The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

10 روش ساده برای خواباندن نوزاد

آیا زمانیکه هنگام خواب شبانه فرا می‌رسد، به یکباره نوزاد شما نیز هوس شیطنت، آواز خواندن یا گریه کردن می‌کند! با 10 روش کاملاً ساده برای اینکه به نوزاد خود کمک کنید تا به خواب برود، آشنا شوید.

 

 

1- مالیدن کمر

خواباندن نوزاد روی شکمش و نوازش و مالیدن آهسته کمر او قطعاً باعث به خواب رفتن او خواهد شد. برای این کار فقط کافیست کف دست خود را روی کمر نوزاد قرار داده و آن را به آرامی و در جهت حرکت عقربه های ساعت بچرخانید. اگر بی خوابی کودک به دلیل مشکلات گوارشی باشد این کار سبب تسکین او خواهد شد.

2- لالایی خواندن

آهنگ های ملایم حتی برخی از بزرگسالان را هم به خواب می‌برند، پس احتمالاً برکودکتان نیز تاثیر گذار است. شما می‌توانید یک آلبوم از آهنگ های لالایی تهیه کنید. و راه دیگر آن است که به صدای زیبای خود اعتماد کنید. او صدای شما را به مدت طولانی شنیده و مسلماً از شنیدن صدای شما آرامش می‌گیرد.   

3- حمام

همانطور که می‌دانیم یک حمام ولرم پیش از رفتن به رختخواب، باعث آرامش و خواب عمیق تر می‌شود. این مساله هم در مورد بزرگسالان و هم در مورد کودکان صدق می‌کند. بنابراین پیش از خواباندن کودک او را به یک حمام گرم برده و یک دست لباس سبک و تمیز به او بپوشانید، آنوقت می‌بینید که فرزندتان به چه خواب خوب و عمیقی فرو می‌رود.

4- ماساژ دادن نوزاد

ماساژ دادن نیز راه دیگری برای آرام کردن نوزاد است. نوزاد، حتی با وجود آنکه بسیار کوچک است از یک ماساژ ملایم لذت برده و از آن برای کشف حس لامسه خود بهره می‌برد.  

5- صندلی گهواره ای

شاید حرکت آونگی صندلی گهواره ای برای نوزاد یادآور رحم مادر باشد، شاید هم فقط ریتم یکنواخت حرکت است که او را آرام می‌کند. ولی دلیلش هر چه باشد، صندلی گهواره ای همیشه در خواباندن نوزادان موثر بوده است. نسل‌های بسیاری از مادران این روش را آزموده و آن را تائید کرده‌اند.

6- عادت دادن نوزاد به سر و صدای محیط

قرار دادن یک دستگاه تهویه در اتاق کودک و یا نصب اسباب بازی های آویزی که در هنگام به هم خوردن صدا می‌دهند، به او کمک می‌کند علی رغم سر و صدایی که در خانه می‌شنود به خواب برود. به این ترتیب کودک یاد می‌گیرد که زیاد به سر و صدای محیط اهمیت ندهد.

7- در آغوش گرفتن

آغوش پدر یا مادر همواره برای آرامش نوزاد موثر است. بهترین لحظه برای نوزاد زمانی است که او را در میان بازوان خود گرفته‌اید. بوی شما به او آرامش می‌دهد و می‌تواند صورت شما را ببیند، تصویری که برای او از همه چیز زیباتر است.

8- به گردش بردن نوزاد با کالسکه

کالسکه نیز تاثیر آرامش بخشی دارد. یک گردش کوچک با کالسکه حال و هوای او را عوض می‌کند. کودک را آرام کرده و باعث می‌شود هوای تازه بخورد. فقط او را در وضعیت مناسبی در کالسکه قرار دهید، چون تکان دادن کودکی که در کالسکه به خواب رفته است کار مشکلی است!

9- به گردش بردن نوزاد با ماشین

تکان های ماشین معمولاً حتی برای خواباندن نوزادان بسیار سمجی که دچار کمبود خواب هستند نیز بسیار موثر است. البته ممکن است زمانی که فرزندتان را از ماشین به تختش می‌برید از خواب بیدار شود، ولی اشکالی ندارد زیرا وقتی در اتاق خود از خواب بیدار شود از این جابجایی زیاد تعجب نخواهد کرد.

10- استفاده از بستر مشترک

بهتر است کودک را عادت دهید در تخت خود بخوابد، ولی در صورتی‌که در موقعیتی دشوار قرار دارید و هر دوی شما برای طولانی مدت نخوابیده‌اید، می‌توانید او را در کنار خود بخوابانید. احتمالاً پس از شش ساعت خواب مداوم، احساس عمیقی از آرامش خواهید داشت.

 

مطالعه بیشتر:

1- خواب در گهواره یا بستر مشترک با مادر

2- مقابله با مشکلات خواب و بدخوابی در نوزادان

3- الگوی خواب شیرخواران از تولد تا سه ماهگی

4- تغییر الگوی خواب شیرخواران

5- مزیت خواب پیوسته شبانه برای نوزاد

6- آموزش خوابیدن به نوزاد

 

منبع: www. mamanpourlavie.com