The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

زایمان سزارین با کم خونی (هموگلوبین کم)، آیا ممکن است؟

سوال مخاطب:

در آزمایشی که انجام دادم مقدار هموگلوبین خون من 9 می باشد آیا می توانم به روش سزارین زایمان کنم؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

مقدار خونریزی در زایمان طبیعی و سزارین تقریبا یکسان است در سزارین پزشک می تواند با دقت بیشتر خونریزی ها را تا حدودی کنترل کند که مقدار آن کم شود ولی مسئله مهم این است که سطح هموگلوبین شما در جریان بارداری باید حداقل 12 نگه داشته شود چون با هموگلوبین 9 معمولا جنین رشد کافی نخواهد داشت و چون جنین در نیمه دوم از آهن بدن مادر استفاده می کند لذا مادرهایی که کم خونی دارند شدیدتر می شود لذا خوردن یا حتی تزریق آهن به مقدار کافی و لازم باید صورت بگیرد در هر حال بیماران با کم خونی 9 حتما به خون قبل یا در جریان زایمان چه طبیعی و چه سزارین نیاز دارند.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +