The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

الگوی خواب نوزاد هفت ماهه ،نحوه تصحیح الگوی خواب نوزاد 7ماهه

متعادل کردن نیاز فرزند شما به حرکت و اکتشاف در حالی که مطمئن باشید هنوز به حد کافی می خوابد، می تواند چالش برانگیز باشد. اما تسلیم نشوید. چسبیدن به روال روتین خواب و چرت زدن از همیشه مهم تر است. مغز و بدن او مهم ترین کار خود را انجام می دهند ، رشد کردن دیوانه وار! وقتی که او چرت می زند. در اینجا نحوه تصحیح الگوی خواب نوزاد هفت ماهه، تشویق عادات خواب سالم و ... گرد آوری شده است.

الگوی خواب نوزاد هفت ماهه

 فرزند کوچک شما احتمالاً در تمام خانه، گاهی اوقات به صورت چرخشی یا حتی به شکل عقب گرد، در حال جنب و جوش و حرکت کردن روی باسن خود است و به سرعت مثل شهاب از سویی به سوی دیگر می رود. او با خوشحالی به زبان کودکانه خود صحبت می کند. مستقل و با اطمینان تر از همیشه، ممکن است او بتواند بدون کمک دیگران بنشیند، اسباب بازی های خود را انتخاب کند و علایق و نفرت‌های خاص خود را بیان کند.

الگوی خواب نوزاد هفت ماهه، خواب نوزاد هفت ماهه باید چقدر باشد؟

نوزاد هفت ماهه شما باید روزانه در حدود 14 ساعت بخوابد، شامل دو یا سه چرت و نه تا 11 ساعت خواب شبانه. با این حال، خوابیدن بین 12 تا 16 ساعت در روز امری طبیعی در نظر گرفته می شود. همانطور که فرزندتان رشد می کند، اولویت های خواب او نیز تغییر می کنند، و ممکن است شما متوجه شوید که او زودتر از خواب بیدار می شود، چرت زدن ها را تحکیم می کند یا می خواهد کمی بیشتر بیدار بماند. این ها همه طبیعی است.

نمونه برنامه خواب برای یک نوزاد هفت ماهه

در حالی که هر نوزاد با دیگری متفاوت است و هیچ قاعده محکمی در مورد چگونگی برنامه ریزی روزانه فرزندتان وجود ندارد، این نمونه برنامه خواب می تواند نقطه پرش را برای امور روزمره و روتین نوزاد هفت ماهه شما فراهم کند. به خاطر داشته باشید که فرض این برنامه بر این است که نوزاد شما در طول روز دو بار چرت می زند. اما ممکن است برخی از نوزادان 7 ماهه هنوز هم ممکن است به یک چرت کوتاه سوم نیز نیاز داشته باشند.

• ساعت 7 بعد از ظهر: بیدار شدن

• ساعت 9:30 دقیقه بعد از ظهر: چرت یا استراحت کوتاه

• ساعت 11:30 بعد از ظهر: بیدار شدن

• ساعت 2 بعد از ظهر: چرت یا استراحت کوتاه

• ساعت 4 بعد از ظهر: بیدار شدن

• ساعت 7:00 بعد از ظهر: برنامه روتین خواب

• ساعت 7:30 بعد از ظهر: خواب در تختخواب

بد خوابی نوزاد هفت ماهه چیست؟

اگر نوزاد هفت ماهه شما به خوبی می خوابید اما اکنون به طور ناگهانی در طول شب از خواب بیدار می شود، از چرت زدن سر باز می زند، تمام نشانه های خواب خود را نادیده می گیرد و شما احساس می کنید که دوباره به مرحله ای باز گشته اید که او نوزادی تازه متولد شده بود و الگوی خواب نوزاد هفت ماهه به هم ریخته، وحشت زده نشوید. رگرسیون یا بدعادتی در خواب، یا مرحله ای که در آن، فرزندتان درست همانند آنچه که در گذشته انجام می داد، در مقابل خوابیدن جبهه گرفته و با شما دچار کشمکش می شود، اگرچه ناامید کننده بوده، اما موقتی است.

