The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

تاثیر منفی نوشیدن الکل بر نسل های آینده زنان باردار

نوشیدن الکل در دوران بارداری علاوه بر جنین بر نسل های آینده نیز تاثیر منفی می گذارد.

متخصصان مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا سال ها است درباره خطرات نوشیدن الکل در دوران بارداری - سندرم جنین الکلی - هشدار می دهند.

علی رغم هشدار های مکرر کارشناسان بهداشت و پزشکان متخصص زنان و زایمان، هنوز برخی از بانوان در دوران بارداری الکل می نوشند. اما یافته های تازه نشان می دهند، الکل می تواند علاوه بر جنین بر فرزندانی که در نسل های آینده متولد می شوند تاثیر منفی بگذارد.

نتایج یافته های گذشته نیز نشان می دهند، نوشیدن الکل در دوران بارداری بر آناتومی نئوکورتکس - بخشی از قشر مغز پستانداران که نقش زیادی در حفظ عملکرد طبیعی حواس، تولید دستورهای حرکتی، تصمیم‌ گیری مکانی، خودآگاهی و زبان دارد - تاثیر گذار بوده و زمینه بروز اختلالات روحی، رفتاری و ... را فراهم می کند.

دکتر کلی هافمن، استاد مدرسه روان پزشکی دانشگاه کالیفرنیا و سرپرست این مطالعه گفت:" قرار گرفتن جنین در معرض اتانول عوارض زیادی به همراه دارد. با این وجود، شواهد تازه نشان می دهند، فرزندانی که در نسل های بعدی متولد می شوند نیز باید با عوارض نوشیدن الکل توسط جد مادری شان دست و پنجه نرم کنند. "

محققان پس از مطالعه مغز و رفتارهای سه نسل از موش ها که در دوران بارداری الکل نوشیده بودند، عملکرد غیر طبیعی ژن ها را در آنها شناسایی کردند.

دکتر هافمن افزود:" یافته های ما نشان می دهند، وزن و اندازه مغز موش هایی که مادران شان در دوران بارداری الکل نوشیده بودند کمتر از هم جنسان شان بود که مادران شان چنین نکرده بودند. همچنین موش هایی که مادران شان الکل نوشیده بودند از مشکلات روحی و رفتاری - اضطراب، پرخاشگری و ... - رنج می بردند.

مطالعه بیشتر:

1- تغییر چهره نوزاد با نوشیدن الکل در دوران بارداری

2- به خطر افتادن سلامت فرزند با نوشیدن الکل توسط پدر

منبع: upi