The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

علت گریه نوزاد و توصیه‌هایی برای آرام کردن نوزاد چیست؟

گریه مداوم نوزاد‌ می‌تواند خسته کننده و نگران کننده باشد. این موضوع‌ می‌تواند باعث شود والدین کنترل خود را از دست بدهند و حتی گمان کنند نمی‌توانند با فرزندشان ارتباط برقرار کنند. اما نگران نباشید. در این مقاله به شما می گوییم که علت گریه نوزاد چیست درحقیقت آنقدر هم که فکر می کنید جای نگرانی نیست زیرا نوزادتان در حال تلاش برای برقراری ارتباط با شما است. بعلاوه به شما خواهیم گفت که برای آرام کردن نوزادی که مدام گریه می کند چه باید کرد؟

گریه کردن یکی از روش‌‌‌های برقراری ارتباط در نوزادان است و همیشه علت گریه نوزاد وجود مشکل نیست. به کمک گریه، نوزاد سعی در جلب توجه اطرافیان دارد و سعی‌ می‌کند به این ترتیب نیازهایش را رفع کند. تشخیص انواع گریه نوزاد از ابتدای ماجرا کمی سخت است اما به مرور والدین‌ می‌توانند دلیل گریه را تشحیص دهند.

علت گریه نوزاد چیست؟

  • خواب آلودگی و خستگی
  • کثیف و خیس بودن پوشک
  • گرسنگی
  • تحریک بیش از حد به دلیل سر و صدا یا فعالیت
  • کولیک و رفلاکس یا آلرژی غذایی
  • درد یا بیماری
  • گاز‌‌‌های شکمی (که معمولا اصلی ترین علت گریه نوزاد هنگام شیر خوردن محسوب می شود)
  • ترس و اضطراب

علت گریه نوزاد چیست؟ جلب توجه!

بسیاری از نوزادان از گریه برای جلب توجه والدین استفاده‌ می‌کنند و به گریه کردن تا زمانی که یکی از والدین به سراغشان بیاید و به نیازشان پاسخ دهد ادامه‌ می‌دهند. برخی دیگر از نوزادان برعکس بجای گریه کردن بی تفاوتی طی‌ می‌کنند. این دست از نوزادان ممکن است بی سر و صدا و سازگار به نظر برسند اما در واقع عدم پاسخ و عکس العمل به محیط آن هم به صورت مداوم نشانه نوعی اختلال است و باید در رابطه با آن با متخصص مشورت کنید.

 هرگز نوزادی که گریه می‌کند را تکان ندهید.

سندروم تکان دادن نوزاد زمانی بروز‌ می‌کند که والدین برای ساکت کردن نوزاد او را تکان‌ می‌دهند. رگ‌‌‌‌‌های خونی در سر نوزاد نمی‌تواند این حرکت را تحمل کرده و شکسته‌ می‌شود.

هر ساله حدود هزار نوزاد به دلیل ابتلا به این سندروم فوت‌ می‌کنند.

سندروم تکان دادن نوزاد‌ می‌تواند به مرگ، صدمات مغزی، عقب ماندگی‌‌‌‌‌های ذهنی، تشنج و کوری منجر شود.

این تکان دادن زمانی رخ‌ می‌دهد که نوزاد مرتبا گریه‌ می‌کند و والد عصبانی و ناتوان برای ساکت کردن نوزاد محکم او را تکان‌ می‌دهد.

سندروم تکان دادن نوزاد سندرومی خطرناک و در عین حال 100 درصد قابل پیشگیری است.

علت گریه نوزاد چیست؟ آیا من دلیل گریه بیقرار و مکرر نوزادم هستم؟

زمانی که والدی خسته و ناامید و عصبی است، دچار مشکلات مزمن سلامتی یا نوعی بیماری است، از والد بودن‌ می‌ترسد، از کم خوابی رنج‌ می‌برد، احساس تنها بودن و حبس شدن و بی حامی بودن‌ می‌کند و ...در این شرایط در آرام کردن و تغذیه نوزادش هم به مشکل برخواهد خورد. بهترین توصیه این است که از اطرافیان کمک بگیرید. والدینی که یاد‌ می‌گیرند چطور خود را آرام کنند و چطور با فرزندشان ارتباط برقرار کنند‌ می‌توانند رابطه زیباتری با نوزادشان داشته باشند.

توصیه‌هایی برای آرام شدن و آرام کردن نوزاد

آرام کردن نوزاد آنقدرها هم که فکر می کنید دشوار نیست، به نکات زیر توجه کنید:

  • فراموش نکنید نوزادان هم عواطف دارند

نوزادان هم انسان هستند و متوجه شادی و غم یا عصبانیت‌ می‌شوند. زمانی که به هر دلیلی از پس ساکت کردن نوزاد برنمی‌آیید نوزاد متوجه این موضوع‌ می‌شود. اگر ببینید همسر شما نمی‌تواند علایم و زبان نیاز‌‌‌های شما را درک کند و قادر به برقراری ارتباط با شما نیست چه احساسی خواهید داشت؟ با نوزادتان همانند یک انسان ارتباط برقرار کنید و سعی کنید با نگاه کردن به او و حرف زدن نیازهایش را درک کنید.

  • تکنیک‌هایی را برای آرام کردن خود بیابید

وقتی احساس خستگی یا عصبانیت‌ می‌کنید از تکنیک‌هایی مانند شمردن تا 10 یا بیرون رفتن از اتاق و تنفس عمیق کشیدن  و ... استفاده کنید تا ذهن‌تان آرام شود و مجدد به سراغ نوزادتان بیایید.

  • جمله‌ای انرژی دهنده را تکرار کنید

علت گریه نوزاد هرچه که هست، دنبال بیت شعری یا جمله‌ای باشید که در شرایط سخت با تکرار مرتب آن بتوانید آرامش پیدا کنید. جمله‌هایی نظیر" این نیز بگذرد" "پایان شب سیه سفید است" و ...‌ می‌تواند کمک کند.

 

بیشتر بدانید:

1- گریه نوزاد هنگام شیرخوردن به چه علت است؟

2- علت گریه نوزاد هنگام مراجعه به پزشک

3- علت و روش های آرام کردن گریه نوزاد

4- روش های آرام کردن نوزاد بی قرار و ناآرام

منبع: helpguide