The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

دستور تهیه کمپوت میوه (سرشار از فیبر ،ویتامین و آنتی اکسیدان)

در دوران بارداری می‌توانید از کمپوت میوه ها به عنوان دسر استفاده کرده و از خواص آن استفاده کنید. مشکل اصلی کمپوت‌ ها میزان قند افزوده است کمپوت‌های صنعتی قند زیادی در خود دارند. در این صورت میزان قند آن‌ها برابر با میوه‌ی طبیعی می‌باشد پس بهتر است در منزل تهیه کنید.کمپوت همان میوه‌ی پخته شده است. باید بدانید که کمپوت‌ها هم حاوی ویتامینها و مواد مغذی میوه ها هستند و اصلاً نمی‌توان آن‌ها را فاقد ویتامین و مواد مغذی دانست.

سه ماهه سوم بارداری با توجه به افزایش روند رشد و نمو جنین و نیاز مادر باردار به دریافت انرژی بیشتر، تامین مواد ضروری بدن مثل ویتامین ها، آهن، ویتامین C ، کلسیم، ویتامین D ، کربوهیدرات ها، پروتئین، فیبر و ... اهمیت بیشتری خواهد داشت.در سه ماهه سوم بارداری، بدن شما به کالری بیشتری نیاز دارد. ( حدود 400 کالری بیش از یک فرد عادی). بنابراین سعی کنید مواد غذایی سالم تر، لبنیات کم چرب، میوه های تازه و خشک، سبزیجات و نان سبوس دار تغذیه کنید.

فواید توت فرنگی و شاتوت در بارداری

توت‌ ها از بهترین میوه‌ها هستند كه نه تنها طعم بسیار عالی دارند، بلكه حاوی فیتوكمیكال ها هستند كه شگفتی می‌آفرینند و موجب بهبود و تعدیل سلامت می‌شوند این توت‌‌های لذیذ، برای شما و فرزندتان بسیار عالی هستند. این میوه‌ها سرشار از مواد مغذی گیاهی هستند که شبیه آنتی‌اکسیدان‌ عمل کرده و ما را در برابر انواع بیماری‌ها حفظ می‌کنند. آنها سرشار از ویتامین C نیز هستند که برای کمک به سیستم ایمنی تحت فشار ما و بهبود جذب آهن، عالی هستند.

توت‌ها دارای فیبر بالا و قند نسبتاً پایینی هستند، بنابراین اگر در حد متعادل مصرف شوند، موجب تغییرات شدید انسولین نمی‌شوند. آنها منبع خوبی از فولات، پتاسیم و کربوهیدرات‌ هستند، به همین خاطر آنها را برترین میان‌وعده‌ های سالم می‌دانند.

 

دستور تهیه کمپوت میوه ((این وعده غذایی منبعی خوب است از ویتامین های A ،C ،E و گروه B، آنتی اکسیدان، فیبر، کلسیم))

مواد لازم

  • میوه فریز شده (توت فرنگی، شاتوت، تمشک) یا بصورت تازه 1/5 پیمانه
  • سرکه بالزامیک 2 قاشق چایخوری
  • نان چاودار 2عدد
  • پنیر خامه ای، یا در صورت تمایل کره

طرز تهیه:

فر را تا درجه 6 یا دمای 200 درجه گرم کنید. یک ماهیتابه ی بزرگ را داغ کنید و گوشت و پیازها را برای حدود 10 دقیقه بصورت خشک سرخ کنید تا زمانیکه گوشت ها قهوه ای شوند. در صورت نیاز روغن زیتون را برای نچسبیدن اضافه کنید. دانه های رازیانه، زیره و دارچین را در ماهیتابه بریزید و 1 الی 2 دقیقه بپزید. آب گوشت را اضافه کنید تا روی گوشت را بگیرد، و آن را تا 10 دقیقه بپزید. آرد ذرت را با آب بهم زده تا کاملا مخلوط شوند. در این مدت اسفناج ها را در یک ماهیتابه بزرگ قرار داده و به آرامی برای 2 الی 3 دقیقه بپزید. آب اسفناج را کاملاً بگیرید. مخلوط را با قاشق به یک ظرفی که بتوانید داخل فر قرار دهید، منتقل کنید و اسفناج ها را روی آن بریزید. یک لایه سیب زمینی را روی آن بچینید. با کره روی سیب زمینی را آغشته کنید و با فویل روی ظرف را بپوشانید، برای مدت یک ساعت و نیم آن را داخل فر قرار دهید یا تا زمانیکه سیب زمینی ها حسابی ترد شده باشند.

**در صورت تهیه کمپوت های صنعتی بهتر است کمپوت‌هایی انتخاب کنید که روی آن‌ها عبارت «بدون قند افزوده» نوشته شده باشد.

مطالب بیشتر:

 

 

منبع: ماهنامه نی نی +