الگوی خواب نوزاد هفت ماهه، چگونه فرزند خود را برای خواب آموزش دهید

بدعادتی ها در خواب ممکن است در هر سنی رخ دهد، اگرچه بیشترین میزان بروز آن در سنین 4 ماهگی، 6 ماهگی، 8 ماهگی و 12 ماهگی است. آن ها معمولاً با نقاط عطف رشدی در 7 ماهگی مصادف می شوند، که این نقاط عطف می توانند حرکت کردن روی باسن، سینه خیز رفتن، پرحرفی و ایجاد اصوات نامفهوم و نشستن باشند. فرزند شما از امتحان کردن مهارت های جدید خود هیجان زده است در حالی که آن ها می توانند با برنامه خواب او تداخل ایجاد کنند. به علاوه درد ناشی از دندان درآوردن، مقصر احتمالی دیگر است.

الگوی خواب نوزاد هفت ماهه، آیا می توانید یک نوزاد هفت ماهه را برای خوابیدن آموزش دهید؟

شما و فرزند شیرخوارتان در حال حاضر یک روال خواب آرامش بخش دارید. او یک حمام گرم و نوبت نهایی تغذیه خود را دریافت می کند، سپس شما یک داستان مخصوص زمان خواب را برای او می خوانید. سرانجام، یک لالایی آرامش بخش می خوانید و سپس او به خواب می رود. به جز، در 7 ماهگی ، که او به طور ناگهانی هیچوقت آماده خوابیدن نیست.

اگر این مساله برایتان آشنا به نظر می رسد، ممکن است آموزش خواب به شما کمک کند. با گذشت 7 ماه، فرزند شما از لحاظ رشد و تکامل آمادگی این را دارد که یاد بگیرد چگونه خود را آرام کند و به خواب برود، و اکثر متخصصان اطفال، پیش از این زمان، به شما آموزش می دهند که بین 4 تا 6 ماهگی آموزش خواب را امتحان کنید.

روش ها تنظیم الگوی خواب نوزاد هفت ماهه

چند روش مختلف برای تنظیم الگوی خواب نوزاد هفت ماهه وجود دارد، از جمله معروف ترین آن ها روش گریه تا خواب (CIO) است که در آن والدین پس از قرار دادن شیرخوار در گهواره، اتاق را ترک می کنند و تا زمانی که او به خواب نرود، به اتاق بر نمی گردند. روش فربر یا "اجازه به گریه" (Ferber) که در این روش والدین فواصل چک کردن نوزاد را به تدریج افزایش می دهند و روش صندلی که در این روش والدین بر روی یک صندلی در اتاق شیرخوار می نشینند و به تدریج آن را به درب نزدیک و نزدیکتر می کنند). پس از گذشت چند روز، فرزند کوچک شما به هنر خوابیدن به تنهایی تسلط خواهد یافت.

نکاتی درمورد الگوی خواب نوزاد هفت ماهه

• آماده سازی برای خواب:

در 7 ماهگی، روال خواب فرزند شیرخوار شما ممکن است چند مرحله داشته باشد. البته، شما می خواهید مطمئن شوید که او به خوبی غذا خورده و پوشک تمیز دارد. خواندن کتاب و گوش دادن به موسیقی در کنار هم می تواند به رسیدن به سیگنال اینکه حالا زمان خواب است، کمک کند. حتی ممکن است تا به حال برخی دندان های او رشد کرده باشند، بنابراین "مسواک زدن" (تمیز کردن دندان های جدید با یک پارچه تمیز، مرطوب و یا انگشت خود) ممکن است بخشی از برنامه های عصرانه وی باشد.

• اتاق خواب فرزندتان را تنظیم کنید:

نوزادان نیازهای اساسی دارند: یک پوشک تمیز، غذا و مکانی امن برای خواب. اما نیازهای نوزاد هفت ماهه شما ممکن است کمی خاص تر باشند (این تمرینی برای نوجوان شدن در آینده است). در حال حاضر، او احتمالاً برخی از ترجیحات مربوط به خواب را توسعه داده است. به عنوان مثال، او ممکن است هنگام خواب یک دستگاه سر و صدای سفید (white noise) برای تامین آرامش یا یک پستانک را ترجیح دهد. مطمئن شوید که اتاق خواب او برای ایجاد خوابی خوب مساعد است، این مساله به فرزندتان کمک می کند که در طول شب خوب بخوابد.

