The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

میانگین اندازه آلت تناسلی مردان چقدر است؟ قطر آلت تناسلی چقدر باید باشد؟

این موضوعی است که بسیاری از مردان در زمان خاصی به آن فکر کرده اند: میانگین اندازه آلت تناسلی مردان چقدر است؟ بر اساس یک مطالعه منتشر شده در مجله بریتانیایی اورولوژی بین المللی (BJUI)، متوسط طول آلت تناسلی در حالت شل شده 9.16 سانتی متر است، در حالی که طول آلت تناسلی در حالت ایستاده (نعوظ) برابر با 13.10 سانتی متر است. به علاوه اندازه متوسط قطر آلت تناسلی شل برابر با 9.29 سانتی متر و 11.65 سانتی متر برای آلت تناسلی در حالت نعوظ است. منظور از قطر، اندازه دور آلت تناسلی مرد در وسیع ترین قسمت آن است. به خواندن این مطلب ادامه دهید تا در رابطه با اینکه اندازه آلت تناسلی چقدر است و اینکه برای رضایت جنسی، اندازه آلت تناسلی چقدر باید باشد، بیشتر بدانید و همچنین بدانید که اگر نگران کوچکی آلت تناسلی خود هستید، چه کاری باید انجام دهید.

میانگین اندازه آلت تناسلی مردان چقدر است؟ پژوهش ها چه می گویند؟

در تحقیق منتشر شده در مجله بریتانیایی اورولوژی بین المللی، از داده های 17 مطالعه استفاده شد و مجموع تعداد شرکت کنندگان در مطالعه بیش از 15000 مرد بود. علاوه بر میانگین های ذکر شده در بالا، محققان پس از تجزیه و تحلیل های داده ها، اندازه های به دست آمده را در نمودار وارد کرده و آن ها را در صدک قرار دادند. به عنوان مثال، آلت تناسلی در حالت نعوظ با اندازه 16 سانتی متری، در صدک 95 قرار دارد. این بدان معناست که از 100 مرد، تنها پنج نفر دارای آلت تناسلی بلندتر از 16 سانتی متر هستند.

به همین ترتیب، آلت تناسلی راست در حالت نعوظ با اندازه 10 سانتی متر، در صدک 5 قرار دارد، به این معنی که تنها پنج مرد از 100 نفر دارای آلت تناسلی کوتاهتر از 10 سانتی متر هستند. مطالعات دیگر نتایج مشابهی را به دست آورده اند. یک مطالعه منتشر شده در مجله اورولوژی نیز نشان داد که طول آلت تناسلی هنگام شل بودن (حالت طبیعی)، پیش بینی کننده طول آن در هنگام نعوظ نیست. به عبارت دیگر، مردان می توانند نعوظی با اندازه مشابه داشته باشند، اما آلت تناسلی آن ها در حالت شل، اندازه متفاوتی داشته باشد.

چگونه آلت تناسلی خود را اندازه گیری کنیم؟

برای به دست آوردن اندازه آلت تناسلی مردان، آن را از بخش قاعده آلت تناسلی خود تا نوک یا سر آلت، اندازه بگیرید. قاعده آلت تناسلی شما، جایی است که آلت به استخوان شرمگاهی متصل می شود. نوک آلت تناسلی نیز همان قسمت گرد در انتهای آلت تناسلی شما است. هنگام اندازه گیری، چربی های جلوی استخوان شرمگاهی خود را فشرده کنید تا باعث خطا در نتیجه نشود. همچنین طول اضافی مربوط به پوست ختنه گاه را در اندازه گیری وارد نکنید.برای به دست آوردن قطر آلت تناسلی، دور تا دور آلت را در اطراف پایه یا وسط بدنه آلت (Shaft) اندازه بگیرید.

آیا اندازه آلت تناسلی مردان در لذت جنسی موثر است؟

نگرانی ویژه برخی مردان این است که آیا آلت تناسلی آن ها برای خود و شریک زندگیشان رضایت جنسی دارد یا خیر. برخی از مردان نیز ممکن است نگران ظاهر برهنه بدن خود باشند.

اما وقتی صحبت از رابطه جنسی می شود، ممکن است آلت بزرگتر، همیشه بهتر نباشد. در مطالعه ای که در مجله معتبر PLOS منتشر شد، محققان با 75 زن فعال جنسی در مورد اندازه آلت تناسلی که برای یک شب رابطه و رابطه طولانی مدت ترجیح می دهند، مصاحبه کردند.

