The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بهترین غذا برای افزایش هورمون تستوسترون , چه چیزهایی هورمون مردانه را زیاد میکند؟

بر طبق آمارهای جهانی، اختلال نعوظ در مردان جوان در حال افزایش است و تقریباً از هر 8 مرد، 1 نفر در طول زندگی خود به سرطان پروستات مبتلا می شود. بنابراین سلامت جنسی شما و سلامت پروستات ممکن است نکته اصلی باشد که باید به آن توجه کنید. یک راه جالب و تعجب آور برای افزایش هورمون تستوسترون و بهبود سلامت جنسی شما، رژیم غذایی است. زیرا غذاهایی که می خورید عناصر سازنده مورد نیاز بدن برای تأمین انرژی بخش های مختلف، از جمله آلت تناسلی مردانه و سایر اعضای جنسی را فراهم می کنند. اگر به دنبال غذاهای مفید برای افزایش هورمون تستوسترون و سایر هورمون های مردانه هستید، تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

چه چیزهایی هورمون مردانه را زیاد میکند؟

 بهتر است با این هدف که آلت تناسلی مردانه شما به توجه ویژه ای نیاز دارد، خوراکی نخورید، بلکه تا می توانید برنامه روزانه خود را با غذاهای مملو از مواد مغذی پر کنید که به سیستم گردش خون شما کمک می کند تا مواد مغذی را به بخش های مختلف بدن به ویژه آلت تناسلی، پروستات و سایر اندام های جنسی شما برساند تا بتوانند عملکرد مطلوبی داشته باشند.

خواه نگرانی شما از سطح پایین تستوسترون، اختلال نعوظ و یا سلامت پروستات باشد، فرقی ندارد به صورت کلی تمام غذاهایی که در ادامه به آن ها اشاره می شود، ممکن است به افزایش هورمون تستوسترون، تقویت سلامت جنسی و عملکرد جنسی شما کمک کنند.

1. اسفناج

اگر اسفناج به ملوان زبل کمک کرد، پس می تواند به شما هم برای رسیدن به سلامت جنسی کمک کند. اسفناج، یکی از سبزیجات غنی از فولات است که به عنوان یک تقویت کننده جریان خون شناخته می شود. فولات یا اسید فولیک، ماده مغذی است که نقش مهمی در عملکرد جنسی مردان دارد و به علاوه سطح پایین آن در خون با اختلال نعوظ مرتبط است.

با توجه به اینکه هر فنجان اسفناج پخته شده (185 گرم)، حاوی 77 درصد ارزش روزانه (میزان توصیه شده و مورد نیاز از یک ماده مغذی یا DV) فولات است، این ماده یکی از غنی ترین منابع فولات محسوب می شود که می توانید از فواید آن کمک بگیرید. علاوه بر این، اسفناج حاوی مقدار کافی منیزیم است که به تحریک جریان خون کمک می کند و ممکن است در افزایش هورمون تستوسترون موثر باشد.

2. قهوه

خوردن یک فنجان قهوه صبحگاهی، ممکن است به حل مشکلات سیستم جنسی کمک کند. در همین راستا یک مطالعه بر روی بیش از 3000 مرد نشان داد احتمال بروز اختلال در نعوظ در کسانی که بیشترین میزان مصرف کافئین روزانه (85 تا 300 میلی گرم در روز، معادل 1 الی 3 فنجان یا 240 تا 720 میلی لیتر قهوه) را گزارش کرده اند، کمتر از افرادی است که کمترین میزان مصرف کافئین را دارند.

با این حال مهم است که توجه داشته باشیم که این یافته ها بر اساس گزارش دهی شخصی از جانب شرکت کنندگان در مطالعه بوده است و ارزیابی علمی بر روی آن ها صورت نگرفته بود، بنابراین ممکن است کاملاً قابل اعتماد نباشند.

3. سیب

سیب فواید و مزایای بسیار خوبی برای سلامتی به همراه دارد، اما یکی از مزایای کمتر شناخته شده آن، مربوط به سلامت پروستات است. به ویژه پوست سیب که حاوی ترکیب فعالی به نام "اسید اورسولیک" است. یک مطالعه آزمایشگاهی نشان داده است که اسید اورسولیک ممکن است باعث"گرسنه" ماندن سلول های سرطانی پروستات شده و بدین ترتیب از رشد و تکثیر آن ها جلوگیری کند.

