The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

تامین الزامات برای خواب راحت نوزاد

خواباندن نوزادان می‌تواند واقعاً کلافه کننده باشد. همچنین کیفیت و کمیت خواب نوزادان بر سلامت همه افراد خانه تاثیر ‌گذار خواهد بود. و باعث کم خوابی و در نتیجه بی حوصلگی پدر و مادر خواهد شد. در ادامه نکات مهمی را درباره آن می‌خوانید.

 

نکات مهم برای بهبود خواب نوزاد

نوزادان به خواب فراوانی احتیاج دارند. نوزادان برای اولین دو هفته زندگی بجز هنگام برخواستن برای تغذیه برای مدت طولانی خواب هستند. احتمالاً در این زمان مشکلی با خواب بیشتر او نخواهید داشت  بلکه چالش اصلی این است که چگونه او را به اندازه کافی بیدار نگه دارید تا به خوبی شیر بنوشد.

نوزادان به خواب خود احتیاج دارند و در واقع فقط می‌توانند فواصلی 45 دقیقه‌ای از بیداری را مدیریت کنند. در روزهای نخستین، اکثر نوزادان (و به ویژه نوزادانی که شیردهی پستانی می‌شوند) برای تغذیه های هنگام شب در فواصلی دو تا چهار ساعته بیدار می‌شوند.

معمولاً  طولانی ترین مدت خواب فرزندتان از 6 یا 7 بعد از ظهر تا نیمه شب خواهد بود، یعنی زمانی‌که برای نخستین تغذیه شبانه از خواب برخیزد. بنابراین به این امید که فرزندتان برای تغذیه ساعت دو بامداد شما را ازخواب بیدار نکند، او را ساعت ده شب از خواب بیدار نکنید، زیرا او در این هنگام برای تغذیه خوب بسیار خسته است. همین مسئله می‌تواند مشکلات خواب او را فراهم آورد.

برای بهبود خواب نوزاد موراد زیر را رعایت کنید: 

1- تنظیم برنامه رفتن به بستر

داشتن زمان مشخص برای رفتن به بستر با برنامه‌ای پیش‌بینی پذیر منجر به وقت خواب خوب فرزندتان می‌شود. با حمامی آرامش بخش شروع کنید، در پی آن ماساژ او را آغاز کنید و اتاقش را کم نور نگه دارید.

2- برای تغذیه شبانه فرزندتان را بیدار نکنید

برای تغذیه شب هنگام، فرزندتان را از خواب بیدار نکنید، مگر پزشک‌تان دستور داده باشد. پیش از تغذیه، صبر کنید تا بچه علائم گرسنگی را نشان دهد. تغذیه شبانه را فقط وظیفه ای کاری ببینید و از تحریک او پرهیز کنید.

3- ایمنی خواب را برای نوزاد تامین کنید

بچه باید روی پشت یا به پهلو بخوابد، هرگز او را روی شکم نخوابانید. خواباندن نوزاد روی شکم خطر نشا ه‌های سندرم مرگ ناگهانی را افزایش می‌دهد. و از استفاده لحاف و بالش‌ در بستر نوزاد خودداری کنید.

 

مطالعه بیشتر:

1- 10 روش ساده برای خواباندن نوزاد

2- خواب در گهواره یا بستر مشترک با مادر

3- مقابله با مشکلات خواب و بدخوابی در نوزادان

4- تغییر الگوی خواب شیرخواران

5- مزیت خواب پیوسته شبانه برای نوزاد