به زنان 33 مدل آلت تناسلی سه بعدی با ابعاد مختلف از پلاستیک آبی نشان داده شد تا نژاد خاصی از مردان را نشان ندهند. اندازه متوسطی که زنان شرکت کننده در مطالعه برای یک شب رابطه ترجیح دادند، طول 16.25 سانتی متر و قطر 12.70 سانتی متر برای آلت تناسلی در حالت نعوظ بود. برای یک رابطه طولانی مدت، اندازه متوسط مورد علاقه زنان آلت تناسلی به طول 16 سانتی متر و قطر 12.92 سانتی متر (در حالت نعوظ) بود. هر دوی این گزینه ها فقط کمی بیشتر از میانگین اندازه های آلت تناسلی بودند.

یکی دیگر از مطالعات مشابه در مورد ترجیحات زنان، که در منبع معتبر BMC Women’s Health منتشر شده است، نشان داد که برای کسب رضایت جنسی در زنان، قطر آلت تناسلی مردان بسیار مهم تر از طول آن است. درک مرد از اندازه آلت تناسلی خود می تواند بر اعتماد به نفس او و تصویر مثبت بدن تأثیر بگذارد. مردانی که نسبت به اندازه آلت تناسلی خود آگاه و نگران هستند، چه در حالت شل و چه در حالت نعوظ، ممکن است اختلال نعوظ ناشی از اضطراب و سایر مشکلات احساسی را تجربه کنند. مردانی که دارای این نوع خودآگاهی هستند، اغلب تصور می کنند که اندازه آلت تناسلی آن ها "بسیار کوچک" است، این در حالی است که درمانگران آنان نظری مخالف دارند.

یک مطالعه معتبر بر روی 67 مردی که نگران کوچک بودن آلت تناسلی خود بودند، نشان داد که در هیچ یک از آنان آلت تناسلی واقعا به قدری کوتاه نبود که نگران کننده و مشکل آفرین باشد.

آیا می توانم اندازه آلت تناسلی خود را افزایش دهم؟

تصمیم برای افزایش اندازه آلت تناسلی مردان، مساله ای است که باید با مشورت اورولوژیست اتخاذ شود. مطالعه منتشر شده در مجله اورولوژی توصیه می کند تنها مردانی با طول آلت تناسلی کمتر از 4 سانتی متر در حالت شل و یا با طول کمتر از 7.62 سانتی متر در حالت راست شده (نعوظ)، باید به عنوان کاندیدای درمان با هدف افزایش طول آلت تناسلی در نظر گرفته شوند. به علاوه لازم است قبل از پیگیری گزینه های خود، با یک مشاور روان شناس صحبت کنید و در مورد نگرانی های خود با او حرف بزنید.

قبل از تصمیم گیری، شما و درمانگرتان باید به پاسخ سوالات مهمی برسید، مانند "آیا آلت تناسلی شما به طور غیرمعمول کوچک است یا در اندازه متوسط یا نزدیک به آن هستید؟" و "آیا تصور غیرواقعی از آلت تناسلی خود دارید یا ایده های غیرواقعی درباره اینکه اندازه آلت تناسلی باید چقدر باشد، دارید؟"پس قبل از هرگونه درمان، باید از مشاوره روانشناسی استفاده کنید.

اگر به درمان فکر می کنید، چند گزینه پیش روی خود دارید.

یک نوع عمل جراحی روی رباطی انجام می شود که آلت تناسلی شما را به استخوان شرمگاهی داخل بدن شما متصل می کند. این عمل باعث می شود آلت تناسلی با طول بیشتری خارج از بدن گسترش یابد.

عمل جراحی پیوند پوست در اطراف آلت تناسلی برای افزایش قطر آن نیز امکان پذیر است.

برخی از مردان از لیپوساکشن در اطراف استخوان ناحیه تناسلی خود برای برجسته تر نشان دادن بخشی از آلت تناسلی خود که توسط یک لایه چربی پوشانده شده است، سود می برند.

پروتزهای قابل اتساع آلت تناسلی، که با جراحی درون آلت تناسلی کار گذاشته می شوند، همچنین در درمان اختلال نعوظ و افزایش طول آلت تناسلی موثر هستند.

