The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

دستور پخت سالاد مرغ و زرشک (پروتئین و آهن)

در دوران بارداری مفیدترین قسمت گوشت مرغ سینه مرغ است که در حالت سرخ شده، حاوی کمترین مقدار اسیدهای چرب اشباع شده (نوع بد چربی) نسبت به سایر قسمت های گوشت مرغ است. سینه مرغ همچنین حاوی کلسترول پایین، همراه با آهن، ویتامین های A، E، سلنیوم و تیامین می باشد که باعث بهبود متابولیسم بدن مادر باردار می شود. که باعث توسعه استخوان ها، اندام ها و سلول های بدن نوزاد کمک می کنند و باعث محافظت بدن کودک در مقابل بیماری های قلبی و دیابت می شوند. نصف سینه مرغ پخته شده، تقریبا بیشتر پروتئین مورد نیاز برای مصرف روزانه مادر باردار را تامین می کند. همچنین تحقیقات نشان دهنده این است که با دریافت مقدار کافی ویتامین E در دوران بارداری احتمال اینکه نوزاد در آینده دچار آسم و یا دیگر آلرژی ها شود، کاهش می یابد.

مصرف زرشک در بارداری مفید است؟ 

 زرشک در دورانبارداری برای سم زدایی و کنترل چربی مفید است. همچنین زرشك از نظر درمانی اثرات بيولوژیکی متعددی را شامل است كه میتوان اثرات خلط‌آور، ضدسرفه، ضدميكروب، ضدقارچ، كاهنده فشار خون و ضدتب را نام برد و همچنين مي‌توان از آن در درمان بيماریهای كبدی و صفراوی، روماتيسم، نقرس استفاده نمود. اما سعی کنید که از زرشک بسیار محدود استفاده در بارداری کنید.

 

دستور پخت سالاد مرغ و زرشک ((این وعده غذایی منبعی خوب است از پروتئین، پتاسیم، کلسیم، فسفر، آهن))

مواد لازم

  • کاهو یک عدد، خرد شده
  • سیب سبز 1/2، نازک ورقه شده
  • سینه مرغ 1 عدد، گریل شده
  • مقداری زرشک

سس بادام و عسل

  • عسل ۲ قاشق غذاخوری
  • بادام ۲ قاشق غذاخوری، خرد شده
  • پنیر خامه ای 1/2 پیمانه، نرم شده
  • آبلیمو 1 عدد لیمو تازه

طرز تهیه:

ابتدا سینه مرغ را در ظرف مخصوص گریل که از قبل گرم شده است با کمی روغن زیتون بپزید.  کاهو را در ظرف  مورد نظرتان خرد کنید، سپس سینه مرغ تکه شده و سیب‌های ورقه‌ای را به آن اضافه کرده و مقداری زرشک روی آن بریزید و در آخر با سس بادام و عسل سرو کنید. برای تهیه سس بادام و عسل، تمامی مواد را خوب با هم مخلوط کنید. غلظت آن به شما بستگی دارد.

مطالب بیشتر:

 

منبع: ماهنامه نی نی +