The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

شیر خشک مناسب برای وزن گیری نوزاد چیست ؟

نوع شیرخشک مصرفی نوزاد بر وزن‌گیری او می‌تواند تاثیر بگذارد. این موضوع به این دلیل که وزن‌گیری سریع در سال اول زندگی می‌تواند احتمال چاقی و سایر بیماری‌ها را افزایش دهد اهمیت پیدا می‌کند. در این میان نوزادانی وجود دارند که دچار کمبود وزن هستند و پزشک متخصص استفاده از شیر خشک مناسب برای وزن گیری نوزاد به والدین آنها توصیه می کند.

شیر خشک مناسب برای وزن گیری نوزاد

طی 7 ماه متخصصان، کودکانی را که شیر خشک تهیه شده از شیر گاو مصرف می‌کردند را زیرنظر گرفتند و مشخص شد این کودکان 0.9 کیلو در مقایسه با کودکانی که از پروتئین هیدرولیزه تغذیه می‌کنند و هضم آنها ساده تر است، بیشتر وزن می‌گیرند. این تفاوت از آنجا که تمامی شیرخشک‌ها کالری مشابه دارند قابل توجه است و این موضوع نشان می‌دهد افزایش وزن کودک به عوامل گوناگونی ازجمله نوع شیرخشک مصرفی بستگی دارد.

سال‌هاست این موضوع به اثبات رسیده که کودکانی که شیرخشک می‌خورند در مقایسه با کودکان شیرمادرخوار بیشتر وزن می‌گیرند. پیش از این به نظر می‌رسید دلیل این امر این است که مادرانی که به فرزندانشان شیرخشک می‌دهند در مقایسه با مادران شیرده توجه کمتری به علایم سیری نوزاد دارند اما به نظر می‌رسد دلیل این موضوع فرای این مسئله باشد.

شیر خشک مناسب وزن گیری نوزاد

بررسی‌ها ثابت کرده علایم سیری در کودکانی که شیرخشک تهیه شده از گاو را می‌خورند خیلی دیرتر از کودکانی که پروتئین هیدرولیزه شده مصرف می‌کنند ظاهر می‌شود. این موضوع ثابت می‌کند که واکنش دستگاه گوارش به سیری، با نوع پروتئین شکسته شده یا همان اسید آمینه‌ها متفاوت است. شیرخشک‌های تهیه شده از پروتئین هیدرولیز، اسیدآمینه‌های مشابه شیر مادر را دارند و تفاوت وزن گیری نوزادان نیز به همین موضوع و میزان شیر مصرفی نوزاد بستگی دارد.

در عین حال شیرهای هیدرولیزه پروتئین بیشتری در مقایسه با شیرگاو دارند. این نوع شیرها معمولا به نوزادانی که به شیرگاو حساسیت دارند و نمی‌توانند آن را هضم کنند داده می‌شود و گران تر هم هستند. این نوع شیرها سبب افزایش وزن نوزاد همانند شیرخشک بر پایه شیر گاو در 7 ماه نخست بعد از تولد نخواهند شد و دلیل آن وجود اسیدهای آمینه‌ای است که علایم سیری و گرسنگی به آن وابسته ست.

وزن گیری سریع اولیه و خطرات سلامتی بعدی

اگر به دنبال شیر خشک مناسب برای وزن گیری نوزاد هستید باید بدانید که تحقیقات بسیاری ثابت کرده است افزایش وزن سریع در ماه‌های اول بعد از تولد با بسیاری از مشکلات سلامتی بعدی از جمله چاقی، سندروم متابولیک و حتی مرگ زودرس در ارتباط است. محققان در حال حاضردر حال بررسی تاثیر اسیدهای آمینه‌ها و دیگر پروتئین‌ها در تشخیص نقش آنها در وزن‌گیری نوزاد هستند. مشروح این تحقیقات در مجله Pediatrics منتشر شد.

 

بیشتر بدانید:

1- همه چیز درباره شیر خشک!

2- ترکیب شیر خشک با شیر مادر چه فایده ای دارد؟

3- تغذیه با شیر خشک ، درچه مواردی ضرورت پیدا می کند؟

4- بهترین شیر خشک برای نوزاد و نکات مهم در تهیه بهترین شیر خشک

?پرسش و پاسخ های شیر خشک مناسب برای وزن گیری نوزاد چیست ؟

می خام بچم تپل شه، می تونم بهش شیر خشک بدم؟

خیر. تپل بودن بچه مهم نیست سلامتی او مهم است که برای سلامتی نوزاد هیچ چیز ارزشمند تر از شیر مادر نیست.

چه زمانی باید برای کمک به وزن گیری به بچه شیر خشک بدهیم؟

زمانی که رشد و وزن گیری نوزاد زیر خط قرمز نمودار مربوط به خود باشد.

آیا برای کمک به وزن گیری نوزاد می تونم بهش شیر خشک بدم؟

زمانی می توانید این کار را کنید که متخصص نوزادان آن را برای نوزاد شما توصیه کند.

کدام شیر خشک برای وزن گیری نوزاد مناسب است؟

هر نوع شیر خشکی مزایای خود را دارد، بهتر است از متخصص اطفال درمورد بهترین شیر خشک برای فرزندتان سوال کنید.

منبع: livescience