The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

هود کلیتورال دقیقا چه کار می کند و جراحی کلیتورال هود چیست؟

اگر تا به حال از یک آینه دستی استفاده کرده باشید تا از نزدیک به ناحیه تناسلی خود نگاه کنید، احتمالاً در مورد آن چین پوست بالای لابیای خود کنجکاو شده اید که دقیقا چه چیزی است؟ آیا هر فردی که واژن دارد، این چین پوستی را دارد؟ آن چین پوستی در واقع کلیتورال هود شما است، چینی از پوست که گلنس (سر) کلیتوریس شما را احاطه کرده و از آن محافظت می کند. این بخش اساساً معادل زنانه پوست ختنه گاه مردانه است و دقیقاً مانند لابیاها، هودهای کلیتورال در اشکال، اندازه‌ ها و رنگ ‌های متفاوت وجود دارند.

بسیاری از بانوان نگران هستند که کلیتورال هود آن ها "عادی" به نظر نمی رسد، اما واقعاً هیچ حالتی به عنوان "طبیعی" وجود ندارد. کافی است به مجموعه ای از تصاویر هودهای کلیتورال مختلف نگاهی بیندازید تا متوجه شوید که این بخش از بدن در افراد مختلف تا حدی می تواند واقعاً متنوع باشد. مقاله زیر را بخوانید تا درک کنید که کلیتورال هود چیست و چگونه بر لذت جنسی تأثیر می گذارد. به علاوه نکاتی برای تحریک و موارد دیگری که می توانند برایتان جالب باشند را در ادامه مطلب پیدا خواهید کرد.

چگونه کلیتورال هود خود را پیدا کنیم؟

بهترین راه برای درک آنچه که کلیتورال هود انجام می دهد با دانستن اینکه دقیقا کجا آن را پیدا کنید، شروع می شود. کلیتوریس در داخل لبیاهای بزرگ (لب های خارجی) و لبیاهای کوچک (لب های داخلی) قرار می گیرد. شما کلیتورال هود را در بالای لبیاهای داخلی خود پیدا خواهید کرد. می خواهید نگاه دقیق تری داشته باشید؟ در اینجا نحوه پیدا کردن کلیتورال هود آورده شده است:

  •  یک آینه دستی بردارید و از کمر به پایین برهنه شوید.
  •  روی یک صندلی یا در انتهای تخت خود بنشینید و پاهای خود را باز کنید و یک پا را روی صندلی یا تخت قرار دهید.
  •  آینه را بین پاهای خود نگه دارید و آن را زاویه دهید تا بتوانید ناحیه تناسلی خود را ببینید.
  •  از دست آزاد خود برای باز کردن لبیاهای بیرونی و داخلی خود استفاده کنید.
  •  به قسمت بالای «شکاف» میان لبیاهای داخلی خود نگاه کنید، یک لایه پوستی را خواهید دید که به لبیاهای داخلی شما متصل است این همان کلیتورال هود یا کلاه کلیتورال شما است!

یک نکته حرفه ای

برانگیختگی جنسی باعث تورم کلیتوریس شما می شود که در نتیجه پیدا کردن این ناحیه و همچنین کلیتورال هود را برایتان آسان تر می کند.

کلیتورال هود دقیقا چه کار می کند؟

کلیتوریس شما حاوی بیش از 15000 پایانه عصبی است. تصور کنید تمام آن پایانه های عصبی در تمام طول روز و شب مدام به پارچه لباس شما ساییده شوند، اوه حتی تصور این مساله اذیت کننده است! کلیتورال هود برای محافظت از این بافت حساس در برابر تحریک بیش از حد و عوامل تحریک کننده خارجی شکل گرفته است.

به علاوه غدد موجود در کلیتورال هود روان کننده ای به نام سبوم تولید می کنند. سبوم به کلیتورال هود شما کمک می کند تا به آسانی روی گلنس و شفت (بدنه) کلیتوریس حرکت کند.

آیا کلیتورال هود جمع می شود؟

بله!. وقتی از نظر جنسی برانگیخته می‌شوید، بخش بالایی یا گلنس کلیتوریس شما درست مثل آلت تناسلی مردانه متورم می‌شود. این تورم معمولاً به اندازه ای است که کلیتورال هود را به کناری برده و کلیتوریس شما را آشکار کند.

اگر کلیتورال هود شما بزرگ باشد، ممکن است به این راحتی جمع نشود. این مساله معمولاً نشانه می تواند نشانه چسبندگی کلیتورال نیز باشد. چسبندگی زمانی ایجاد می‌شود که باکتری‌ ها، سلول ‌های پوست و سبوم در زیر کلیتورال هود جمع شوند.

بر اساس تحقیقات منتشر شده در مجله پزشکی جنسی، بیش از 1 نفر از هر 5 بانویی که به مطب های زنان و سکسولوژی مراجعه می کنند، چسبندگی کلیتورال دارند. در صورت عدم درمان، چسبندگی می تواند باعث درد شدید و اختلال در لذت جنسی و ارگاسم شود.