با این حال توجه داشته باشید که برای درک کامل این مساله که چگونه به جای اینکه اسید اورسولیک مستقیماً بر روی سلول های سرطانی اعمال شود، خوردن پوست سیب، بتواند چنین تاثیری بگذارد، هنوز به تحقیقات بیشتری نیاز است.

صرف نظر از این مساله، نتایج حاصل از برخی مطالعات دیگر نیز حاکی از آن هستند که مردانی که میوه و سبزیجات بیشتری مصرف می کنند، شانس بالاتری برای شکست دادن و غلبه بر سرطان پروستات دارند.

البته اگر به سرطان پروستات مبتلا هستید، هرگز خودسرانه عمل نکنید و با پیگیری و عمل کردن به برنامه درمانی پزشک متخصص خود، پیش بروید تا شانس درمان شما افزایش پیدا کند.

4. آووکادو

شاید عجیب باشد اما با توجه به این واقعیت که میوه های آووکادو، بر روی درخت به صورت جفت رشد کرده و همچنین با توجه به شکل خاص آن ها، قبیله بومی مکزیک به نام آزتک که 500 سال قبل از میلاد این میوه را کشف کردند، اسم آووکادو را بر روی آن گذاشتند که در زبان محلی آن ها به معنای "بیضه" بود. آووکادو سرشار از ویتامین E است که ممکن است باعث بهبود کیفیت اسپرم ها در مردان نابارور شود. یک آووکادو با ابعاد متوسط (150 گرم)، 21 درصد از نیاز روزانه به ویتامین E را تأمین می کند.

یک آووکادو با ابعاد متوسط (150 گرم) همچنین 9 درصد از نیاز روزانه شما به روی (زینک) را تامین می کند که یک ماده معدنی ضروری برای بهبود کیفیت اسپرم ها و افزایش هورمون تستوسترون بوده و به تقویت قدرت باروری کمک می کند.

5. فلفل قرمز (فلفل چیلی)

یک مطالعه کوچک نشان داد میزان ترشح هورمون تستوسترون در بزاق مردانی که غذای تند و فلفلی ترجیح می دهند، نسبت به افرادی که طعم های ملایم تری را ترجیح می دهند، بیشتر است. اگرچه این بدان معنا نیست که غذای تند سطوح تستوسترون را افزایش می دهد، بلکه ماده شیمیایی کپسایسین موجود در فلفل تند، ممکن است باعث بهبود عملکرد مردان در اتاق خواب شود.

دریافت کپسایسین از طریق رژیم غذایی، ممکن است مراکز لذت را در مغز شما تحریک کند، که به طور بالقوه می تواند روحیه شما را بهبود بخشیده و غرایز جنسی را شعله ور کند. با این حال، بیشتر تحقیقات در مورد کپسایسین و اثرات آن بر تمایلات جنسی و خلق و خوی بر روی حیوانات انجام شده است و هنوز نیاز به تحقیقات بیشتر بر روی انسان ها احساس می شود.

6. هویج

آیا می خواهید تعداد اسپرم های خود را بهبود ببخشید؟ علم می گوید که برای دست یابی به این خواسته، باید هویج بیشتری بخورید. جالب این است که مدت ها است که خوردن هویج برای درمان ناباروری مردان در طب سنتی نیز توصیه می شود.

هویج، به دلیل محتوای بالای کاروتنوئید ممکن است تعداد اسپرم ها و تحرک آن ها (حرکت و شنا کردن اسپرم به سمت جلو) را به شکل قابل توجهی بهبود بخشد. کاروتنوئیدها آنتی اکسیدان های نارنجی رنگ موجود در هویج هستند که نقش مهمی در ایجاد بسیاری از فواید سلامتی آن دارند.

7. جودوسر

بلغور جو دوسر، احتمالا اولین غذایی نیست که به ذهن شما خطور می کند، اما تعجب خواهید کرد که همین ماده غذایی می تواند اثرات مفیدی بر عملکرد جنسی و نعوظ شما داشته باشد.

