The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

چند سی سی شیر خشک در هر شیردهی به نوزاد بدهیم؟

یکی از مشکلاتی که بیشتر والدین خصوصا مادرانی که اولین بار طعم شیرین مادر شدن را می چشند، با آن درگیر هستند این است که نمی دانند در هر وعده شیردهی، چند سی سی شیر خشک باید به نواد بدهند؟ در این متن نه تنها با شما درمورد این که چند سی سی شیر خشک باید در هر وعده شیردهی به نوزاد بدهید گفت و گو خواهیم کرد، بلکه به سوالات متداول در زمینه تغذیه نوزاد با شیر خشک پاسخ خواهیم داد.

در هر بار شیردهی، چند سی سی شیر خشک باید به نوزاد بدهیم؟

درمورد اینکه چند سی سی شیر خشک برای نوزاد ضروری است باید بگوییم برای نوزادان با مقدار کم شروع کنید. در هفته های اول، نوزاد هر سه یا چهار ساعت یکبار بسته به نیازش، 30 تا 60 سی سی شیر می خورد. به تدریج تقاضای او با رشدش افزایش پیدا می کند، مقدار شیر را بسته به نیازش افزایش دهید، ولی نباید به او فشار بیاورید تا بیشتر از نیازش شیر بخورد. همین قاعده برای ترکیب شیر مادر با شیر خشک و نیز استفاده از شیشه شیر برای شیر مادر دوشیده شده نیز صادق است. فقط به اندازه نیاز و گرسنگی کودک به او غذا بدهید و اصرار نداشته باشید تمام محتوی شیشه را میل کند.

یک قاعده کلی مبتنی بر تجربه در مورد اینکه چند سی سی شیر خشک به نوزاد بدهیم می گوید مقدار شیر مورد نیاز نوزاد در طی 24 ساعت به اونس، 2.5 برابر وزن کودک است. مثلاً اگر کودک 10 پوند وزن دارد، باید تقریباً 20 تا 25 اونس در روز یعنی هر 4 ساعت حدود 3 تا 4 اونس شیر بنوشد.

یک قانون سرانگشتی ساده می گوید کودک به ازای هر یک کیلوگرم وزن به ۱۶۰ سی‌سی شیر در هر ۲۴ ساعت نیاز دارد. برای مثال، اگر وزن کودک ۲ کیلو و ۷۰۰ گرم است، در یک دورۀ ۲۴ ساعته باید حدود ۴۲۰ سی‌سی شیر خشک بخورد و اگر وزن او ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم است باید ۷۰۰ سی‌سی شیر خشک به او بدهید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این که چند سی سی شیر خشک باید به نوزاد بدهیم، با پزشک متخصص کودکان و نوزادان مشورت کنید.

چه نوع شیشه شیری برای شیرخوار مناسب است؟

در میان برندهای متنوع بازار، انتخاب بهترین شیشه شیر و پستانک برای نوزاد شاید کمی گیج کننده باشد. می توانید از راهنمایی های دوستان و آشنایانی که تجربه داشته اند یا نظراتی که برای هر محصول ثبت شده است، استفاده کنید. برای هر آزمایش و خطایی نیز آماده باشید.

در نهایت برای یافتن ترکیب مناسب شیشه شیر و پستانک باید به اولویت های نوزاد پی ببرید. برخی از نوزادان نوع خاصی از پستانک یا شیشه شیر را ترجیح می دهند. بعضی ها هم اصلاً حساس نیستند. علایق و تمایلات کودک تحت کنترل شما نیست پس آرام باشید، خود را برای تجربه های جدید آماده کنید و قبل از خرید یک وسیله خاص به مقدار زیاد، نمونه های دیگر را مورد بررسی قرار دهید. 

برقراری ارتباط عاطفی با کودک هنگام تغذیه با شیشه شیر

شاید فکر کنید استفاده از شیشه شیر نسبت به شیر مادر، مانع برقراری ارتباط عاطفی بین مادر و نوزاد می شود. نگران این موضوع باشید. واقعیت این است که قطعا می توان هنگام شیردهی با شیشه نیز با نوزاد ارتباط برقرار کرد. کافی است زمان شیر خوردن را تنها زمانی برای تغذیه نبینید، بلکه آن را فرصتی برای ابراز عشق، محبت، توجه و شکل گیری ارتباط نزدیک با او تلقی کنید.

ترک شیر مادر و شروع استفاده از شیشه شیر

آیا آمادگی دارید شیرخوار را از شیر مادر بگیرید و با شیشه به او شیر بدهید. اگر خوش شانس باشید، آن را مانند یک دوست قدیمی می پذیرد، با اشتیاق به آن چنگ می زند و محتویات درون آن را با ولع سر می کشد. اما گاهی نیز خو گرفتن با این منبع جدید و ناآشنا کمی زمان می برد. برای تغییر وضعیت تغذیه کودک از شیر مادر به شیشه، این نکات را به خاطر داشته باشید:

• اگر موضوع را ساده بگیرید، موفقیت بیشتری حاصل خواهد شد. مثلا چنانچه به دلیل برنامه کاری نمی توانید دو وعده در روز به کودک شیر بدهید، ابتدا یک وعده در روز او را با شیشه تغذیه نمائید و حداقل دو هفته قبل از بازگشت به کار یا تحصیل، برنامه جدید را آغاز کنید.

• یک هفته کامل به کودک زمان بدهید تا به یک وعده شیر خوردن با شیشه عادت کند. به این ترتیب کودک شیرخوار به تدریج خود را با شرایط جدید وفق می دهد و نیز اگر مادر بخواهد شیر خشک یا شیر مادر دوشیده شده را جایگزین پستان کند، زمان کافی برای سازگاری خواهد داشت. اگر می خواهید شیر خود را دوشیده و در شیشه به نوزاد بدهید، همانطور که شرح دادیم چند سی سی شیر خشک باتوجه به وزن نوزاد باید به او بدهید، درمورد شیر مادر نیز همین قانون صدق می کند.

بیشتر بدانید:

1- مزایا و معایب شیر خشک برای شیرخوار چیست؟

2- تغذیه با شیر مادر و شیر خشک به صورت همزمان

3- تغذیه با شیر خشک ، درچه مواردی ضرورت پیدا می کند؟

4- بهترین شیر خشک برای نوزاد و نکات مهم در تهیه بهترین شیر خشک

?پرسش و پاسخ های چند سی سی شیر خشک باید به نوزاد بدهیم؟

در هر ماه چند سی سی شیر خشک باید به نوزاد بدهیم؟

یک قانون سرانگشتی ساده می گوید کودک به ازای هر یک کیلوگرم وزن به ۱۶۰ سی‌سی شیر در هر ۲۴ ساعت نیاز دارد. برای مثال، اگر وزن کودک ۲ کیلو و ۷۰۰ گرم است، در یک دورۀ ۲۴ ساعته باید حدود ۴۲۰ سی‌سی شیر خشک بخورد و اگر وزن او ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم است باید ۷۰۰ سی‌سی شیر خشک به او بدهید.

برقراری رابطه عاطفی با نوزاد خین دادن شیر خشک چه اهمیتی دارد؟

شاید فکر کنید استفاده از شیشه شیر نسبت به شیر مادر، مانع برقراری ارتباط عاطفی بین مادر و نوزاد می شود. نگران این موضوع باشید. واقعیت این است که قطعا می توان هنگام شیر دهی با شیشه نیز با نوزاد ارتباط برقرار کرد. کافی است زمان شیر خوردن را تنها زمانی برای تغذیه نبینید، بلکه آن را فرصتی برای ابراز عشق، محبت، توجه و شکل گیری ارتباط نزدیک با او تلقی کنید.

چگونه نوزاد را از شیر مادر به شیر خشک عادت بدیم؟

اگر موضوع را ساده بگیرید، موفقیت بیشتری حاصل خواهد شد. مثلا چنانچه به دلیل برنامه کاری نمی توانید دو وعده در روز به کودک شیر بدهید، ابتدا یک وعده در روز او را با شیشه تغذیه نمائید و حداقل دو هفته قبل از بازگشت به کار یا تحصیل، برنامه جدید را آغاز کنید.

در روزهای اول چند سی سی شیر خشک به نوزاد بدهیم؟

در هفته های اول، نوزاد هر سه یا چهار ساعت یکبار بسته به نیازش، 30 تا 60 سی سی، شیر می خورد. به تدریج تقاضای او با رشدش افزایش پیدا می کند، مقدار شیر را بسته به نیازش افزایش دهید، ولی نباید به او فشار بیاورید تا بیشتر از نیازش شیر بخورد

منبع: whattoexpect