The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

نحوه برخورد با اشتباهات کودکان چگونه باید باشد؟

دانستن اینکه وقتی کودکتان اشتباه می کند یا یک شکست را تجربه می کند، چگونه باید پاسخ دهید و نحوه برخورد با اشتباهات کودکان چگونه باید باشد، یک مهارت مهمی برای والدین است. صرف نظر از اینکه فرزند شما در یک مسابقه فوتبال شکست بخورد، توسط یک خواهر یا برادر یا یک دوست در یک بازی مورد ضرب و شتم قرار گیرد، یک کارنامه بد دریافت کند، یا هر نوع تجربه تلخ دیگری داشته باشد، آنچه مهم است نحوه پاسخگویی شما در این لحظات به طرز صحیح برای رشد اجتماعی و عاطفی کودک است. در ادامه این مقاله به شما خواهیم گفت نحوه برخورد با اشتباهات کودکان چگونه باید باشد بنابراین تا پایان مطلب همراه ما باشید.

نحوه برخورد با اشتباهات کودکان

نحوه برخورد والدین با اشتباهات کودکان متفاوت است. بسته به شرایط، برخی از والدین با تسلی خاطر به فرزندشان نسبت به اشتباهاتش واکنش نشان می دهند. دیگران ممکن است روی کارهای اشتباهی که کودک انجام داده است متمرکز شوند و خود را بیش از حد نگران کنند و در بعضی موارد، والدین ممکن است از کودک خود عصبانی شوند، یا هر کسی را که مقصر این حادثه می دانند سرزنش کنند،یک داور، یک مربی ، یک معلم و ... اما لازم است بدانید که نباید فکر کنید پاسخ شما مهم نیست، نحوه برخورد شما بسیار مهم است و روی تربیت فرزندان شما تأثیر می گذارد.

اهمیت نحوه برخورد با اشتباهات کودکان چیست؟

ممکن است متوجه این موضوع نشوید، اما واکنشهای شما در برابر شکست های فرزندانتان می تواند تأثیرات ماندگاری در تربیت و ادامه پیدا کردن روند اشتباهات آنها داشته باشد. نحوه برخورد با اشتباهات کودکان همچنین می توانند بر چگونگی رشد شخصیت و اعتماد به نفس بچه ها و نحوه برخورد با اشتباهات و شکست ها در آینده تأثیر بگذارند.

بر اساس مطالعه ای که در مجله Science Psychological منتشر شده است، واکنش والدین به عدم موفقیت بچه ها حتی می تواند دید کودک را نسبت به هوش خود تعیین کند. محققان دانشگاه استنفورد دریافتند که اگر والدین به شکست ها و اشتباهات کودکشان به عنوان یک چیز مثبت نگاه کنند یا یک نگرش منفی داشته باشند، این واکنش ها می توانند باورهای کودک را در مورد هوش خود شکل دهند و به نوبه خود بر آینده او تأثیر بگذارد. نکته بسیار مهم آن است که عقاید کودکان در مورد هوش خود تأثیر بسزایی در مهارت آنها دارد.

به طور خلاصه والدینی که به جای تمرکز بر نمرات بد و سرزنش کودک، بر آنچه کودک می تواند از نمره بد آزمون بیاموزد متمرکز شده اند، ممکن است به فرزندان خود پیغام کافی بودن هوش را بدهند و در نتیجه چنین کودکانی که حس خنگ بودن در آنها ایجاد نشده است، از طریق مطالعه می توانند نمرات خود را بهبود بخشند.

نحوه برخورد با اشتباهات کودکان چگونه باید باشد؟

چندین روش وجود دارد که می توانید مطمئن شوید فرزندتان پیام مثبتی را از نحوه واکنش شما دریافت می کند و درمی یابد که عدم موفقیت نشانه خنگ بودن و ناتوانی او نیست. در اینجا چند روش مهم وجود دارد که می توانید دفعه دیگر که فرزندتان دچار شکست و یا اشتباه شد آن ها را انجام دهید:

• واکنش کودک خود را مشاهده کنید. ابتدا صبر کنید ببینید که آیا برایش مهم است؟ همه تلاش خود را کرده اند؟ آیا آنها به خاطر شکست خوردن از خود عصبانی هستند؟ اگر آنها از خودشان ناراحت هستند، سعی کنید به آنها کمک کنید تا بدانند نیاز به تلاش بیشتر است و دفعه بعد چگونه باید بهترین تلاش خود را انجام دهند.

• روی آینده تمرکز کنید. به جای صحبت در مورد ضرر وارد شده در حال حاضر، روی چگونگی بهتر انجام دادن دفعه بعدی تمرکز کنید. به کودک خود یادآوری کنید که هر اشتباهی رخ داده می تواند ابزاری بسیار مفید و آموزشی در تشخیص اینکه در آینده چه کاری باید انجام دهد یا انجام ندهد باشد.تصویر درستی از خود به عنوان یک ناظر به نمایش بگذارید. مراقب باشید که در قبال اشتباهی که فرزندتان مرتکب شده چه واکنش نشان می دهید. فکر کنید که آیا واکنش شما نشانگر حماایت کننده بودنتان است؟ سرزنش کننده هستید؟ امید می دهید و یا فقط عصبانی شد و استرس را بیشتر می کنید؟

• بر روند تأکید کنید تا نتیجه. اگر دلبندتان در یک مسابقه شکست خورده، در مورد اینکه چه چیز سرگرم کننده ای بود، چه کاری انجام داده و چه چیزی را دوست نداشته است و اینکه فکر می کنند چطور دفعه بعدی بهتر می توان انجام داد صحبت کنید. به آنها کمک کنید تا به جای اینکه برنده شوند، انرژی خود را به تعیین استراتژی برای آینده هدایت کرده و بر سرگرمی و رضایت از یادگیری تمرکز کنند.