اگر به روشی برای بزرگتر یا طولانی تر شدن آلت تناسلی خود علاقه دارید، با یک پزشک که تجربه زیادی در انجام این روش ها دارد، مشورت کنید. همچنین باید مراقب تبلیغات آنلاین قرص ها، کرم ها و سایر درمان هایی باشید که نتایج شگفت انگیزی را نوید می دهند. زیرا بسیاری از آن ها جنبه تجاری داشته و دروغین هستند.

نکاتی برای داشتن تصویر مثبت از بدن

اگر از بدن خود ناراضی هستید، چه از نظر اندازه آلت تناسلی و چه از نظر ظاهر هر قسمت دیگر، این نکات مفید را برای بهتر شدن احساستان در مورد خود امتحان کنید:

• روی ویژگی ها و قسمت های مورد علاقه بدن خود تمرکز کنید، مانند شانه های پهن یا یک لبخند زیبا.

• وزن خود را در محدوده سالم حفظ کنید و تمرینات قدرتی را در برنامه ورزشی خود قرار دهید. اگر ظاهری مناسب و سالم داشته باشید، ممکن است نسبت به خودتان احساس بهتری داشته باشید.

• بدون توجه به اندازه آلت تناسلی خود می توانید شریک جنسی رضایت بخشی باشید. بر روی مهارت های خود کار کنید.

• خود را با ورزشکاران، مدل ها و بازیگران مقایسه نکنید. زیرا با این کار، تصویری ناسالم و غیر واقعی از آنچه طبیعی است و چگونه باید به نظر برسید، در ذهن شما ایجاد می شود.

• زمان و انرژی بیشتری را صرف فعالیت هایی کنید که برای شما مفید است، اعم از ورزش، سرگرمی، مسافرت یا سایر فعالیت ها. عزت نفس پایدار از ویژگی های غیر فیزیکی مانند خلاقیت، هوش و ارزش های شما ناشی می شود.

فکر می کنم اندازه آلت تناسلی من کوچک است، چیکار کنم؟

در حالی که بسیاری از مردان از خود می پرسند که آیا اندازه آلت تناسلی آن ها نزدیک به میانگین طبیعی است یا فراتر از آن هستند حقیقت این است که اکثریت مردان از نطر طول و قطر آلت تناسلی، در محدوده متوسط قرار دارند. اندازه گیری خود ممکن است تائیدی برای شما باشد.

اگر همچنان احساس می کنید اندازه آلت تناسلی شما کوچکتر از آن چیزی است که می خواهید، با یک متخصص اورولوژی در مورد نگرانی های خود و گزینه هایی که ممکن است برای شما بهترین باشد صحبت کنید.

مطالعه بیشتر:

علت کوچک شدن آلت تناسلی چیست؟

چگونه می توان با آلت تناسلی بزرگ رابطه جنسی خوبی داشت؟

چگونه می توان با آلت تناسلی کوچک رابطه جنسی خوبی داشت؟

اندازه آلت تناسلی در پسران و متوسط طول آلت تناسلی براساس سن

?پرسش و پاسخ های اندازه آلت تناسلی

آیا اندازه آلت تناسلی مردان در لذت جنسی موثر است؟

اما وقتی صحبت از رابطه جنسی می شود، ممکن است آلت بزرگتر، همیشه بهتر نباشد. در مطالعه ای که در مجله معتبر PLOS منتشر شد، محققان با 75 زن فعال جنسی در مورد اندازه آلت تناسلی که برای یک شب رابطه و رابطه طولانی مدت ترجیح می دهند، مصاحبه کردند.

آیا می توانم اندازه آلت تناسلی خود را افزایش دهم؟

یک نوع عمل جراحی روی رباطی انجام می شود که آلت تناسلی شما را به استخوان شرمگاهی داخل بدن شما متصل می کند. این عمل باعث می شود آلت تناسلی با طول بیشتری خارج از بدن گسترش یابد.

فکر می کنم اندازه آلت تناسلی من کوچک است، چیکار کنم؟

اگر احساس می کنید اندازه آلت تناسلی شما کوچکتر از آن چیزی است که می خواهید، با یک متخصص اورولوژی در مورد نگرانی های خود و گزینه هایی که ممکن است برای شما بهترین باشد صحبت کنید.

قطر آلت تناسلی چقدر باید باشد؟

به علاوه اندازه متوسط قطر آلت تناسلی شل برابر با 9.29 سانتی متر و 11.65 سانتی متر برای آلت تناسلی در حالت نعوظ است

منبع: healthline