The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

ارگاسم مقعدی چیست و چه کسی می تواند ارگاسم مقعدی داشته باشد؟

ارگاسم مقعدی دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد ارگاسمی که از طریق تحریک مقعدی به دست می آید. ما در باره لمس کردن، انگشت کردن، نفوذ و موارد دیگر هستیم. اگر احساس خوبی داشته باشید، هر کدام از اینها ممکن هستند! کنجکاو شدید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رابطه عجیب و چگونگی رساندن بدن خود به ارگاسم، ادامه مطلب را بخوانید.

چه کسی می تواند آن را انجام دهد و ارگاسم مقعدی داشته باشد؟

هر کسی می تواند! اگر باسن دارید و می خواهید لمس شود، سکس مقعدی برای شما مناسب است.

آیا ارگاسم مقعدی همان ارگاسم پروستات است؟

گاهی. مردان سیسجندر و افرادی که در بدو تولد به آنها جنس نر گفته می شود پروستات دارند، بنابراین در این موارد ارگاسم باسن از تحریک پروستات حاصل می شود. شما می توانید نقطه پی را از طریق پرینه، که فاصله پوست بین بیضه ها و مقعد است، تحریک کنید. اگر لمس مستقیم را ترجیح می دهید، باید از طریق ورودی مقعد به پروستات دسترسی پیدا کنید حدود 5/4 سانت.

نقطه آ چطور؟

ارگاسم مقعدی برای زنان سیسجندر و افرادی که در بدو تولد به جنس زن گفته شده است، اینگونه عمل می کند. نفوذ مقعدی به طور غیرمستقیم باعث تحریک نقطه آ در واژن می شود. نقطه آ، یا فورنیکس قدامی، اگر حقیقت را بخواهید، در اعماق واژن قرار دارد حدود 13 سانتی داخل واژن. این ناحیه پر از پایانه های عصبی دارای بار شهوانی است که این توانایی را دارد که شما را خیلی سریع خیس کند.

آیا ارگاسم مقعدی دردناک است؟

ناراحتی جزئی در چند بار اول طبیعی است، زیرا بدن خود را با نفوذ به آنجا تطبیق می دهد. نباید باعث درد شدید شود.

چه طور باید شروع کرد؟

سکس همیشه سرگرم کننده است، اما وقتی صحبت از بازی مقعدی به میان می آید، کمی آمادگی می تواند به بهتر شدن تجربه برای گیرنده و ارائه کننده کمک کند.

• یک دوش آب گرم بگیر. حمام آب گرم قبل از سکس مقعدی به شل شدن ماهیچه های سفت و افزایش جریان خون در تمام قسمت های بدن کمک می کند. از زمان حمام کردن استفاده کنید تا نواحی حساس و شهوانی خود را به خوبی مالش دهید و در حین شستشو مقعد خود را نوازش کنید.

• با اسباب بازی مقعدی تمرین کنید. اسباب‌بازی‌های جنسی می‌توانند به شما کمک کنند قبل از امتحان با همسرتان بازی مقعدی را حس کنید. کارها را آهسته انجام دهید و از این احساس که اسباب بازی، باسن شما را نوازش می کند قبل از قرار دادن آن لذت ببرید.

• روغن زدن را فراموش نکنید. وقتی صحبت از مقعد به میان می‌آید، هیچ چیزی مثل چرب کردن و روان‌سازی اهمیت ندارد. این فقط در مورد لغزش و سر خوردن لذت بخش نیست، بلکه بخش مهمی از ایمنی رابطه جنسی مقعدی است.

• در مود مناسب قرار بگیرید. پیش بازی می تواند به شما کمک کند تا هر دوی شما را برای اتفاقات آینده آماده کرده و ورود به آن نقطه خاص را آسان تر کند. لمس کردن، بوسیدن و لیسیدن باسن و ناحیه اطراف مقعد راه خوبی برای شروع کار است.

تکنیک هایی برای امتحان

احتمالاً باید با تکنیک های مختلف بازی کنید تا ببینید چه چیزی جواب می دهد، اما به هر حال بازی کردن نیمی از لذت است. در اینجا چند حرکت وجود دارد که باید سعی کنید از زبان، انگشتان، آلت تناسلی، اسباب‌بازی‌ها یا ترکیبی از همه آنها استفاده کنید.

با انگشتان:

• حرکت اشاره با انگشت. انگشت خود را به آرامی وارد مقعد کنید و با حرکت "بیا اینجا" به سمت بالا خم کنید. به تدریج عمق و سرعت را افزایش دهید و در صورت تمایل، انگشت دوم را وارد کنید. هنگامی که عمق و سرعتی را پیدا کردید که احساس خوبی دارد، حرکت را ادامه دهید و اجازه دهید لذت ایجاد شود.

