The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

ترشحات واژن در اوایل بارداری آیا طبیعی است؟

وقتی باردار هستید به جای 9 ماه خونریزی احتمالا ترشحات متفاوتی را تجربه خواهید کرد. ترشحات واژن در اوایل بارداری مساله ای است که باید نسبت به آن دقت لازم را داشته باشید و بدانید که کدام موارد طبیعی است و کدام موارد غیرطبیعی محسوب می شود. با مطالعه این مقاله در می یابید که چه مواردی طبیعی هستند و در چه صورت باید به پزشک مراجعه کنید؟ 

ترشحات واژن در اوایل بارداری

شاید از قبل می دانستید که بارداری، علائم عجیب و غریبی دارد اما هیچ تصوری از تغییرات لباس زیر خود نداشتید. صادقانه بگوئیم مشاهده ترشح در اوایل بارداری کمی تعجب آور است. در این مقاله پیرامون این موضوع گفتگو خواهیم کرد.

ترشحات واژن در اوایل بارداری چگونه است؟

بعد از شروع بارداری، به دلیل افزایش سطح استروژن در بدن و خون، ترشحات معمولی به نام لکوره مشاهده می شود.ترشحات طبیعی در اوایل بارداری، رقیق و شیری رنگ هستند و بوی ملایمی دارند. این ترشحات در هر دوره ای از بارداری وجود دارند و هر چه می گذرد بیشتر می شوند.

ترشحات واژن در اوایل بارداری چه رنگی است؟

اگر تابحال تجربه بارداری ندارید و نمی دانید آیا این ترشحات نشانه بارداری است یا خیر باید گفت امکان دارد ترشحات شما از بارداری باشد. عموماً ترشح واژینال به عنوان یکی از نشانه های اولیه بارداری شناخته نمی شود، اما معمولا در اوایل بارداری وجود دارد و به طور کلی در طول بارداری افزایش می یابد. به ندرت ترشح واژینال به عنوان تنها نشانه بارداری بروز می کند، معمولاً علائم دیگری نیز باید وجود داشته باشد. فراموش نکنید لکه بینی یا ترشحات مایل به قهوه ای یا صورتی که یک روز یا بیشتر طول می کشد، خونریزی ناشی از لانه گزینی و قطعا نشانه بارداری است.

چه ترشحاتی در بارداری طبیعی هستند؟

لوکره شیری سفید رنگ و گاهی لکه بینی از ترشحات طبیعی دوران بارداری است. گردنه رحم در بارداری بسیار حساس می شود، لذا گاهاً بعد از رابطه جنسی لکه بینی مشاهده می شود.

انواع ترشحات بارداری

هر گونه علائم غیرعادی همراه با ترشح بارداری، عبارتند از:

• بو: ترشحات اولیه بارداری با بوی ماهی می تواند نشانه نوعی عفونت واژن به نام واژینوز باکتریایی باشد.

• غلظت: ترشحات پنیری شکل در اوایل بارداری ناشی از عفونت قارچی است.

• رنگ ترشح: ترشحات زرد یا سبز رنگ در اوایل بارداری به دلیل نوعی بیماری مقاربتی به نام تریکومونیازیس و ... مهبل رخ می دهد.

• خارش: در صورت بروز خارش، احساس سوزش و یا التهاب همراه با ترشح، احتمال ابتلا به عفونت قارچی وجود دارد.

• خونریزی: اگرچه خونریزی در دوران بارداری همیشه نشانه سقط جنین نیست، اما باید همیشه باید در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد. حتی اگر لکه بینی بدون دلیل نگران کننده ای رخ دهد، حتما باید به اطلاع پزشک برسد تا از جوانب مختلف مورد بررسی قرار بگیرد.

در صورت بروز هر یک از موارد فوق در اوایل بارداری و پس از آن به پزشک مراجعه کنید. به عنوان مثال در اواخر بارداری اگر ترشحات به طور ناگهانی رقیق تر یا غلیظ تر شوند، نشانه زایمان زودرس است. با این تصور که شرایط خاصی مانند عفونت قارچی دارید، دست به خوددرمانی بدون نظر پزشک نزنید. تشخیص صحیح ترشحات غیرطبیعی در دوران بارداری اهمیت بسیار دارد، بدیهی است پس از تشخیص به درستی درمان خواهد شد.

نحوه مواجهه با ترشح در بارداری

اگر مشکلی با وضعیت فعلی ترشح خود ندارید، کمی صبر کنید. خواهید دید تا اواخر بارداری چقدر بر میزان ترشحات افزوده می شود. اما از تامپون یا دوش استفاده نکنید چرا که هر دو خطر عفونت را افزایش می دهند. در صورت زیاد بودن ترشحات واژن در اوایل بارداری می توانید از لباس زیر مخصوص و جذب مانند شورتکس استفاده کنید. در این صورت از نشت ناگهانی ادرار که اتفاقی شایع در بارداری است، جلوگیری می شود.

 

بیشتر بدانید:

1- انواع ترشحات واژن در دوران بارداری را بهتر بشناسید

2- آیا تغییر رنگ ترشحات واژن در بارداری خطرناک است و علت آن؟

3- علت بوی بد واژن در بارداری و روش های برطرف کردن آن

4- درمان ترشحات سبز در بارداری و دلیل آن چیست؟

منبع: babylist