• از ترحم نسبت به فرزندتان خودداری کنید. هنگامی که می خواهید کودک خود را آرام کنید، مراقب باشید به او ترحم نکنید، که این امر می تواند پیام مضر داشته باشد،یعنی او توانایی کافی را ندارد. دکتر هایموویتس می گوید: "به جای اینکه بگویید ،" بسیار متاسفم که شما نمی توانید این کار را انجام دهید، بر یافتن راه حل تمرکز کنید.

• باهم، کاری سرگرم کننده انجام دهید. به عزت نفس کودک خود توجه داشته باشید و با انجام کاری که دوست دارد و در آن مهارت دارند اعتماد به نفس او را تقویت کنید. کمی استراحت در مورد مسئله موجود ممکن است به آنها کمک کند تا روی راهبردها و ایده های جدید در مورد چگونگی حل بهتر مشکل در دفعات بعدی تمرکز کنند.

• از تلاش مکرر و خسته کننده برای رفع اشتباه آنها خودداری کنید. کمک به این معنی است که به آنها نشان دهید چگونه می توانند راهی پیدا کنند تا بفهمند چه کاری باید انجام دهند نه این که مدام آنها را مجبور کنید آنقدر آن کار را انجام دهند تا درست شود.

• عشق بی حد و اندازه خود را به آنها یادآوری کنید. در آخر، به کودک خود اطمینان دهید که همیشه پشت او هستید و هر زمان نیاز به کمک داشته باشند در آنجا خواهید بود تا در مورد هرگونه اشتباهی که مرتکب می شوند درباره احساسات و افکار خود با شما صحبت کنند. اطمینان حاصل کنید که آنها می دانند عشق شما چیزی است که همیشه می توانند روی آن حساب کنند، مهم نیست که چه اشتباهی رخ داده است مهم است که آنها می توانند به شما اعتماد کنند.

حال که می دانید نحوه برخورد با اشتباهات کودکان چگونه باید باشد، روش درست را در پیش بگیرید به یاد داشته باشید که هیچ وقت برای اصلاح کردن متدهای تربیتی شما دیر نشده است.

مطالعه بیشتر:

نحوه برخورد با گفتار بچه گانه در کودکان

برخورد صحیح با خودارضايی كودكان چگونه است؟

بهترین روش برای تربیت فرزند در شرایط امروزی چیست؟

دروغگویی کودک، نحوه برخورد با کودکان دروغگو چگونه باید باشد؟

?پرسش و پاسخ های نحوه برخورد با اشتباهات کودکان

چرا باید به جای سرزنش کردن راه درست را به کودک نشان دهیم؟

به طور خلاصه والدینی که به جای تمرکز بر نمرات بد و سرزنش کودک، بر آنچه کودک می تواند از نمره بد آزمون بیاموزد متمرکز شده اند، ممکن است به فرزندان خود پیغام کافی بودن هوش را بدهند و درنتیجه چنین کودکانی که حس خنگ بودن در آنها ایجاد نشده است، از طریق مطالعه می توانند نمرات خود را بهبود بخشند.

قدم اول در برخورد با اشتباهات کودکان چیست؟

واکنش کودک خود را مشاهده کنید. ابتدا صبر کنید ببینید که آیا برایش مهم است؟ همه تلاش خود را کرده اند؟ آیا آنها به خاطر شکست خوردن از خود عصبانی هستند؟ اگر آنها از خودشان ناراحت هستند، سعی کنید به آنها کمک کنید تا بدانند نیاز به تلاش بیشتر است و دفعه بعد چگونه باید بهترین تلاش خود را انجام دهند.

با اشتباهات کودکان چگونه برخورد کنیم تا تاثیر خوبی داشته باشد؟

• روی آینده تمرکز کنید. به جای صحبت در مورد ضرر وارد شده در حال حاضر، روی چگونگی بهتر انجام دادن دفعه بعدی تمرکز کنید. به کودک خود یادآوری کنید که هر اشتباهی رخ داده می تواند ابزاری بسیار مفید و آموزشی در تشخیص اینکه در آینده چه کاری باید انجام دهد یا انجام ندهد باشد.تصویر درستی از خود به عنوان یک ناظر به نمایش بگذارید. مراقب باشید که در قبال اشتباهی که فرزندتان مرتکب شده چه واکنش نشان می دهید. فکر کنید که آیا واکنش شما نشانگر حماایت کننده بودنتان است؟ سرزنش کننده هستید؟ امید می دهید و یا فقط عصبانی شد و استرس را بیشتر می کنید؟

مهمترین چیز در برخورد با اشتباهات کودکان چیست؟

عشق بی حد و اندازه خود را به آنها یادآوری کنید. در آخر، به کودک خود اطمینان دهید که همیشه پشت او هستید و هر زمان نیاز به کمک داشته باشند در آنجا خواهید بود تا در مورد هرگونه اشتباهی که مرتکب می شوند درباره احساسات و افکار خود با شما صحبت کنند. اطمینان حاصل کنید که آنها می دانند عشق شما چیزی است که همیشه می توانند روی آن حساب کنند، مهم نیست که چه اشتباهی رخ داده است مهم است که آنها می توانند به شما اعتماد کنند.

منبع: verywellfamily