The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا دیابت بر کیفیت اسپرم تاثیر دارد و اقدامات لازم چیست؟

سوال مخاطب:

25 سال دارم و 4 سال است که ازدواج کرده ام. می خواهم باردار شوم ولی همسرم مبتلا به دیابت خفیف است آیا این موضوع بر کیفیت اسپرم ها اثر می گذارد و اقدام خاصی لازم و ضروری است؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

  

شکی نیست که دیابت طولانی و کنترل نشده روی اسپرم اثر می گذارد کافی است فقط یک بار آزمایش اسپرم انجام شود تا کیفیت اسپرم مشخص گردد در صورت وجود مشکل اول باید دیابت کنترل گردد و همزمان یا بعد از آن نسبت به اصلاح اسپرم اقدام کرد نهایتا اگر درمان ها بی اثر بودند انجام IUI یا تزریق نطفه شسته و آماده شده مرد به داخل رحم توسط پزشک متخصص حاملگی ایجاد می شود و در نهایت اگر همه راه ها بی نتیجه بود با IVF یا Zift یا Gift حاملگی امکان پذیر است.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +