The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

نزدیکی بعد از زایمان ،راهکارهای بازگشت به نزدیکی بعداز زایمان

اولین نزدیکی بعد از زایمان خصوصا اگر طبیعی زایمان کرده باشید می تواند دلهره آور باشد، ترس از درد بخیه های شکم و یا واژن، بی میلی، خستگی و بی حوصلگی ناشی از نگه داری از نوزاد و ... همه می توانند در حس و حال شما بعد از زایمان تاثیر گذاشته و نزدیکی کردن را دشوار کند. در ادامه این مقاله چندین راهکار برای بازگشت به نزدیکی بعد از زایمان اشاره می کنیم.

نزدیکی بعد از زایمان

اگر میل جنسی ندارید، نگران نباشید. عواملی چون اضطراب و خستگی جسمانی برای از بین بردن تمایلات جنسی بعد از زایمان کافی است. برای بازگشت به نزدیکی بعد از زایمان، با ما همراه باشید:

1- از خودتان مراقبت کنید:

گاهی اوقات با یک دوش آب گرم و خواب راحت می توان کمی به وضعیت قبل نزدیک شد. به کارهایی فکر کنید که می توانید به تنهایی انجام دهید و احساس خوبی به شما ببخشد. به انجام همان امور بپردازید.

2- شاید لازم باشد تکنیک های اغواگری همسرتان را خودتان به دست بگیرید:

اگرچه شاید در گذشته تمام شب رابطه عاشقانه ای داشتید، حالا این رابطه به یک حمام ساده پشت دربهای بسته ختم می شود، در مورد نیازهایتان با همسرتان گفتگو کنید.

3- زمانی را بدون رابطه جنسی، دو نفری سپری کنید:

زوج درمانگران معتقدند حتی یک معاشقه ساده در مقابل تلویزیون یا هم آغوشی در رختخواب به بازگشت احساس صمیمیت بین زوجین کمک می کند، باید زمان لازم را به این کار اختصاص داد. اگر نگران هستید همسرتان از اقدامات ساده و صمیمانه شما مانند نوازش، برداشت اشتباهی داشته باشد، در صورت امکان با او مهربان و صادق باشید.

4- اگر در ذهن شما رابطه جنسی در فهرست وظایف اجباری غیرقابل تحمل قرار دارد، باید کیفیت رابطه خود را مورد بررسی قرار دهید:

پژوهشگران معتقدند افراد باید به این فکر کنند که چه نوع رابطه ای انگیزه لازم را به آنان می بخشد. اگر رویای شما از رابطه واقعی که دارید و یا شاید اصلا ندارید، خیلی دور است، زمان آن فرا رسیده که با همسرتان درباره احساس، نیازها و تغییرات بدنی تان، به صحبت بنشینید.

5- فراموش نکنید که احساسات و اضطراب شما در مورد "اولین رابطه" تا حد زیادی بی اساس است و به زودی رفع می شود:

درمانگران جنسی اذعان می دارند "یک تجربه جنسی خوب می تواند بسیار جبران کننده باشد." اما اگر نمی توانید به کیفیت رابطه قبل باز گردید، مشکلی نیست. شاید به زمان بیشتر و موقعیت بهتری نیاز دارید.

6- آیا حضور نوزاد در اتاق خواب، بر کیفیت رابطه تاثیر می گذارد؟

بعضی افراد نمی توانند در حضور کودک رابطه برقرار کنند و همین امر نزدیکی بعد از زایمان را برایشان دشوار می کند. فضای دیگری را در منزل در نظر بگیرید تا رابطه خوب و گرمی را تجربه کنید.

مطالعه بیشتر:

1- اولین رابطه بعد از سزارین چه زمانی مجاز است؟

2- نزديكي پس از سزارين بعد از چند هفته امکان پذیر است؟

3- بهترين زمان نزديكي پس از زايمان طبيعي چه موقع است؟

4- نزدیکی پس از سزارین و پوزیشن های مناسب نزدیکی پس از سزارین

?پرسش و پاسخ های نزدیکی بعد از زایمان

چند روز بعد از زایمان طبیعی می توانیم نزدیکی کنیم؟

این مساله باتوجه به شدت پارگی واژن می تواند متفاوت باشد. اما بعد از زایمان طبیعی تا 40 روز باید از نزدیکی کردن پرهیز کنید. بعد از آن اگر احساس کردید که آمادگی کافی دارید و خونریزی شما قطع شده می توانید نزدیکی کنید.

چند روز بعد از زایمان سزارین می توانیم نزدیکی کنیم؟

معمولا متخصصان توصیه می کنند تا 40 روز بعد از زایمان نزدیکی نکنید. بعد از آن درصورت قطع خونریزی و لکه بینی و نیز اگر درد و ناراحتی خاصی حین نزدیکی نداشتید، رابطه جنسی بلامانع است.

آیا بی میلی به رابطه جنسی بعد از زایمان طبیعی است؟

بله. تغییرات هورمونی و استرس و خستگی ناشی از نگه داری از یک نوزاد همه و همه می توانند منجر به بی میلی زوجین خصوصا مادر به رابطه جنسی بعد از زایمان شوند.

آیا رابطه جنسی بعد از زایمان دردناک است؟

برای افرادی که پارگی های واژن طی زایمان زیاد بوده ممکن است کمی درد را در اولین رابطه تجربه کنند. اگر صبر کنید تا بخیه ها به طور کامل جوش بخورند، دیگر درد خاصی را حس نخواهید کرد.

منبع: todaysparent