The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

چگونه زودتر پریود شویم (باز کننده سریع قاعدگی)

به تاخیر افتادن قاعدگی به دلایل مختلف عارضه ای است که باوجود شیوع بسیار زیادی که دارد می تواند سبب نگرانی ها و اضطراب فراوانی در میان بانوان شود. به همین جهت بسیاری از خانمها بلافاصله بعد از چند روز تاخیر در پریودی می پرسند که چگونه زودتر پریود شویم؟ چه غذاهایی بخوریم تا پریود شویم؟ داروهای باز کننده سریع قاعدگی کدام اند؟ برای کسب اطلاعات کامل و دریافتن پاسخ تمامی این پرسش ها با ما همراه باشید. 

باز کننده سریع قاعدگی

قاعدگی نمود تعاملات هورمونی بسیار پیچیده ای است که هر ماه با همکاری غدد هیپوتالاموس، هیپوفیز، تخمدان ها، تیروئید و ... در بدن شما رخ می دهد و می تواند تحت تاثیر عوامل محیطی بسیار زیادی همچون تغذیه، استرس، بی خوابی و ... قرار گیرد. باتوجه به تاثیر قابل توجه بسیاری از عوامل محیطی بر روی نظم قاعدگی، احتمال بسیاری زیادی وجود دارد که چندین بار در طول سال خونریزی ماهانه شما عقب یا جلو بیفتد. بر اساس منابع علمی عقب و جلو افتادن گاه و بی گاه قاعدگی تا 5 روز هیچ عارضه ای تلقی نشده و نیازی به درمان ندارد بنابراین اگر می پرسید که چه کنیم تا پریود شویم، ابتدا روزها را بشمارید، آیا تعداد روزهای تاخیر پریودی قابل اغماض است یا نیاز به بررسی و درمان دارد؟.

نکته بسیار مهم دیگر آن است که مصرف خودسرانه داروهای گیاهی و شیمیایی، جلو انداختن پریود با تغذیه، عقب انداختن پریود با تغذیه و درنهایت هرگونه دستکاری خودسرانه نظم سیکل های ماهانه نه تنها مشکل شما را برطرف نخواهد کرد، بلکه با گذر زمان تعادل هورمونی شما را برهم زده و حتی ممکن است باردار شدنتان را تا مدت ها به تاخیر بیندازد. 

 

چه غذایی بخوریم که پریود شویم؟ 

بر اساس منابع علمی خوردن غذاها و میوه های غنی از ویتامین C همچون لیمو و نیز سبزی هایی مانند جعفری و میوه هایی همچون آناناس و انبه می تواند در پریود شدن تاثیر داشته باشد. 

چه مصرف کنیم تا پریود شویم؟ مصرف ادویه هایی همچون زنجبیل، دارچین، زردچوبه، زعفران از جمله مواردی هستند که باز كننده سريع قاعدگي محسوب می شوند.

 

چگونه میتوانیم زودتر پریود شویم؟

یکی از مهمترین راهکارها برای این که بدانید چگونه زودتر پریود شویم تغییر سبک زندگی است. از استرس دوری کنید و یا حداقل با کمک روش های مدیریت استرس از تاثیرات مخرب آن بر زندگی خود بکاهید. مصرف الکل و کافئین از طریق افزایش میزان هورمون کورتیزول خون می تواند سبب تاخیر در قاعدگی شما شود بنابراین مصرف الکل را کنار گذاشته و دریافت کافئین را به دو فنجان قهوه در روز محدود کنید. 

بی خوابی های طولانی و بدخواب شدن های پیاپی درنتیجه نداشتن خواب با کیفیت، خود از  جمله مهمترین علل به تاخیر افتادن پریودتان است. بنابراین اگر می پرسید که چگونه زودتر پریود شویم لازم است ابتدا بر وضعیت و ساعات خواب و بیداری خود مروری داشته باشید. یک انسان بالغ روزانه به مدت 6 تا 8 ساعت خواب با کیفیت نیاز دارد. 

از دیگر راهکارها در جهت این که چگونه زودتر پریود شویم تعادل در ورزش کردن و تمرینات بدنی است. ورزش های سخت و سنگین و نیز تغییرات ناگهانی وزن می توانند سبب تاخیر در قاعدگی شما گردند. 

 

مطالعه بیشتر:

1- آیا استرس باعث عقب افتادن پریود می شود؟

2- چه قرصی بخورم تا پریود شوم؟ (داروی باز شدن قاعدگی)

3- 5 مورد از داروهای گیاهی برای پریودی سریع