The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

سلامت پوست در زمستان و راه های مراقبت از پوست در زمستان

زمستان برای پوست ما نوعی آسیب است. همانطور که به سمت محل کار می رویم یا برف را از روی پیاده رو پارو می کنیم، هوای سرد و باد تند می تواند صورت ما را قرمز کند. استرس تعطیلات به همراه تغییرات دما از رفتن از داخل خانه به خارج از منزل اضافه کنید و این اساسا دلیلی برای ناراحتی پوست ما است. بنابراین اگر همیشه می‌خواستید یک برنامه رسیدگی به پوست صورت داشته باشید، زمستان بهترین زمان برای امتحان کردن آن است. اشعه ماوراء بنفش (یو وی) می تواند در طول زمستان کمتر باشد (بسته به محل زندگی شما)، که عالی است. برخی از مواد، مانند اسیدهای صورت، می توانند حساسیت به نور و رنگدانه را با قرار گرفتن در معرض نور خورشید افزایش دهند.

فیشیال‌های ماهانه زمستانی چه فوایدی دارند؟

فیشیال‌های ماهانه زمستانی نیز یک تجربه عالی برای کمک به سلامت پوست و گرفتن نتایج زیر است:

• رطوبت پوست را بازیابی کند

• پوست را بازسازی کند

• کمک به گردش خون در صورت اگر یک برنامه تقویت پوست صورت مناسب داشته باشید، پوست شما به اندازه تابستان جوان و درخشان خواهد شد. بیایید به اجزای یک برنامه تقویت و رسیدگی به پوست صورت که به پوست زمستانی شما کمک می کند نگاه کنیم.

برای کمک به تغییر رنگ پوست و روشن شدن چهره، لایه برداری کنید:

سلول های پوست ما در زمستان به کندی تغییر می کنند. یک لایه برداری سبک می تواند به احیای پوست خاکستری در زمستان کمک کند و به یکنواخت شدن تغییر رنگ یا رنگدانه کمک کند. فصل زمستان همچنین زمان مناسبی برای آزمایش یک لایه برداری ملایم است که لازم است در صورت امکان از نور خورشید دور بمانید. وقتی هوا سرد و تاریک است بهترین راه این است که فقط در خانه بمانید. لایه برداری می تواند معجزه کند که پوست شما را روشن کرده و به شما کمک می کند تا احساس شادابی کنید.

نکته: اگر مستعد آکنه هستید، یک لایه بردار سبک گلیکولیک را برای جوانسازی و یا یک لایه برداری سالیسیلیک را امتحان کنید.

هیدراتاسیون فقط به این معنی نیست که به بطری آب خود بچسبید:

به طور معمول در دماهای سرد، آب از پوست شما تبخیر می شود و گاهی اوقات آن را خشک و پوسته پوسته می کند. این می تواند حتی با یک روتین مرطوب کننده جامد در خانه نیز اتفاق بیفتد. یک ماسک آبرسان بهداشتی می تواند قرمزی مرتبط با تحریک و خشکی پوست در زمستان را کاهش دهد (و حتی پوست را حجیم کند تا خطوط ریز را از بین ببرد و صاف کند). یک آبرسان با اسید هیالورونیک غلیظ کمک زیادی به جذب آب به پوست، سفت شدن پوست و کاهش ظاهر چین و چروک می کند.

نکته: از ترکیب مورد علاقه هیالورونیک اسید استفاده کنید تا پوست خود را در طول زمستان صاف نگه دارید.

ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها به پوست زمستانی شما درخشش تابستانی را می بخشند:

بسیاری از درمان‌های صورت علاوه بر اینکه درخشندگی فوری فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهند، لایه‌ای از ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها را به پوست شما وارد می کنند که به محافظت از پوست در برابر عناصر کمک می‌کند. ترکیبات آنتی اکسیدانی می توانند به معکوس کردن آسیب رادیکال های آزاد که با قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی جمع می شوند، کمک کنند.

بسیاری از آنتی اکسیدان ها همچنین به کاهش التهاب، بهبود گردش سلولی و تحریک رشد سلول های جدید پوست کمک می کنند.

نکته: یک سرم یا روغن مملو از آنتی اکسیدان برای کمک به دریافت مواد مهم و فعال استفاده کنید.

این همه هیاهو در مورد عوامل رشد چیست و آنها چیست؟

یک سرم با فاکتورهای رشد می تواند با تحریک تولید کلاژن، بهبود رنگ و بافت پوست، به کاهش علائم پیری کمک کند. مواد طبیعی ساخته شده توسط بدن ما، به نام فاکتورهای رشد، به جوانسازی سلول های پوست و همچنین ترمیم آسیب و افزایش استحکام و کشش آن کمک می کند. از متخصص پوست خود بپرسید که آیا سرم های آنتی اکسیدانی و فاکتور رشد را با یک آبرسان تسکین دهنده و محافظت کننده، ترکیب می کنند.

نکته حرفه ای: اگر در زمستان به خشکی پوست دچار می شوید، به متخصص صورت خود بگویید از چه محصولاتی استفاده می کنید! آنها می توانند محصولات خود را متناسب با پوست شما تنظیم کنند.

مطالعه بیشتر:

آیا روغن نارگیل برای پوست مفید است؟

آیا لایه برداری پوست در دوران شیردهی ضرر دارد؟

مراقبت از پوست در دوران بارداری به چه صورت است

پیشگیری از افتادگی پوست بعد از زایمان و راه های خانگی آن

?پرسش و پاسخ های سلامت پوست در زمستان

ماسک آبرسان چه فوایدی دارد؟

یک ماسک آبرسان بهداشتی می تواند قرمزی مرتبط با تحریک و خشکی پوست در زمستان را کاهش دهد (و حتی پوست را حجیم کند تا خطوط ریز را از بین ببرد و صاف کند). یک آبرسان با اسید هیالورونیک غلیظ کمک زیادی به جذب آب به پوست، سفت شدن پوست و کاهش ظاهر چین و چروک می کند.

آنتی اکسیدان ها چه کمکی به سلامت پوست می کنند؟

بسیاری از آنتی اکسیدان ها همچنین به کاهش التهاب، بهبود گردش سلولی و تحریک رشد سلول های جدید پوست کمک می کنند.

چرا باید از سرم صورت استفاده کنیم؟

یک سرم با فاکتورهای رشد می تواند با تحریک تولید کلاژن، بهبود رنگ و بافت پوست، به کاهش علائم پیری کمک کند. مواد طبیعی ساخته شده توسط بدن ما، به نام فاکتورهای رشد، به جوانسازی سلول های پوست و همچنین ترمیم آسیب و افزایش استحکام و کشش آن کمک می کند.

در زمستان پوستم خیلی خشک میشه و ترک می خوره، چیکار کنم؟

اگر در زمستان به خشکی پوست دچار می شوید، به متخصص صورت خود بگویید از چه محصولاتی استفاده می کنید! آنها می توانند محصولات خود را متناسب با پوست شما تنظیم کنند.

منبع: healthline