The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

انتقال یک جنین بهتر است یا چند جنین؟

روش های درمانی باروری زیادی وجود دارد که می توانند به بیماران کمک کند تا موانع شایع ناباروری را پشت سر بگذارند، اما تعداد کمی از آنها موفقیت لقاح آزمایشگاهی یا آی وی اف را ارائه می دهند. پس از تحریک تخمدان، بازیابی تخمک و لقاح، مرحله نهایی درمان با آی وی اف انتقال جنین است. در بیشتر موارد، بیماران چندین جنین زنده دارند که می توانند کاشته شوند، بنابراین آنها باید انتخاب کنند که انتقال یک جنین بهتر است یا چند جنین؟ و مایل به انتقال چه تعداد از نطفه ها هستند. در ادامه این متن برای شما می گوییم که انتقال یک جنین بهتر است یا چند جنین و هرکدام چه مزایا و معایبی دارند.

انتقال یک جنین بهتر است یا چند جنین

 آی وی اف به وسیله بسیاری از مراحل به بیماران برای به حداکثر رساندن احتمال بارداری کمک می کند. متخصصان باروری در مرکز باروری پاسیفیک به بیماران کمک می کنند انتقال یک یا چند نطفه جنین را با آی وی اف در لس آنجلس، کالیفرنیا بررسی کنند، به طوری که آنها می توانند گزینه انتقال را متناسب با نیازها و خواسته های منحصر به فرد خود انتخاب کنند.

آیا انتقال چندین جنین باعث افزایش نرخ لانه گزینی می شود؟

در بسیاری از موارد، غریزه احساسی یک زوج این است که در طی این مرحله از درمان با آی وی اف، چندین جنین منتقل شود تا احتمال انتقال موفقیت آمیز جنین افزایش یابد. پس از مبارزه با ناباروری جای تعجب نیست که یک بیمار بخواهد برای افزایش شانس موفقیت خود هر کاری انجام دهد.

با این حال، مهم است در نظر بگیرید که در میزان موفقیت در کاشت با آی وی اف یا تعداد جنین های منتقل شده که ضربان قلب را ایجاد می کنند، چه چیزی موثر است. در حالی که معمولاً فرض بر این است که هنگام انتقال 2 یا چند نطفه، میزان شانس کاشت بیشتر خواهد بود، اما موفقیت کاشت جنین های منتقل شده بسیار بیشتر از تعداد آن به کیفیت آنها بستگی دارد.

اطلاعات جمع آوری شده از "مرکز کنترل بیماری ها" این واقعیت را برجسته می کند که سن بیمار و کیفیت نطفه های منتقل شده نقش مهمی در میزان موفقیت در کاشت دارد. این مرکز گزارش می دهد، در بیمارانی که از جنین های تازه خود استفاده می کنند، درصد جنین های منتقل شده در واقع حدود 40 درصد برای زنان زیر 35 سال است.

میزان موفقیت کاشت برای افراد 35 تا 37 ساله تقریباً بیش از 30 درصد، برای افراد 38 تا 40 ساله حدود 20 درصد و برای بیماران بالای 40 سال تقریباً 8 درصد است.

خوشبختانه، متخصصان باروری ما قادر به درجه بندی و رتبه بندی نطفه هستند به طوری که ما می توانیم مناسب ترین و زیست پذیر ترین نطفه را انتخاب کنیم. این از طریق فرآیندی به نام غربالگری ژنتیکی قبل از لانه گزینی یا PGS/ PGSA امکان پذیر است. از این طریق، والدین مورد نظر می توانند جنسیت نطفه(های) منتقل شده را نیز انتخاب کنند.

انتقال چندین جنین و چند تولد

عامل کلیدی دیگری که باید در هنگام انتخاب تعداد جنین برای انتقال در نظر گرفته شود، احتمال تولد چند قلویی است. وقتی 2 یا چند جنین کاشته می شود، احتمال زایمان چندقلویی به طور قابل توجهی افزایش می یابد. اما این امکان نیز وجود دارد که والدینی که 2 جنین را برای انتقال در نظر گرفته اند، فقط 1 مورد کاشته شده در رحم را ببینند.