• دوری کردن از صفحه نمایش ها:

نوزاد هفت ماهه شما بسیار کنجکاو است. او دوست دارد تلفن شما را بگیرد و به نظر می رسد توجه اش به تلویزیون جلب شده است. شما ممکن است فکر کنید، "آیا سرگرم شدن با یک صفحه نمایش به مدت زمان کم می تواند به او کمک کند که بخوابد؟" با این حال، آکادمی اطفال آمریکا (AAP) توصیه می کند مانع از زمان گذاشتن فرزندان زیر 2 سال برای صفحه نمایش ها شوید و به طور خاص خاطرنشان می کند که چنین مواجهه ای می تواند خواب با کیفیت را برای نوزادان دشوارتر کند. به جای آن کتاب خواندن یا آواز خواندن را امتحان کنید.

• در طول روز فعال بمانید:

نوزاد هفت ماهه شما گویی انرژی بی انتهایی دارد. او را در بین چرت های روزانه مشغول و فعال نگه دارید تا او وقت زیادی برای تمرین تمام مهارت های جدید خود داشته باشد.

• چرت ها را در اولویت قرار دهید:

در مورد چرت زدن، فرزند 7 ماهه شما ممکن است به زودی نوبت سوم چرت زدن خود را متوقف کند، البته اگر او قبلاً این کار را نکرده است. نگران نباشید این اتفاق طبیعی است. کار شما این است که مطمئن شوید مدت زمانی که او در طول روز می خوابد، بی وقفه و با کیفیت است و به طور ایده آل در گهواره او اتفاق می افتد.

مشکلات خواب نوزاد هفت ماهه:

با نزدیک شدن فرزندتان به اولین سالگرد تولدش، او مهارت ها و استقلال جدید خود را، به ویژه در هنگام خواب تمرین می کند. در اینجا نحوه مقابله با مشکلات خواب که در این سن مشاهده می شوند، آورده شده است:

• مبارزه با خواب:

نوزاد هفت ماهه شما بیشتر از قبل، نسبت به تفاوت میان زمان بازی و زمان خواب آگاه شده است. این روزها، او به احتمال زیاد در کارهای مختلف و دیدار با دوستان و خانواده به شما ملحق می شود و حتی ممکن است با بچه های دیگر هم به طور منظم بازی کند. حتی اگر او سرگرم بوده و به نظر نمی رسد که خسته باشد، شما می بایست او را در حالت معمول خواب و چرت زدن روزانه اش نگه دارید.در واقع خوابیدن برای نوزادی که بیش از حد خسته شده باشد، بسیار سخت تر است. اگر او همچنان به مبارزه با خواب می پردازد و شما با آموزش خواب راحت هستید، اکنون زمان مناسبی برای امتحان کردن آن است.

• گریه کردن در شب:

اگر فرزند کوچک شما قبلا به خوبی می خوابید و حالا به طور ناگهانی نیمه شب از خواب بیدار می شود، ممکن است در حال دندان در آوردن باشد، به خصوص اگر او مرتبا غلت بزند و یا گوش هایش را بکشد. اگر حلقه های لاستیکی مخصوص دندان در آوردن باعث تسکین درد نوزاد نمی شوند، در مورد گزینه های دیگر مانند استامینوفن یا ایبوپروفن مخصوص نوزادان (که می توانید پس از 6 ماهگی به آن ها بدهید) با پزشک متخصص اطفال خود صحبت کنید.

• بیدار شدن زود هنگام:

طبیعی است که شیرخواران 6 ماهه و بزرگتر بین ساعات 6 صبح تا 7 صبح از خواب بیدار شوند، اما اگر فرزند شما زودتر از این بیدار شود و پس از تعویض پوشک یا تغذیه دوباره به خواب نرود ممکن است بیش از حد خوابیده و یا خیلی کم بخوابد. نگاهی دقیق تر به برنامه خود بیندازید تا اطمینان حاصل کنید که فرزندتان به حد کافی در طول روز می خوابد، یا اینکه در زمان خواب او تجدید نظر کنید (مثلاً می توانید 30 دقیقه زودتر یا دیرتر او را در جای خواب بگذارید و ببینید که آیا این کار به فرزندتان کمک می کند تا طولانی تر بخوابد یا خیر).

