The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

خونریزی بدلیل ریزش دیواره رحم (دیواره کنار جنین)، آزمایش خاصی لازم است؟

سوال مخاطب:

ماه سوم بارداری هستم و به طور ناگهانی دچار خونریزی شدید شدم. پزشک علت آن را ریزش دیواره رحم (دیواره کنار جنین) تشخیص داد و نظر بر این بود که به جنین آسیبی وارد نشده است. آیا انجام آزمایش و یا تست خاصی لازم و ضروری است؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

  

معمولا خونریزی های این چنینی اکثرا در کسانی که جفت سرراهی دارند و پایین قرار گرفته است پیش می آید. گاهی نیز وجود فیبروم، فشار خون بالا، ضربه به شکم و استرس خیلی شدید باعث ایجاد خونریزی می شود. در تمام این موارد ابتدا باید علت خونریزی مشخص گردد بعد اقدام به درمان نظیر استراحت، دادن داروهای شل کننده رحم مثل پروژسترون، ایزوکسوپورین کرد. چنانچه جنین سقط نشود می توان حاملگی را به طور طبیعی ادامه داد زیرا چنانچه جفت تا 3/1 آن کنده نشود جنین آسیب نخواهد دید ولی اگر بیشتر بود ممکن است جنین از بین برود.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +