The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

تاثیر رابطه جنسی بر موفقیت فناوری کمک باروری (ART)

رابطه جنسی در محدوده زمانی انتقال رویان در فناوری کمک باروری (IVF، IUI و ...) می تواند احتمال جایگزینی اولیه‌ و رشد رویان را افزایش دهد.

 

دلایل مختلفی برای اهمیت رابطه جنسی منظم در بانوانی که مشکل باروری دارند وجود دارد. گرچه گاهی برخی از افراد آشکارا از آن دوری می‌کنند!

پزشکان در درمانگاه‌های باروری، معمولاً زوج‌های تحت درمان فناوری کمک باروری (ART) را می‌بینند که از رابطه جنسی دوری می‌کنند، زیرا می‌ترسند که این کار به شانس لقاح جنین آنان تاثیر گذارد. اما در حقیقت، خلاف این موضوع حقیقت دارد.

با جلوگیری از رابطه جنسی طی چرخه‌ها‌ی فناوری کمک باروری، بر شانس لقاح جنین خود اثر می‌گذارید. در اینجا این سوال پیش می‌آید:" اگر به طور طبیعی برای بچه‌دار شدن تلاش می‌کردید، آیا با این ترس که لقاح جنین رخ دهد، معاشقه نمی‌کردید؟ "

احتمالا پاسخ نه خواهد بود. پس چرا در دوره‌ چرخه‌ فناوری کمک باروری به یکدیگر عشق نمی‌ورزید؟

اجازه دهید تا به این واقعیت توجه کنیم: جایگزینی (رویان) در رحم رخ می‌دهد، نه واژن. هیچ مردی نمی‌تواند از دهانه‌ رحم عبور کند!

 

معاشقه و رسیدن به اوج لذت جنسی جریان خون در لایه‌های رحم را فعال می‌سازد تا به آماده‌سازی لایه‌ها برای جایگزینی کمک کند. برای کمک به جایگزینی موفق تر رویان در رحم رابطه جنسی و رسیدن به اوج لذت جنسی توصیه می‌شود و پژوهش‌های پزشکی فراوانی برای حمایت از این موضوع وجود دارد.

طبیعت تمام ابزارهای لازم برای رخداد لقاح جنین سالم را به ما داده است و با این حال، بسیاری از ما درست از آنها استفاده نمی‌کنیم.

بر اساس پژوهشی، اسپرم نیز در کمک به جایگزینی مفید است و در طول زمان انتقال رویان، قرار گرفتن در معرض مَنی مردانه احتمال جایگزینی موفق اولیه‌ و رشد رویان را افزایش می‌دهد.

طبق همین پژوهش، تفاوت چشمگیری بین گروه‌های عشق‌ورزان و پرهیزگاران در رابطه با میزان بارداری (به ترتیب ۲۳,۶ و ۲۱.۲ درصد ) وجود نداشت، اما نسبت رویان‌های منتقل شده‌ای که در شش تا هشت هفتگی زنده بودند، در بانوانی که در معرض منی مردانه قرار گرفته بودند، بسیار چشمگیرتر بود (۱۱.۰۱ در برابر ۷.۶۹ رویان زنده در هر صد رویان منتقل شده). در نتیجه، قرار گرفتن در معرض ‌مَنی مردانه حدود زمان انتقال رویان احتمال جایگزینی موفق اولیه و رشد رویان را بیشتر می‌کند.

فراموش نکنید که رابطه جنسی منظم در این دوران نه فقط به جایگزینی موفق، بلکه به روند برقراری پیوند در این دوران تنش‌زا نیز کمک می‌کند. بسیاری از زوج‌ها در رابطه‌ی زناشویی مشکل دارند و حتی طی روند فناوری کمک باروری در اثر از بین رفتن رابطه‌شان حتی جدا شده‌اند. تماس جنسی روشی برای حفظ آن رابطه‌ جنسی و احساسی است. رابطه جنسی به بدن می‌گوید که شما نیز برای لقاح جنین آماده می‌شوید.

 

مطالعه بیشتر :

1- توصیه های برای بارداری با فناوری کمک باروری (ART)

2- روش های لقاح مصنوعی برای باردار شدن

3- مراحل لقاح و بارداری

 

منبع: نی نی+