در 7 ماهگی، این معمول است که الگوی خواب نوزاد هفت ماهه شما تغییرات بزرگی را پشت سر بگذارد. در حالی که الگوی خواب نوزاد هفت ماهه ممکن است در این سن دچار اختلالاتی شود، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید از عمل کردن سرسختانه به یک روال خواب ثابت تا تلاش برای آموزش خواب تا مطمئن شوید که او استراحت مورد نیاز خود را دریافت می کند. از این گذشته، فرزندتان مشغول ساختن عادت های بعدی خواب خود است و در هر مرحله از راه به راهنمایی شما نیاز دارد.

 مطالعه بیشتر:

1- چند توصیه برای تنظیم الگوی خواب نوزادان

2- مقابله با مشکلات خواب نوزاد و بدخوابی در نوزادان

3- جدول مقدار خواب نوزاد در ماه های مختلف چگونه است؟

4- تغییر الگوی خواب نوزاد و شیرخواران با 4 توصیه کاربردی

?پرسش و پاسخ های الگوی خواب نوزاد هفت ماهه

نوزاد هفت ماهه چقدر باید بخوابد؟

نوزاد هفت ماهه شما باید روزانه در حدود 14 ساعت بخوابد، شامل دو یا سه چرت و نه تا 11 ساعت خواب شبانه. با این حال، خوابیدن بین 12 تا 16 ساعت در روز امری طبیعی در نظر گرفته می شود. همانطور که فرزندتان رشد می کند، اولویت های خواب او نیز تغییر می کنند، و ممکن است شما متوجه شوید که او زودتر از خواب بیدار می شود، چرت زدن ها را تحکیم می کند یا می خواهد کمی بیشتر بیدار بماند. این ها همه طبیعی است.

آیا بدخوابی نوزاد هفت ماهه طبیعی است؟

اگر نوزاد هفت ماهه شما به خوبی می خوابید اما اکنون به طور ناگهانی در طول شب از خواب بیدار می شود، از چرت زدن سر باز می زند و الگوی خواب نوزاد هفت ماهه به هم ریخته، وحشت زده نشوید. رگرسیون یا بدعادتی در خواب، یا مرحله ای که در آن، فرزندتان درست همانند آنچه که در گذشته انجام می داد، در مقابل خوابیدن جبهه گرفته و با شما دچار کشمکش می شود، اگرچه ناامید کننده بوده، اما موقتی است.

برای خواب رفتن نوزاد هفت ماهه چه کنیم؟

در 7 ماهگی، روال خواب فرزند شیرخوار شما ممکن است چند مرحله داشته باشد. البته، شما می خواهید مطمئن شوید که او به خوبی غذا خورده و پوشک تمیز دارد. خواندن کتاب و گوش دادن به موسیقی در کنار هم می تواند به رسیدن به سیگنال اینکه حالا زمان خواب است، کمک کند. حتی ممکن است تا به حال برخی دندان های او رشد کرده باشند، بنابراین مسواک زدن (تمیز کردن دندان های جدید با یک پارچه تمیز، مرطوب و یا انگشت خود) ممکن است بخشی از برنامه های عصرانه وی باشد.

آیا تلویزیون نوزادان را بدخواب می کند؟

نوزاد هفت ماهه شما بسیار کنجکاو است. او دوست دارد تلفن شما را بگیرد و به نظر می رسد توجه اش به تلویزیون جلب شده است. شما ممکن است فکر کنید، آیا سرگرم شدن با یک صفحه نمایش به مدت زمان کم می تواند به او کمک کند که بخوابد؟ با این حال، آکادمی اطفال آمریکا (AAP) توصیه می کند مانع از زمان گذاشتن فرزندان زیر 2 سال برای صفحه نمایش ها شوید و به طور خاص خاطرنشان می کند که چنین مواجهه ای می تواند خواب با کیفیت را برای شیرخواران دشوارتر کند. به جای آن کتاب خواندن یا آواز خواندن را امتحان کنید.

منبع: whattoexpect