• صدای زنگ. در داخل یا خارج مقعد، نقطه‌ای را پیدا کنید که باعث می‌شود شریک جنسی شما صدای «اوه» در بیاورد و انگشتتان را روی آن فشار دهید، انگار که زنگ در را به صدا در می‌آورید. با فشار سبک شروع کنید و به تدریج فشار و سرعت را افزایش دهید.

• دور زدن. پد انگشت خود را با حرکات دایره ای در ناحیه نقطه آ یا پی مالش دهید. به آرامی دور منطقه را بچرخانید و به‌تدریج به درخواست شریک زندگی‌تان - یا بر اساس اوه‌ها و آه‌های او - سرعت خود را افزایش دهید. با فشار و همچنین سرعت بازی کنید تا ترکیب جادویی را پیدا کنید.

• ارتعاش شبیه سازی شده. مچ دست کمی سخت است، اما اگر هر حرکتی را به اندازه کافی سریع کنید، می توانید لرزش را شبیه سازی کنید. این را برای زمانی که به لبه نزدیک هستند ذخیره کنید تا از تونل کارپال جلوگیری کنید.

• فشار. اعمال فشار بیشتر یا کمتر می تواند به شما در یافتن نقطه حساس کمک کند.

• عمق. هیچ دو مقعدی دقیقاً شبیه هم نیستند، بنابراین با عمق بازی کنید تا بفهمید برای رسیدن به نقطه مناسب چقدر باید بروید. آهسته و ملایم حرکت کنید مگر اینکه بتوانید کارهای بیشتری انجام دهید.

• ارتعاشات. می توانید ماساژورهای ویبره را با تنظیمات ویبره و پالس مختلف پیدا کنید. ترکیب های مختلف را امتحان کنید تا بهترین کار را پیدا کنید. هنگامی که اوج نزدیک است، لرزش را افزایش دهید تا همه چیز از لبه خارج شود.

• داخلی خارجی. برخی از اسباب‌بازی‌های جنسی به لطف یک حالت بیرونی که در حین دخول، پرینه یا کلیتوریس را تحریک می‌کند، کارایی مضاعف دارند. همچنین می توانید ویبراتور دوگانه نفوذی به عمق مقعد و واژن را به صورت همزمان خریداری کنید.

نحوه ترکیب سایر محرکها

ارگاسم مقعدی ممکن است هدف شما باشد، اما اجازه ندهید که شما را از استفاده از تمام نقاط حساس دیگر بدن بازدارد! یک یا چند مورد را برای رسیدن به ارگاسم ترکیبی تحریک کنید:

• کلیتورال. شما می توانید در حین بازی مقعدی کلیتوریس را هم مورد توجه قرار دهید، چه دهنده یا گیرنده باشید. از دست، انگشتان یا اسباب بازی خود برای لغزاندن به سمت بالا و پایین و پهلو به پهلو روی کلیتوریس و کاپوت استفاده کنید.

• واژینال. یک انگشت یا اسباب‌بازی می‌تواند برخی از اقدامات عمقی را برای نفوذ به واژن فراهم کند در حالی که باسن هم در حال نوازش شدن است. حرکت "بیا اینجا" را امتحان کنید و ممکن است به نقطه دست نیافتنی جی نیز برخورد کنید.

• آلت تناسلی. یک کار دستی خوب یک مکمل آسان برای بازی مقعدی برای دهنده یا گیرنده است. آلت تناسلی را بگیرید و تمام طول شفت را نوازش کنید و با نزدیک شدن به اوج سرعت آن را افزایش دهید.

• مناطق اروژن. بدن دارای ده‌ها منطقه بالقوه لذت‌بخش است که میل به عمل دارند. از دست‌ها یا اسباب‌بازی‌های خود برای کاوش در بقیه بدن خود استفاده کنید و روی آنهایی که احساس بهتری دارند، درنگ کنید. قسمت های معمولی مانند گردن، سینه ها و کیسه بیضه یا مواردی که کمتر مورد بررسی قرار می گیرند مانند پشت زانوها، پشت و داخل بازوها را امتحان کنید.

موارد دیگری که باید در نظر بگیرید

در اینجا چند نکته دیگر وجود دارد که باید قبل از رفتن به بازی شماره 2 برای سکس مقعدی در نظر بگیرید.