اگر زن و شوهر با ناباروری دست و پنجه نرم کرده اند، ایده داشتن دوقلو یا سه قلو ممکن است عالی به نظر برسد. با این حال، عوامل عملی نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. بیماران باید بدانند که به احتمال زیاد جنین های متعدد منجر به زایمان زودرس یا وزن کم نوزاد هنگام تولد می شود که هر دو باعث عوارض می شوند. این بدان معنا نیست که انتقال چند نطفه برای برخی از بیماران گزینه مناسبی نیست، بلکه فقط موردی است که باید قبل از عمل انتقال با دقت بررسی شود.

فرآیند آی وی اف به بسیاری از بیماران این امکان را داده تا سرانجام لذت بارداری و پدر و مادر شدن را تجربه کنند.

توجه: این مقاله به عنوان جایگزین مشاوره، تشخیص یا درمان حرفه ای پزشکی در مورد اینکه انتقال یک جنین بهتر است یا چند جنین در نظر گرفته نشده است. اطلاعات ارائه شده فقط برای اهداف عمومی آموزشی است. در مورد هرگونه سوال پزشکی با پزشک خود مستقیماً صحبت کنید. هرگونه اطلاعات مندرج در اینجا جایگزین هیچ برنامه مراقبتی که توسط پزشک تعیین شده است نمی شود. در مورد این که انتقال یک جنین بهتر است یا چند جنین، اجازه دهید پزشکتان با مشورت شما بهترین تصمیم را بگیرد.

مطالعه بیشتر: 

نشانه های انتقال جنین موفق چیست؟

کارهایی که بعد از انتقال جنین باید انجام داد چیست؟

انتقال جنین فریز شده چگونه و در چه شرایط انجام می شود؟

انتقال جنین کامپکت، انتقال جنین تازه بهتر است یا فریز شده؟

?پرسش و پاسخ های انتقال یک جنین بهتر است یا چند جنین

میزان موفقیت IVF در سنین مختلف چقدر است؟

میزان موفقیت کاشت برای افراد 35 تا 37 ساله تقریباً بیش از 30 درصد، برای افراد 38 تا 40 ساله حدود 20 درصد و برای بیماران بالای 40 سال تقریباً هشت درصد است.

آیا انتقال چندین جنین باعث افزایش نرخ لانه گزینی می شود؟

مهم است در نظر بگیرید که در میزان موفقیت در کاشت با آی وی اف یا تعداد جنین های منتقل شده که ضربان قلب را ایجاد می کنند، چه چیزی موثر است. در حالی که معمولاً فرض بر این است که هنگام انتقال 2 یا چند نطفه، میزان شانس کاشت بیشتر خواهد بود، اما موفقیت کاشت جنین های منتقل شده بسیار بیشتر از تعداد آن به کیفیت آنها بستگی دارد.

انتقال یک جنین بهتر است یا چند جنین؟

عامل کلیدی دیگری که باید در هنگام انتخاب تعداد جنین برای انتقال در نظر گرفته شود، احتمال تولد چند قلویی است. وقتی 2 یا چند جنین کاشته می شود، احتمال زایمان چندقلویی به طور قابل توجهی افزایش می یابد. اما این امکان نیز وجود دارد که والدینی که 2 جنین را برای انتقال در نظر گرفته اند، فقط 1 مورد کاشته شده در رحم را ببینند.

آیا دوقلو باردار شدن با ای وی اف خوبه؟

اگر زن و شوهر با ناباروری دست و پنجه نرم کرده اند، ایده داشتن دوقلو یا سه قلو ممکن است عالی به نظر برسد. با این حال، عوامل عملی نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. بیماران باید بدانند که به احتمال زیاد جنین های متعدد منجر به زایمان زودرس یا وزن کم نوزاد هنگام تولد می شود که هر دو باعث عوارض می شوند.

منبع: PFCLA