The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

ارضا شدن در خواب در بارداری آیا برای مادر و جنین خطرناک است؟

فرقی ندارد که شما خانم باشید یا آقا، در هر حال روابط جنسی بخشی انکارناپذیر از زندگی هر فرد هستند. اما با باردار شدن، شرایط نسبت به گذشته فرق کرده و ممکن است نگرانی های زیادی در رابطه با روابط جنسی داشته باشید. همچنین ممکن است متوجه شوید که خواب های جنسی را می بینید که باعث ارضا شدن در خواب در بارداری می شوند. اگر بابت این مساله نگران هستید، ادامه این مطلب را بخوانید تا متوجه شوید که ارضا شدن در خواب در بارداری، برای شما و جنین خطرناک است یا خیر؟

دیدن رویاهای جنسی و ارگاسم در خواب

بر اساس شواهد و داده های موجود، در حدود 8 درصد از رویاهای بزرگسالان را خواب های جنسی تشکیل می دهند و 4 درصد از افرادی که این خواب را می بینند، ممکن است در طی خواب ارگاسم واقعی را تجربه کنند!

جالب است، نه؟ اما جالب تر اینجا است که در طی دوره حاملگی، احتمال دیدن این رویاهای جنسی و همچنین ارضا شدن در خواب در بارداری، به شکل قابل توجهی افزایش پیدا می کند. در واقع اگرچه متاسفانه به دلیل خجالت و شرم، اغلب مادران و حتی پزشکان، به وضوح در رابطه با این مساله صحبت نکرده و به همین خاطر آگاهی زیادی در این مورد وجود ندارد، اما حقیقت این است که دیدن رویاها و خواب های جنسی، یکی از تجارب معمول و رایج در میان مادران باردار و به ویژه در سه ماهه دوم بارداری است.

همچنین در طی این دوران، بسیاری از مادران بسیار راحت تر از گذشته به ارگاسم رسیده و ارگاسم قوی تر و بهتری را تجربه می کنند. برخی دیگر نیز هستند که ممکن است تازه برای اولین بار در طول زندگی خود ارگاسم را تجربه کنند.

دلایل ارضا شدن در خواب در بارداری

بسیاری از مادرها، در صورت ارضا شدن در خواب در بارداری متعجب و ناراحت شده و حتی ممکن است خود را به این خاطر مقصر بدانند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد بوده و چنین اتفاقی را تجربه کرده اید، بهتر است دست نگه داشته و خود را سرزنش نکنید! زیرا پای عوامل دیگری در میان است، از جمله:

- افزایش میل جنسی: دوران بارداری، با تغییرات و بالا و پایین شدن های بسیاری همراه است که بسیاری از عوارض آن همچون حالت تهوع به خوبی شناخته شده اند و برخی دیگر مانند تغییر در تمایلات جنسی، کمتر مورد توجه قرار گرفته اند. این در حالی است که در طی بارداری، ممکن است متوجه شوید که میل جنسی شما مانند همیشه نبوده و کاهش یا افزایش یافته است. افزایش میل جنسی، یکی از عواملی است که می تواند باعث رویاهای جنسی شود.

- افزایش مدت زمان خواب: طبق یک قاعده کلی، بارداری به معنی خواب بیشتر است و بدیهی است که خواب بیشتر، احتمال دیدن رویاهای بیشتر را افزایش می دهد.

- رویاپردازی و خواب دیدن: بارداری زمانی است که در طی آن، نه تنها در عالم واقعیت رویاپردازی خواهید کرد، بلکه در طی خواب نیز بیشتر از گذشته خواب می بینید، آن هم خواب هایی که بسیار واضح و روشن هستند. همچنین به خاطر سپردن این رویاها آسان تر نیز شده و شما در مقایسه با گذشته، آن ها را به راحتی به خاطر خواهید آورد.

- یکی دیگر از علل اصلی دیدن رویاهای جنسی در خواب در دوران بارداری، افزایش سطح هورمون ها و سایر تغییرات مهمی است که در بدن رخ می دهند. سطح هورمون های استروژن، پروژسترون، هورمون گنادوتروپین جفتی انسانی یا اچ سی جی (hCG) و لاکتوژن جفتی انسانی (hPL) همگی در دوران بارداری افزایش یافته که می تواند باعث افزایش ترشحات و لغزنده شدن واژن شده و همچنین در افزایش میل جنسی نقش داشته باشند.