شستشوی دقیق ‌تر می‌ تواند چسبندگی کلیتوریس را برطرف کرده و یا از وقوع آن جلوگیری کند. اگر احساس ناراحتی می کنید، سعی کنید در یک حمام گرم غوطه ور شوید و ناحیه تناسلی را بیشتر بشویید. اگر این ترفند کار نکرد، به پزشک خود مراجعه کنید. پزشکان می توانند نگاه دقیق تری داشته باشند و هر گونه چسبندگی را از بین ببرند.

خودتان می توانید آن را به عقب بکشید؟

به طور کلی، بله! کلیتورال هود به لب های داخلی ناحیه تناسلی شما متصل است. اگر انگشتان خود را بالای لبیاها قرار دهید و پوست را به سمت بالا بکشید، می توانید کاپوت یا همان کلیتورال هود را به اندازه کافی جمع کنید تا گلنس کلیتوریس نمایان شود.

همچنین می توانید یک انگشت را روی هر لب داخلی قرار دهید و در حالی که به آرامی آن ها به سمت ناف خود به سوی بالا می کشید، از هم جدا کنید تا کلیتورال هود به عقب برود.

آیا اندازه کلیتورال هود بر توانایی شما برای داشتن ارگاسم کلیتورال تأثیر می گذارد؟

شاید! کلیتورال هود با بافت بیشتر یا ضخیم ‌تر ممکن است بر حس جنسی تأثیر بگذارد، اما جمع کردن دستی این بخش یا برقراری رابطه در موقعیت‌های مختلف می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

گاهی اوقات اعمال فشار بیشتر هنگامی که کلیتوریس خود را روی هود خود تحریک می کنید، ممکن است تنها چیزی باشد که برای افزایش لذت خود نیاز دارید.در پایان، همه چیز به وضعیتی بستگی دارد که شما با آن راحت هستید. برخی از بانوان در واقع تحریک از روی کلیتوال هود را ترجیح می دهند و تحریک مستقیم کلیتورال را کمی بیش از حد شدید و اذیت کننده می دانند.

آیا سوراخ کردن کلیتورال هود می تواند لذت جنسی را افزایش دهد؟

طبق یک مطالعه که در سال 2005 انجام شد، پیرسینگ (سوراخ کردن) عمودی کلاهک تاثیر چندانی بر ارگاسم و لذت ندارد. اما به نظر می رسد که این کار میل جنسی و دفعات برانگیختگی را افزایش می دهد.

مشخص نیست که آیا این یافته ‌ها در مورد سایر پیرسینگ ‌های کلیتورال، مانند سوراخ ‌های کلیتورال هود افقی و سوراخ ‌های بخش گلنس کلیتورال نیز صدق می‌کنند یا خیر.

اینکه آیا و چگونه سوراخ کردن کلاهک کلیتورال بر روی زندگی جنسی شما تأثیر می گذارد، به شخص خود شما بستگی دارد. زیرا ترجیحات شخصی، اندازه و شکل کلیتورال هود و سطح حساسیت از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

نکاتی برای تحریک کلیتورال هود

با حرکات مناسب، می توانید لذتی را که می خواهید به دست آورید و از کلاهک کلیتوریس خود، بدون توجه به شکل و اندازه آن، به نفع خود استفاده کنید. در اینجا چگونگی انجام این کار آمده است:

1. از روان کننده استفاده کنید. فرقی نمی کند که رابطه به چه شکل انجام گردد، استفاده از روان کننده همیشه ایده خوبی است. حتی اگر احساس می کنید به اندازه کافی خیس هستید، اضافه کردن کمی روان کننده می تواند لذت شما را افزایش دهد و ناراحتی های احتمالی را برطرف کند.

2. اجازه دهید انگشتانتان بخشی از کار تحریک را انجام دهند. کاوش با انگشتان خودتان یا همسرتان بهترین راه برای یادگیری چگونگی کسب بیشترین لذت است. سعی کنید در ابتدا کلیتوریس خود را از روی کلیتورال هود مالش دهید و سپس با استفاده از یک دست این بخش را مستقیماً مالش دهید تا بتوانید با دست دیگر خود کلاهک کلیتوریس را به سمت عقب بکشید و گلنس کلیتوریس خود را ببینید. با میزان های مختلف فشار و ضربه آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای شما بیشتر لذت بخش است.

3. تکنیک "کار دستی" را امتحان کنید. گرفتن کلاهک کلیتوریس بین انگشت اشاره و وسط و کشیدن آن به سمت بالا و پایین یکی از راه‌های لذت بردن از این بخش است.

4. از اسباب بازی های جنسی استفاده کنید. ویبراتورها راه بسیار خوبی برای تحریک کلیتوریس شما هستند و به خصوص اگر کلیتورال هود ضخیم تری دارید که در حس جنسی اختلال ایجاد می کند، می توانند بسیار مفید باشند.

5. موقعیت مناسب را پیدا کنید. اگرچه مقاربت به خودی خود به اندازه تحریک کلیتورال شما را به ارگاسم نمی رساند، اما برخی از پوزیشن ها ممکن است بهترین تجربه را به شما بدهند.