مقعد به خودی خود روان نمی شود حداقل نه مانند واژن

مقعد شما در انتهای رکتوم قرار دارد که بخشی از دستگاه گوارش شماست. غشای مخاطی که راست روده را می پوشاند حاوی غدد است که مخاط تولید می کنند تا از دستگاه گوارش شما محافظت کنند. مخاط مقعدی گاهی اوقات هنگام اجابت مزاج یا در طی تحریک مقعدی ترشح می شود، اما مقدار مخاط ترشح شده در صورت وجود برای کمک به نفوذ کافی نیست.

برای ارگاسم مقعدی روان سازی یک الزام است

ما باید به اندازه کافی بر این موضوع تاکید کنیم. اگر می خواهید در بازی مقعدی شرکت کنید، باید از روان کننده استفاده کنید. بدون آن، وارد کردن هر چیزی به باسن نه تنها دردناک خواهد بود بلکه می تواند خطرناک باشد.

ورود خشن می تواند منجر به پارگی پوست و افزایش خطر ابتلا به عفونت های مقاربتی و سایر عفونت ها شود. روان کننده سیلیکونی یا بر پایه آب به خوبی کار می کند و برای استفاده با کاندوم و اسباب بازی های جنسی بی خطر است.

اگرچه بارداری امکان پذیر نیست، اما بیماری های مقاربتی ممکن است. بیماری‌های مقاربتی مقعدی در حال افزایش هستند، و این خطر برای کسانی که در سمت دریافت کننده هستند بیشتر است. پارگی های کوچک در پوست ظریف داخل و اطراف مقعد خطر انتقال بیماری های مقاربتی را افزایش می دهد، از جمله:

کلامیدیا

سوزاک

اچ آی وی

ویروس پاپیلومای انسانی (اچ پی وی)

سایر باکتری ها نیز می توانند پخش شوند

سکس مقعدی می تواند شما را در معرض چیزی فراتر از بیماری های مقاربتی قرار دهد. باکتری هایی مانند شیگل، ای کولای و کمپیلوباکتر از طریق مدفوع منتقل می شوند و تماس با مدفوع حتی اگر نتوانید آن را ببینید یک امکان بسیار واقعی است. بدون کاندوم می توان به بیماری های زیر مبتلا شد:

• هپاتیت آ، بی و سی

• انگل ها مانند ژیاردیا

• آمیب های روده ای

هرگز بدون تمیز کردن و گرفتن کاندوم تازه وارد سکس واژینال نشوید

باز هم این در مورد مدفوع است. باکتری های موجود در مدفوع می توانند دستگاه ادراری را خراب کنند، بنابراین اگر تصمیم دارید آن را با رابطه جنسی دهانی یا آلت تناسلی در واژن مخلوط کنید، باید خود را بشویید و یک کاندوم جدید بپوشید.

نتیجه نهایی

سکس مقعدی می تواند سرگرم کننده باشد و ارگاسم مقعدی ارزش امتحان کردن دارد. حتی اگر تا بحال آن را امتحان نکرده باشید، به احتمال زیاد در طول مسیر به نوعی ارگاسم خواهید داشت. آماده باشید، آهسته پیش بروید و از تمام لذتی که سکس مقعدی ارائه می دهد لذت ببرید.

مطالعه بیشتر:

خونریزی از مقعد در بارداری به چه علت است ؟

آیا امکان رابطه مقعدی در دوران بارداری وجود دارد؟

تورم مقعد، تورم مقعد چگونه تشخیص داده می شود؟

ارگاسم در زنان،معنای ارگاسم در زنان و یا اوج لذت جنسی چیست؟

?پرسش و پاسخ های ارگاسم مقعدی

چرا قبل از سکس مقعدی باید از روان کننده استفاده کنیم؟

ورود خشن می تواند منجر به پارگی پوست و افزایش خطر ابتلا به عفونت های مقاربتی و سایر عفونت ها شود. روان کننده سیلیکونی یا بر پایه آب به خوبی کار می کند و برای استفاده با کاندوم و اسباب بازی های جنسی بی خطر است.

آیا سکس مقعدی خطرناک است؟

اگرچه بارداری امکان پذیر نیست، اما بیماری های مقاربتی ممکن است. بیماری‌های مقاربتی مقعدی در حال افزایش هستند، و این خطر برای کسانی که در سمت دریافت کننده هستند بیشتر است.

در ارگاسم مقعدی چه حسی ایجاد می شود؟

مانند امواج شدید لذت است که از اعماق بدن شما شروع می شود و در بقیه بدن شما گسترش پیدا می کند. به عبارت دیگر: شگفت انگیز است.

آیا ارگاسم مقعدی دردناک است؟

ناراحتی جزئی در چند بار اول طبیعی است، زیرا بدن خود را با نفوذ به آنجا تطبیق می دهد. نباید باعث درد شدید شود.

منبع: healthline