- افزایش جریان خون در دستگاه تناسلی نیز عامل دیگری است که می تواند میل جنسی و رویاهای جنسی را افزایش دهد.

آیا دیدن رویاهای جنسی و ارضا شدن در خواب در بارداری، ایمن است؟

بله! در حالت کلی و در صورت کم خطر بودن بارداری، دیدن رویاهای جنسی در دوران بارداری قطعاً مشکلی ندارد.

در رابطه با ارضا شدن در خواب در بارداری، نیز همین مساله صدق کرده و اگر بارداری سالم و بدون مشکلی داشته باشید، هیچ ایرادی ندارد که ارگاسم را در حالت خواب تجربه کنید.

اما اگر پزشک بنا به دلایلی مانند لکه بینی، تهدید به زایمان زودرس و ... از شما خواسته باشد که رابطه جنسی نداشته باشید و به ارگاسم نرسید، ارضا شدن در خواب در بارداری می تواند یک اتفاق ترسناک و نگران کننده باشد! اگر چنین اتفاقی رخ داد، تلاش کنید تا آرامش را حفظ کرده، مضطرب نباشید و در صورت بروز نشانه هایی مانند درد، لکه بینی، خونریزی، شروع انقباضات شدید و منظم، خروج مایع شفاف به رنگ آب و به گرمای ادرار از واژن (مشکوک به پارگی کیسه آب) و ... بلافاصله به بیمارستان مراجعه کنید.

فراموش نکنید که در چنین شرایطی دست از سزنش کردن خود بردارید، زیرا ارضا شدن در خواب در بارداری مساله ای ناخودآگاه است که خارج از اختیار و کنترل شما رخ می دهد. جای امیدواری است که در بسیاری از مواقع هیچ مشکلی ایجاد نخواهد شد و به بیان بهتر بعید است که ارضا شدن در خواب در بارداری بتواند منتهی به زایمان زودرس و سایر عوارض ناخوشایند بارداری شود.

مطالعه بیشتر:

ارگاسم یا ارضا شدن در بارداری آیا خطرناک است؟

ارضا شدن در بارداری و لکه بینی با یکدیگر ارتباط دارند؟

ارضا شدن در بارداری و لکه بینی برای جنین خطرناک است؟

خودارضایی در بارداری می تواند مشکلی برای جنین ایجاد کند؟

?پرسش و پاسخ های ارضا شدن در خواب در بارداری

آیا دیدن رویاهای جنسی و ارگاسم در خواب در بارداری طبیعی است؟

در طی دوره حاملگی، احتمال دیدن این رویاهای جنسی و همچنین ارضا شدن در خواب در بارداری، به شکل قابل توجهی افزایش پیدا می کند. در واقع اگرچه متاسفانه به دلیل خجالت و شرم، اغلب مادران و حتی پزشکان، به وضوح در رابطه با این مساله صحبت نکرده و به همین خاطر آگاهی زیادی در این مورد وجود ندارد، اما حقیقت این است که دیدن رویاها و خواب های جنسی، یکی از تجارب معمول و رایج در میان مادران باردار و به ویژه در سه ماهه دوم بارداری است.

علت دیدن رویاهای جنسی در خواب طی بارداری چیست؟

دوران بارداری، با تغییرات و بالا و پایین شدن های بسیاری همراه است که بسیاری از عوارض آن همچون حالت تهوع به خوبی شناخته شده اند و برخی دیگر مانند تغییر در تمایلات جنسی، کمتر مورد توجه قرار گرفته اند. این در حالی است که در طی بارداری، ممکن است متوجه شوید که میل جنسی شما مانند همیشه نبوده و کاهش یا افزایش یافته است. افزایش میل جنسی، یکی از عواملی است که می تواند باعث رویاهای جنسی شود.

آیا دیدن رویاهای جنسی و ارضا شدن در خواب در بارداری، ایمن است؟

بله! در حالت کلی و در صورت کم خطر بودن بارداری، دیدن رویاهای جنسی در دوران بارداری قطعاً مشکلی ندا

دلیل ارضا شدن در خواب در بارداری چیست؟

افزایش جریان خون در دستگاه تناسلی نیز عاملی است که می تواند میل جنسی و رویاهای جنسی را افزایش داده و دلیل ارضا شدن در خواب در بارداری باشد.