جو دوسر یک "تب بر" طبیعی و گیاهی محسوب می شود و ممکن است در بهبود جریان خون آلت تناسلی نیز نقش موثری داشته باشد. این ماده خوراکی، حاوی آمینو اسیدی به نام ال – آرژینین (L-arginine) بوده، که ممکن است به درمان اختلال نعوظ کمک کرده و در افزایش هورمون تستوسترون نیز موثر باشد.

8. گوجه

گوجه فرنگی، یکی از صیفی جات غنی از مواد مغذی و آنتی اکسیدان ها بوده و فوایدی را برای سلامت جنسی مردان، قدرت باروری و سلامت پروستات آن ها به همراه دارد.

گوجه فرنگی حاوی لیکوپن است، آنتی اکسیدانی با رنگدانه قرمز که با تولید اسپرم های سالم تر در ارتباط است. علاوه بر این ها، این صیفی جات قرمز رنگ، غنی از ویتامین C هستند که ممکن است با افزایش هورمون تستوسترون و افزایش تعداد اسپرم ها در مردان سالم مرتبط باشد.

به دلیل محتوای لیکوپن، مصرف گوجه فرنگی همچنین ممکن است با کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات همراه باشد. همچنین، یک مطالعه کوچک انجام شده بر روی 44 مرد مبتلا به ناباروری نشان داد که نوشیدن آب گوجه فرنگی به مدت 12 هفته می تواند با افزایش هورمون تستوسترون، منی سالم تر و با کیفیت تر و افزایش تحرک اسپرم در ارتباط باشد.

آنچه که باید به آن توجه داشته باشید، این است که همه این موارد غذاهای غنی از مواد مغذی و با حداقل میزان دستکاری بوده و کمتر فرآوری شده هستند.در پژوهش های انجام شده، مشخص شده است که پیروی از رژیم های غذایی غنی از میوه ها، سبزیجات، غلات کامل و سایر غذاهای فرآوری نشده، همراه با دریافت پروتئین کافی و چربی های سالم، می تواند به افزایش هورمون تستوسترون و کاهش خطر اختلال نعوظ کمک کرده و در بهبود سلامت پروستات و تقویت قدرت باروری مردان نقش مهمی داشته باشد.

مطالعه بیشتر:

تاثیر هورمون تستوسترون در بارداری و میزان نرمال آن

نشانه های کمبود هورمون تستوسترون در مردان چیست؟

بالا بودن هورمون تستوسترون در زنان از علت تا تشخیص و درمان

هورمون تستوسترون چیست و عدم تعادل تستوسترون ناشی از چیست؟

?پرسش و پاسخ های افزایش هورمون تستوسترون

آیا خوردن هویج به بهبود حرکت اسپرم مردان کمک می کند؟

هویج، به دلیل محتوای بالای کاروتنوئید ممکن است تعداد اسپرم ها و تحرک آن ها (حرکت و شنا کردن اسپرم به سمت جلو) را به شکل قابل توجهی بهبود بخشد. کاروتنوئیدها آنتی اکسیدان های نارنجی رنگ موجود در هویج هستند که نقش مهمی در ایجاد بسیاری از فواید سلامتی آن دارند.

چرا خوردن جو دوسر برای مردان مفید است؟

جو دوسر یک تب بر طبیعی و گیاهی محسوب می شود و ممکن است در بهبود جریان خون آلت تناسلی نیز نقش موثری داشته باشد. این ماده خوراکی، حاوی آمینو اسیدی به نام ال – آرژینین (L-arginine) بوده، که ممکن است به درمان اختلال نعوظ کمک کرده و در افزایش سطح تستوسترون نیز موثر باشد

بهترین غذا برای افزایش تستوسترون در مردان چیست؟

اسفناج حاوی مقدار کافی منیزیم است که به تحریک جریان خون کمک می کند و ممکن است سطح هورمون مردانه تستوسترون را افزایش دهد.

چرا مردان باید گوجه بخورند؟

به دلیل محتوای لیکوپن، مصرف گوجه فرنگی همچنین ممکن است با کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات همراه باشد. همچنین، یک مطالعه کوچک انجام شده بر روی 44 مرد مبتلا به ناباروری نشان داد که نوشیدن آب گوجه فرنگی به مدت 12 هفته می تواند با منی سالم تر و با کیفیت تر و افزایش تحرک اسپرم در ارتباط باشد.

منبع: healthline