هفتگی امکان پذیر است؟

تغذیه مناسب بارداری در ماه اول و غذاهایی که باید مصرف کرد

تعیین جنسیت جنین با PGD چیست و چگونه انجام می شود؟

?پرسش و پاسخ های علامت Y در چشم زن باردار

تشخیص جنسیت جنین به کمک علامت Y در چشم زن باردار چگونه انجام می شود؟

برای کمک گرفتن از این روش، باید جلوی آینه ایستاده و یا از فرد دیگری بخواهید که به چشمان شما نگاه کند. دستان خود را خوب بشویید و سپس، پلک پایین خود را با ملایمت به سمت پایین کشیده و خودتان به سمت بالا نگاه کنید، تا حدی که سفیدی چشم در پایین مردمک به طور کامل نمایان شود. با مشاهده بخش سفیدرنگ چشم، احتمالا متوجه رگ های خونی ظریفی در این ناحیه می شوید که شکل آن ها پیش بینی کننده جنسیت کوچولوی شما است. پس خوب دقت کنید و به دنبال دو رگ خونی ظریف که در انتها دو شاخه می شوند)، بگردید. اگر این دو رگ با قلاب در بالای آن ها، در چشم راست دیده شوند، یعنی باید منتظر تولد یک شاهزاده خانم زیبا باشید و اگر در چشم چپ دیده شوند، دلبند شما یک آقا پسر خواهد بود.

منظور از علامت V یا Y در چشم زن باردار چیست؟

قسمت سفید پایین را نگاه کنید. باید به دنبال رگی باشید که به شکل V و یاY است. این همان علامت Y در چشم زن باردار است. طرفداران این نظریه بر این باور هستند که اگر علامت Y در چشم زن باردار، در چشم چپ او دیده شود، باید در انتظار تولد یک دختر کوچولو بود و اگر بالعکس علامت Y در چشم زن باردار، در چشم راست دیده شود، جنسیت جنین درون رحم پسر است.

خب اگر علامت Y در هر دو چشم دیده شود، چطور؟

در این صورت باز هم جنین درون رحم دختر بوده و یا اینکه ممکن است دوقلو باردار باشید! و اگر علامت Y در چشم زن باردار دیده نشود یا به بیانی دیگر بدون رگ باشد، جنین پسر خواهد بود.

تشخیص جنسیت جنین به کمک علامت Y در چشم زن باردار، درسته؟

اگر وسوسه شده اید که به کمک روش علامت Y در چشم زن باردار، جنسیت کوچولویی که در راه دارید را تشخیص دهید، باید بدانید که این روش هم درست مانند سایر روش های تجربی تشخیص جنسیت در بارداری، قطعیت صد در صدی نداشته و پشتوانه علمی هم ندارد. در واقع اگر می خواهید به قطعیت از جنسیت جنین خود مطلع شوید، باید به دنبال روش هایی بروید که در علم پزشکی اثبات شده هستند.