The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

ویار به شوهر در بارداری و علت ویار به شوهر در بارداری چیست؟

ویار ترشی در بارداری، ویار شیرینی و حتی ویارهای عجیبی مانند ویار خوردن مهر نماز و یخ در بارداری، برای بسیاری از مردم شناخته شده هستند. اما ویار به شوهر در بارداری، مساله ای است شاید کمتر با آن مواجه شده باشید و به همین دلیل به نظر عده ای غیرواقعی و دروغین بیاید. اما این مساله حقیقت دارد و برای برخی مادران باردار ایجاد می شود. برای همین ما در این مقاله به علل احتمالی ویار به شوهر در بارداری و راهکارهای کنترل آن پرداخته ایم تا راهگشای شما در این زمینه باشد.

علت ویار به شوهر در بارداری چیست؟

ویار به شوهر در بارداری، به معنای بیزاری خانم نسبت به همسر خود است، تا جایی که با نزدیک شدن همسر حال خانم بد شده و حتی ممکن است احساس کند نمی تواند بوی بدن همسر خود را تحمل کند. اگر شما هم جزو این دسته از زوجین باشید، با بروز چنین مشکلی نگران شده و به دنبال یافتن علت آن هستید. به ویژه اگر قبل از بارداری، عاشق و معشوق بوده اید و نمی توانستید دوری یکدیگر را تحمل کنید!

با وجود تحقیق و بررسی های متعدد، هنوز علت دقیق ویار به شوهر در بارداری مشخص نشده است، اما محققان بر این عقیده هستند که دلایل زیر، احتمالا می توانند در ایجاد این نوع خاص از ویار بارداری نقش داشته باشند.

1. تغییرات هورمونی

به محض رخ دادن لقاح و تشکیل نطفه، سطح هورمون ها در بدن دستخوش تغییر شده و دچار نوساناتی می شود که تا قبل از آن هرگز ایجاد نشده بود. این تغییرات هورمونی، عامل بسیاری از مشکلاتی است که زنان در طی بارداری تجربه می کنند، از حالت تهوع و یبوست گرفته تا تغییر در روحیه و خلق و خو! بنابراین ممکن است خانم ها در دوران بارداری خود، عصبی، زودرنج، تحریک پذیر، خشمگین، حساس و حتی افسرده شوند و در چنین شرایطی نسبت به شوهر و زندگی خود نیز احساس ناامیدی و دلسردی پیدا کنند.

2. تغییرات جسمی

بارداری با تغییرات گسترده جسمی همراه است که برخی از آن ها برای خانم ها خوشایند و دلچسب نیستند. بزرگ شدن شکم و سینه ها، احساس درد و ناراحتی مداوم در سینه ها، افزایش وزن، ورم کردن بینی و ترک های پوستی در همراهی با عوارض آزاردهنده بارداری مانند بیزاری از بو، بی اشتهایی، کمردرد، تهوع و استفراغ و ... در کنار هم می توانند این احساس را در مادران ایجاد کنند که دیگر مانند گذشته زیبا و سالم نیستند و در چنین شرایطی برخی از خانم ها همسر خود را مقصر می دانند.

3. ناآگاهی مردان

متاسفانه سطح آموزش به آقایان در حوزه بارداری بسیار ضعیف است و به همین دلیل اغلب مردان نمی دانند که در طی این دوران، چطور با همسر خود رفتار کنند. برخی از مردان ممکن است اینطور فکر کنند که همسر آن ها لوس و یا بیش از حد حساس شده است، برخی دیگر ممکن است اصلا هیچ درکی از تغییرات زنان در بارداری نداشته باشند و در مقابل برخی از مردان نیز با وجود واقف بودن به تمام ناراحتی ها و مشکلات ناشی از بارداری، ممکن است ندانند که چه کاری باید انجام دهند تا حال همسر خود را در این دوران بهبود بخشند.

متاسفانه در چنین شرایطی، راهکار اغلب آقایان کناره گیری و یا حتی تلاش بیهوده برای کم اهمیت نشان دادن مشکلات است، راهکاری اشتباه که خانم ها آن را به پای بی توجهی و سرد شدن همسر خود گذاشته و به مرور از او دلسرد و دلزده می شوند.

4. حساسیت به بوها

حساسیت به بو، یکی از عوارض شایع دوران بارداری است که می تواند در بروز تهوع و استفراغ نیز نقش داشته باشد. اما این مشکل در برخی از خانم ها، به صورت ویار به بوی بدن همسر ایجاد می شود که شکل دیگری از ویار به شوهر در بارداری است.

