The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بهترین شیشه شیر برای نوزاد کدام است،بطری شیشه ای یاپلاستیکی؟

اگر نوزاد شما با شیشه شیر تغذیه می کند، احتمالا می پرسید که در میان انواع متنوع و متفاوت شیشه شیرهای موجود در بازار، چه نوع شیشه ای برای شیرخوار مناسبت است. قبل از خرید به موارد زیر درمورد بهترین شیشه شیر برای نوزاد توجه کنید.

بهترین شیشه شیر برای نوزاد کدام است؟

احتمالا قبل از بچه دار شدن نمی دانستید شیشه شیر در اشکال، طرح ها، اندازه ها و جنس های مختلف به بازار عرضه می شود. حالا که دانستید باید ببینید چه نوع شیشه شیری مناسب شما و فرزند شماست. صرف نظر از اینکه کودک را با شیر مادر و شیر خشک تغذیه می کنید یا فقط شیر خشک به او می دهید، در ادامه ما برای تهیه یک شیشه شیر مناسب به شما کمک می کنیم.

بهترین شیشه شیر، بطری شیشه ای بهتر است یا پلاستیکی؟

استفاده از شیشه برای نوزادان خیلی ایده جالبی به نظر نمی رسد اما با توجه به ملاحظات بهداشتی در مورد بطریهای پلاستیکی، انتخاب بطری شیشه ای برای نوزاد یکی از بهترین و محبوب ترین گزینه های ممکن است. بطری های شیشه ای خیلی سنگین هستند و ناگزیر برای محافظت از دستهای کودک، محافظ (کاور) مخصوص شیشه شیر لازم است.

نهادهای بهداشتی و پزشکی (آکادمی پزشکی اطفال آمریکا) استفاده از استیل ضد زنگ را به عنوان جایگزین پلاستیک پیشنهاد می کنند، چنانچه دسترسی به استیل ضد زنگ مقدور نبود حداقل باید از پلاستیک هایی بازیافتی با کد 3 (فتالات)، 6 (استایرن) و 7 (بیسفنول) اجتناب کرد. استفاده از بیسفول تنها زمانی مجاز است که دارای بر چسب "greenware" (سبز افزار) یا"biobased" باشد. اصطلاح 'biobased' یعنی ماده یا محصول گیاهی است.

خبر خوب اینکه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) استفاده از بیسفنول اِی A (BPA) را در شیشه شیر نوزادان ممنوع کرده و دیگر جای نگرانی نخواهد بود.

صرف نظر از نوع شیشه شیری که انتخاب کردید، از داغ کردن آن در ماکرویو خودداری کنید زیرا شیر در ماکروفر یکنواخت گرم نمی شود، به این معنی که حتی اگر کل مایع خنک به نظر برسد، قسمت هایی از آن بسیار داغ باقی می مانند که برای کودک مناسب نیست.

بهترین شیشه شیر، انواع شیشه شیرها را امتحان کنید

ذائقه در نوزادان دائما تغییر می کند، بنابراین به شیشه شیر خاص هم وابسته نمی شوند. در عوض، قبل از تولد خانم کوچولو یا آقا کوچولو، چهار پنج نوع شیشه شیر تهیه و همه آنها را امتحان کنید تا این متخصص خبره بهترین را برای خود برگزیند.

نگاهی به برخی انواع شیشه شیر:

• شیشه شیر یکبار مصرف: این نوع شیشه شیرها دارای یک نگه دارنده محکم در قسمت داخل هستند که وقتی شیرخوار شیر را می نوشد، این لایه داخلی سر و ته شده و فضای کمی برای خروج حباب های هوا ایجاد می کند. حباب های هوا اگر خارج نشوند در کودک نفخ ایجاد می کنند. این شیشه ها بسیار مناسب اما کمی ناسازگار با محیط زیست هستند.

• شیشه شیر با سر زاویه دار: برای انتخاب بهترین شیشه شیر برای نوزادتان لازم است با انواع آن آشنا باشید. این نوع بطری های معمولاً گردنه ای کج دارند تا شیر در پستانک تجمع کند و هوای کمتری وارد شود. برخی از والدین معتقدند نگه داشتن این شیشه ها راحت تر است. سر زاویه دار این نوع شیشه ها باعث می شود پر کردن و شستشوی آنها دشوار باشد.

• شیشه شیرهای گردنه پهن: این بطری ها نسبت به شیشه شیرهای استاندارد، سر پهن تر و کج تر دارند و برای سر شیشه های پهن تر طراحی شده اند. این نوع شیشه شیرها به جهت پستانک پهنی که دارند یاد آور آناتومی بدن مادر برای نوزاد هستند و برای نوزادانی مناسبند که هم از شیر مادر و هم از شیشه تغذیه می کنند. برای آن دسته از شیرخواران که فقط با شیشه شیر می خورند، شیشه های استاندارد با پستانک باریک مناسب است.

• شیشه شیر ضد نفخ: بهترین شیشه شیر برای نوزادان کولیکی، این نوع است. شیشه شیرهای ضد نفخ دارای یک دریچه نی مانند در داخل شیشه هستند که می تواند خلاء و حباب های هوا را از بین ببرد. حباب های هوا در شیشه شیرهای معمولی وجود دارند و باعث نفخ در شیرخوار می شوند. به همین علت به این دسته از شیشه شیرها ضد نفخ یا ضد قولنج (کولیک) می گویند. اگرچه شواهد دقیقی برای اثبات این ادعا در دست نیست اما بسیاری از والدین این ویژگی را در شیشه های ضد نفخ تائید می کنند.

شیشه شیر تک سوراخ بهتر است یا چند سوراخ؟

 مراقب مقدار جریان شیر باشید. سوراخ پستانک شیشه شیر قابل تنظیم است. هر چقدر سوراخ کوچک تر باشد، مقدار شیر کمتری از آن خارج می شود و هر چقدر سوراخ بزرگتر باشد، جریان شیر سریعتر خواهد بود. شیشه شیرهای نوزادی با کمترین مقدار تنظیم می شوند که با عدد 1 مشخص شده و برای نوزادان مناسب است. البته شیرخواران با یکدیگر تفاوت دارند، برای رسیدن به اندازه مطلوب از کمترین مقدار شروع کنید. اگر خودتان به نوزاد شیر مادر می دهید و به اندازه کافی شیر دارید، سوراخ کوچک پستانک، نوزاد را خسته می کند. پستانک شیشه شیر معمولاً بعد از سه ماهگی برحسب اندازه به متوسط (شماره 2) و سریع (شماره 3) دسته بندی می شوند. بنابراین برای انتخاب بهترین شیشه شیر برای بچه لازم است گزینه های مختلفی چون سن، وضعیت سلامت و ... را درنظر بگیرید.

 

بیشتر بدانید:

1- روش صحیح شستشوی شیشه شیر

2- شیردهی با شیشه شیر

3- چگونه نوزاد را با شیشه شیر آشنا کنیم؟

4- آیا ضدعفونی کردن شیشه شیر نوزاد ضرور است؟

منبع: whattoexpect