6. موقعیت «سواری در بالا» را در نظر بگیرید. برای انجام این کار، به پشت دراز بکشید. شریک جنسی شما باید آلت تناسلی یا دیلدو خود را به گونه‌ای زاویه دهد که بخش بالایی در هنگام فشار دادن به کلیتوریس شما ساییده شود. هنگامی که این کار به درستی انجام شود، در هر حرکت کلاهم شما را به سمت بالا و پایین می لغزد یا فشار کافی روی هود برای تحریک کلیتوریس شما ایجاد می کند.

ریداکشن کلاهک کلیتورال یا جراحی کلیتورال هود چیست؟

در بانوانی که دارای بافت اضافی روی کلیتوریس هستند که باعث افزایش عفونت ‌های قارچی، ناراحتی در حین رابطه جنسی یا کاهش حساسیت جنسی آن ها می‌ شود، روشی به نام ریداکشن کلاهک کلیتورال وجود دارد.

این روش که هودکتومی یا برداشتن کلیتورال هود نیز نامیده می شود، یک روش جراحی برای کاهش سایز کلاهک کلیتورال با برداشتن بافت اضافی آن است. این روش معمولاً در کنار لابیاپلاستی انجام می شود که هدف آن کاهش اندازه لابیا مینور است.

مدت زمان لازم برای بهبودی بعد از عمل هودکتومی از فردی به فرد دیگر متفاوت است. در حین پروسه بهبودی باید انتظار کمی درد و ناراحتی را داشته باشید.اگر به انجام هودکتومی یا سایر جراحی های واژینال علاقه دارید، با پزشک خود صحبت کنید. پزشکتان می تواند به هر سؤالی که این زمینه دارید پاسخ دهد، در مورد خطرات احتمالی با شما صحبت کند و احتمالاً شما را به یک جراح معتبر ارجاع دهد.

جراحی زیبایی اندام تناسلی زنانه، زمانی که توسط جراح پلاستیک ماهر و خبره انجام شود، میزان عوارض پایینی داشته و رضایت بیمار از نتیجه نهایی عمل بالا خواهد بود. هودکتومی را نباید با ختنه کردن دستگاه تناسلی زنانه (FGM) اشتباه گرفت. FGM به تمام اقداماتی اطلاق می شود که شامل برداشتن جزئی یا کامل یا هر گونه آسیب به اندام تناسلی زنانه است. ختنه بانوان در سطح بین المللی به عنوان نقض حقوق بشر بانوان و دختران شناخته شده است.

از اندازه کلاهک کلیتوریس خودم خوشم نمیاد چیکار کنم؟

اگر از اندازه کلیتورال هود خود ناراحت هستید یا احساس می کنید که بر توانایی شما برای تجربه لذت جنسی تأثیر می گذارد، لازم است در این مورد با پزشک خود صحبت کنید. پزشکان می توانند نگرانی های شما را برطرف کنند و به هر سوالی که ممکن است در مورد احساس، لذت جنسی و جراحی زیبایی داشته باشید، پاسخ دهند.

مطالعه بیشتر:

نقطه جی ، کلید رسیدن به ارگاسم واژینال

چگونه به ارگاسم برسیم و ارگاسم دقیقا چیست؟

چه عواملی باعث بزرگ شدن کلیتوریس می شود و چه درمانی دارد؟

علت خارش کلیتوریس چیست و چه موقع باید به پزشک مراجعه کرد؟

?پرسش و پاسخ های کلیتورال هود

آیا کلیتورال هود جمع می شود؟

بله!. وقتی از نظر جنسی برانگیخته می‌شوید، بخش بالایی یا گلنس کلیتوریس شما درست مثل آلت تناسلی مردانه متورم می‌شود. این تورم معمولاً به اندازه ای است که کلیتورال هود را به کناری برده و کلیتوریس شما را آشکار کند.

آیا اندازه کلیتورال هود بر توانایی شما برای داشتن ارگاسم کلیتورال تأثیر می گذارد؟

شاید! کلیتورال هود با بافت بیشتر یا ضخیم ‌تر ممکن است بر حس جنسی تأثیر بگذارد، اما جمع کردن دستی این بخش یا برقراری رابطه در موقعیت‌های مختلف می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

آیا سوراخ کردن کلیتورال هود می تواند لذت جنسی را افزایش دهد؟

طبق یک مطالعه که در سال 2005 انجام شد، پیرسینگ (سوراخ کردن) عمودی کلاهک تاثیر چندانی بر ارگاسم و لذت ندارد. اما به نظر می رسد که این کار میل جنسی و دفعات برانگیختگی را افزایش می دهد.

جراحی کلیتورال هود چیست؟

این روش که هودکتومی یا برداشتن کلیتورال هود نیز نامیده می شود، یک روش جراحی برای کاهش سایز کلاهک کلیتورال با برداشتن بافت اضافی آن است. این روش معمولاً در کنار لابیاپلاستی انجام می شود که هدف آن کاهش اندازه لابیا مینور است.

منبع: healthline