راهکارهای مدیریت ویار به شوهر در بارداری

اگرچه برخی از انواع ویار در بارداری مانند ویار به یک خوراکی خاص، غالبا بی خطر بوده و مشکلی را برای مادر و اطرافیان او ایجاد نمی کنند. اما ویار به شوهر در بارداری، مساله ای است که نه تنها برای خود خانم آزاردهنده است، بلکه می تواند به همسر او نیز لطمه زده و باعث دوری آن ها از یکدیگر شود. اگر شما هم جزو آن دسته از مادرانی هستید که دچار ویار به شوهر در بارداری شده اید، می توانید با در نظر گرفتن برخی نکات، بهتر این مشکل را مدیریت کنید تا لطمه کمتری به زندگی عاشقانه و زناشویی شما وارد شود. این نکات عبارت هستند از:

- مهم ترین کاری که باید انجام دهید، این است که با همسر خود حرف بزنید و به او توضیح دهید که این نوع از ویار، کاملا طبیعی است و خانم های دیگری نیز هستند که ممکن است آن را تجربه کنند. همچنین برای او توضیح دهید که این مشکل خارج از اراده شما رخ داده و خودتان هم از این موضوع ناراحت هستید. وقتی که مردان بدانند، شما واقعا از آن ها بیزار نیستید و این مساله تنها حالتی موقتی است که به دلیل بارداری ایجاد شده است، راحت تر با آن کنار آمده و بهتر شما را درک و همراهی می کنند. برای توضیح بهتر، حتی می توانید از پزشک خود کمک گرفته و از او بخواهید تا این مساله را برای همسرتان شرح دهد.

- اگر شما مادر بارداری باشید که دچار ویار به شوهر در بارداری شده است، ممکن است کوچکترین اشتباهات همسرتان برای شما بسیار پررنگ و مهم شده و این احساس را داشته باشید که کارهای همسرتان باعث ناراحتی و خشم شما می شود. یا شاید حتی این احساس را داشته باشید که او مرد ایده آل شما نیست و در انتخاب خود اشتباه کرده اید! قابل درک است که چنین احساساتی شاید باعث ناامیدی و بدتر شدن حال شما بشوند. اما این تنها نوعی ویار است و خیلی زود، با افزایش سن بارداری از بین خواهد رفت. کافی است به طور مداوم لحظات خوش زندگی خود را مرور کرده و نقاط قوت همسرتان را در ذهن خود پررنگ کنید.

- اگر به بوی همسرتان ویار پیدا کرده اید، این مساله را محترمانه با او در میان بگذارید و تاکید کنید که این مشکلی از جانب او و یا حتی شما نیست و تنها به دلیل تغییرات هورمونی ایجاد شده است. سپس می توانید از او بخواهید تا عطر خود را عوض کرده و یا از لوسیون و شامپوی بدنی استفاده کند که عطر آن را دوست دارید و باعث به هم خوردن حال شما نمی شود. یا اگر همسرتان سیگاری است و از دخانیات استفاده می کند، از او بخواهید تا این عادت را کنار گذاشته و حداقل در خانه به سراغ آن ها نرود.

- کاملا قابل درک است که به دلیل ویار به شوهر در بارداری، بخواهید از او دوری کنید، اما فراموش نکنید که این مساله در طولانی مدت ممکن است باعث سرد شدن شما نسبت به هم شود. بنابراین، تلاش کنید تا هر گاه که می توانید یکدیگر را در آغوش بگیرید و روابط عاطفی خود را تقویت کنید. اگر این کار هم برایتان مقدور نیست، تلاش کنید تا با حرف زدن و بیان جملات عاشقانه، کانون زندگی خود را گرم نگه دارید. شک نکنید که با کمی صبوری و تحمل، به مرور همه چیز به حالت قبل برگشته و شما مانند گذشته می توانید عاشق همسر خود باشید و از بودن کنار او لذت ببرید.

مطالعه بیشتر: 

روش های برای کنترل ویار بارداری

ویار پیکا یا ویار مواد غیر خوراکی چیست؟

علت ویار بارداری چیست و از چه زمانی شروع می شود؟

ويار چيست و به چه دلیل یا علت ویار بارداری به وجود می آید؟

?پرسش و پاسخ های ویار به شوهر در بارداری

علت ویار به شوهر در بارداری چیست؟

به محض رخ دادن لقاح و تشکیل نطفه، سطح هورمون ها در بدن دستخوش تغییر شده و دچار نوساناتی می شود که تا قبل از آن هرگز ایجاد نشده بود. این تغییرات هورمونی، عامل بسیاری از مشکلاتی است که زنان در طی بارداری تجربه می کنند، از حالت تهوع و یبوست گرفته تا تغییر در روحیه و خلق و خو!

ویار به شوهر در بارداری یعنی چی؟

ویار به شوهر در بارداری، به معنای بی زاری خانم نسبت به همسر خود است، تا جایی که با نزدیک شدن همسر حال خانم بد شده و حتی ممکن است احساس کند نمی تواند بوی بدن همسر خود را تحمل کند.

باردارم و به بوی بدن همسرم ویار دارم، چیکار کنم؟

- اگر به بوی همسرتان ویار پیدا کرده اید، این مساله را محترمانه با او در میان بگذارید و تاکید کنید که این مشکلی از جانب او و یا حتی شما نیست و تنها به دلیل تغییرات هورمونی ایجاد شده است. سپس می توانید از او بخواهید تا عطر خود را عوض کرده و یا از لوسیون و شامپوی بدنی استفاده کند که عطر آن را دوست دارید و باعث به هم خوردن حال شما نمی شود.

آیا ویار به شوهر در بارداری طبیعی است؟

کاملا قابل درک است که به دلیل ویار به شوهر در بارداری، بخواهید از او دوری کنید، اما فراموش نکنید که این مساله در طولانی مدت ممکن است باعث سرد شدن شما نسبت به هم شود. بنابراین، تلاش کنید تا هرگاه که می توانید یکدیگر را در آغوش بگیرید و روابط عاطفی خود را تقویت کنید.