The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

لبخند نوزاد ،چه زمانی نوزاد برای اولین بار لبخند می‌زند؟

با اولین لبخند نوزاد، تمام شب بیداری‌ها، ناخوشی‌های صبحگاهی و اضطراب‌های دوران نوزادی ناگهان از ذهن پاک می‌شوند. هیچ چیزی شیرین‌تر از دیدن لبخند و چهره شاد کودک نیست. لبخند به معنای رشد مهارت‌های اجتماعی کودک است. حالا کودک از یک موجود خواب‌آلود شیرین به یک فرد کوچک اجتماعی و قوی تبدیل شده است.

چه زمانی برای اولین بار لبخند می‌زند؟

ممکن است قبلا از مادر همسر خود،‌ پزشک اطفال یا دوستانی که کودک دارند شنیده باشید، لبخند نوزاد چیزی شبیه باد معده و غیرارادی است، تا این‌که به یک‌ماهگی برسد. متاسفانه این حرف حقیقت دارد، اما اگر نمی‌خواهید باور کنید، اشکالی ندارد.

اما گاهی نوزادان به دلایلی بجر باد معده می‌خندند و همیشه هم بی‌دلیل و اتفاقی نیست. مثلا نوزاد به خواب می‌رود و احساس راحتی و آرامش می‌کند، یا در حال مدفوع کردن لبخند می‌زند. از این لبخند‌های شیرین لذت ببرید. اهمیتی ندارد که علت لبخند نوزاد چیست. چه کسی شما را سرزنش می‌کند؟

قبل از اینکه کودک اولین لبخند کامل خود را به اجتماع ارائه دهد،‌ ممکن است بارها دیده باشید در حال تمرین و حرکت دادن دهانش است. اولین لبخند نوزاد به شکل واقعی و از روی احساس معمولا بین هفته ۶ تا ۸ است (و معمولا قبل از هفته ۴ تا ۶ اتفاق نمی‌افتد).

معمولا لبخند نوزاد در واکنش به تشخیص چهره پدر یا مادرش است. او نه تنها با دهان بلکه با تمام صورت ‌یک لبخند کامل به اطرافیان ارائه می‌دهد. وقتی این لبخند را می‌بینید متوجه تفاوت‌های آن می‌شوید!

چگونه می‌توانم نوزاد را تشویق به خندیدن کنم؟

بله لبخند نوزادان بسیار زیباست! برای خنداندن نوزاد به او لبخند بزنید،‌ او را در آغوش بکشید،‌ با او بازی کنید و با او حرف بزنید. این کارکودک را لوس نمی‌کند. مطالعات بی‌شماری در این مورد ثابت کرده است، کودکانی که از محبت و توجه بیشتر والدین خود برخوردارند سریع‌تر رشد می‌کنند،‌ مغز بزرگ‌تری دارند و در آینده اجتماعی‌تر خواهند شد. بنابراین اگر کاسه صبرتان لبریز شده و نمی‌توانید منتظر لبخند واقعی کودک باشید، کمی فاصله بگیرید و طوری به او لبخند بزنید که انگار شیرین‌ترین چیز از روز الست است (که واقعا هم هست!).

اگر کودک هنوز نمی‌خندد چه کنم؟

همانطور که برخی از بزرگسالان برای لبخند زدن زودتر از بقیه پیش‌قدم می‌شوند،‌ کودکان نیز همین‌طور هستند. اگر نوزاد یک ماهه شما لبخند نمی‌زند نگران نباشید. زیرا آن لبخند «واقعی» حتی برای شادترین کودک نیز کار سختی است و معمولا بین ۱ تا ۴ ماهگی رخ می‌دهد.

ممکن است شنیده باشید که تاخیر در لبخند نوزاد ممکن است نشانه‌های اولیه اختلال اوتیسم در کودک باشد. هرچند این قضیه صحت دارد ولی لبخند نزدن کودک به ندرت تنها نشانه‌ اختلال اوتیسم است. اگر کودک ۴ ماهه‌تان لبخند نمی‌زند ولی از خود صدا در می‌آورد و ارتباط چشمی برقرار می‌کند و به محرک‌های تصویری و کلامی پاسخ می‌دهد، ممکن است صرفا در این مرحله از زندگی خنده‌رو نباشد. هرگونه نگرانی خود در این مورد را با پزشک در میان بگذارید. زمانی که کودک اولین لبخند خود را می‌زند، همچنان در حال تمرین مهارت هیجان‌انگیز دیگری برای برقراری ارتباط با دنیای اطراف خود است و آن اولین خنده کودک است. از آن لذت ببرید!

در پایان می گوییم که دیدن لبخند نوزاد احتمالا شیرین ترین حسی است که در تمامی عمرتان تجربه کرده اید، این شیرینی به زودی با شنیدن خنده های بلند و از ته دل او به اوج می رسد.

 

بیشتر بدانید:

1- نقاط عطف سه ماه اول زندگی نوزادان

2- شناخت نشانه های رفتاری نوزاد هنگام گرسنگی و سیر شدن

3- کمک به رشد نوزاد با 4 چیز که نوزاد عاشق آن هاست

4- نوزاد در چند ماهگی خانواده را میشناسد؟

?پرسش و پاسخ های چگونه می‌توانم نوزاد را تشویق به خندیدن کنم؟

چیکار کنم بچم خنده رو بشه؟

برای خنداندن نوزاد به او لبخند بزنید،‌ او را در آغوش بکشید،‌ با او بازی کنید و با او حرف بزنید. این کارکودک را لوس نمی‌کند. مطالعات بی‌شماری در این مورد ثابت کرده است، کودکانی که از محبت و توجه بیشتر والدین خود برخوردارند سریع‌تر رشد می‌کنند،‌ مغز بزرگ‌تری دارند و در آینده اجتماعی‌تر خواهند شد

آیا لبخند نزدن نوزاد نشانه اوتیسم است؟

خیر. ممکن است شنیده باشید که تاخیر در لبخند نوزاد ممکن است نشانه‌های اولیه اختلال اوتیسم در کودک باشد. هرچند این قضیه صحت دارد ولی لبخند نزدن کودک به ندرت تنها نشانه‌ اختلال اوتیسم است.

نوزادان چه زمانی لبخند واقعی میزنند؟

اولین لبخند نوزاد به شکل واقعی و از روی احساس معمولا بین هفته ۶ تا ۸ است (و معمولا قبل از هفته ۴ تا ۶ اتفاق نمی‌افتد).

لبخند واقعی نوزاد چگونه است؟

معمولا لبخند نوزاد در واکنش به تشخیص چهره پدر یا مادرش است. او نه تنها با دهان بلکه با تمام صورت ‌یک لبخند کامل به اطرافیان ارائه می‌دهد. وقتی این لبخند را می‌بینید متوجه تفاوت‌های آن می‌شوید!

منبع: whattoexpect