The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

زایمان طبیعی در چند هفتگی است؟ تعیین زمان دقیق زایمان

یکی از بخش ها ناخوشایند زایمان طبیعی این است که دقیقا نمی دانید چه زمانی رخ خواهد داد. بسیاری از مادران در روزهای پایانی بارداری خود می پرسند که زایمان طبیعی در چند هفتگی است؟ برای شروع درد زایمان طبیعی چه کنیم؟ امکان زایمان طبیعی در هفته 38 وجود دارد؟ زایمان طبیعی معمولا چند هفته است؟ برای دریافت پاسخ این پرسش ها و موارد مشابه تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

زایمان طبیعی در چند هفتگی است؟

کاملا درکتان می کنیم! گذراندن این روزها و هفته های پایانی بسیار دشوار است و احتمالا هر روز از خود می پرسید که زایمان طبیعی تا چند هفته است؟ پس کی دردهای من شروع می شود؟ بسیاری از مادران می گویند که در روزهای اخر، هر روزمان همانند یک ماه گذشت خصوصا که نمیدانستیم این انتظار تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

اگر بخواهیم با شما رو راست باشیم باید بگوییم که هیچ کس دقیقا نمی داند زایمان طبیعی در چند هفتگی است؟ زیرا در حالت معمول یعنی اگر مادر به عارضه زایمان زودرس دچار نشود، این رخداد بین هفته های 38 تا 42 بارداری، هر لحظه ممکن است آغاز شود. متاسفانه خبر بد این است که گاهی ممکن است از هفته 42 نیز عبور کنید و خبری از دردهای زایمانی نباشد که در این صورت پزشک زایمان شما را القا خواهد کرد. 

زایمان طبیعی چند هفته طول میکشد؟

تا امروز تحقیقات فراوانی در زمینه عوامل شروع کننده دردهای زایمانی انجام شده است و پژوهشگران به نتایج گوناگونی دست پیدا کرده اند. یکی از موثق ترین مطالعات بیان می کند که در زمان شروع زایمان میزان سورفکتانت در آلوئول های ریه جنین به مقداری می رسد که جنین را قادر به تنفس در محیط خارج از رحم خواهد کرد. این ماده در اثر حرکات دم و بازدم جنین به درون مایع آمنیوتیک وارد شده، از پرده های اطراف جنین عبور می کندو وارد دیواره عضلانی رحم مادر می شود. میومتر و یا همان جدار عضلانی رحم، سیگنال های آمادگر جنین برای خروج را دریافت کرده و به مغز پیام های شروع انقباض را می فرستد، به این ترتیب زایمان آغاز خواهد شد. به همین دلیل کسی نمی دانید که زایمان طبیعی تا چند هفته طول می کشد و چه زمانی قرار است جنین آمادگی خود را اعلام کرده و این فعل و انفعالات در درون بدن شما رخ دهد.

به شما توصیه می کنیم که روزهای شیرین بارداری خود را با فکر کردن به این سوالات که زایمان طبیعی در چند هفتگی است، چه زمانی این بارداری تمام خواهد شد و ... تلخ نکنید. چند هفته زودتر و یا دیر تر!! بالاخره به زودی فرشته کوچکتان را در آغوش خواهید گرفت.

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +