The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا امکان رابطه مقعدی در دوران بارداری وجود دارد؟

اگر بارداری شما بی خطر یا طبیعی است، می توانید تا زمانی که کیسه آب پاره شود از زندگی جنسی فعال خود لذت ببرید. با این حال، لازم است همواره نکات بهداشتی و مراقبتی را خصوصا در دوران بارداری رعایت کنید.

رابطه مقعدی در دوران بارداری

اگر چه در طول بارداری، نزدیکی واژینال مجاز است اما تغیییرات شدید هورمونی، و میل جنسی ناپایدار می تواند شما را به امتحان روش های دیگر مجاب کند. اگر برای اولین بار نزدیکی از پشت را امتحان می کنید، باید تا زمان زایمان منتظر بمانید. شما حامله هستید، بنابراین در طول بارداری چیزهای جدید را امتحان نکنید. با این حال، اگرچه از نظر علمی مشکلی در رابطه مقعدی در دوران بارداری ایجاد نمی شود. اما این رابطه از نظر بهداشتی مناسب دوران بارداری نیست و توصیه می شود که از این نوع رابطه در دوران بارداری بپرهیزید. همچنین معمولا در این دوران مادر از نظر روحی آمادگی انجام این رابطه را نخواهد داشت.

 

خطرات رابطه مقعدی در دوران بارداری

احتمالا مقالات پزشکی زیادی در خصوص نزدیکی در بارداری مطالعه کرده اید. با این حال چند چیز وجود دارد که باید قبل از نزدیکی از پشت در بارداری بدانید. خطرات نزدیکی از پشت عبارتند از:

التهاب و سایر بیماری های مرتبط و نزدیکی از پشت

هنگامی که حامله هستید، همیشه در معرض خطر ابتلا به هموروئید و یبوست قرار می گیرید. نزدیکی از پشت این خطرات را افزایش می دهد و باعث بدتر شدن بیماری می شود زیرا نزدیکی از پشت منجر به التهاب در مقعد می شود. اگر دقت نکنید، نزدیکی از پشت منجر به خونریزی و پاره شدن مقعد می شود. بنابراین، اگر با مشکلاتی مانند، هموروئید (بواسیر) و یا درد مقعد مواجه هستید بهتر است از نزدیکی از پشت بپرهیزید. 

مسائل بهداشتی در نزدیکی از پشت در بارداری

بهداشت در بارداری بسیار مهم است. مقعد حاوی باکتری های خاصی است که می تواند به واژن آسیب برساند و برای مادر و جنین ضرر دارد. بنابراین، اگر نزدیکی از پشت دارید، نباید پس از نزدیکی از پشت آلت همسرتان وارد واژن شود. اگر تمایل دارید پس از نزدیکی از پشت، نزدیکی واژینال داشته باشید حتما همسرتان آلتش را با آب و با دقت بشوید. اگر از کاندوم استفاده می کنید، اطمینان حاصل کنید که او از کاندوم جدید استفاده می کند.

بسیاری از پزشکان توصیه می کنند که در صورت داشتن جفت سر راهی از نزدیکی کردن حتی نزدیکی از مقعد باید پرهیز کنید. زیرا ممکن است منجر به جدا شدن جفت و سقط گردد.

در صورت وجود موارد زیر از هرگونه فعالیت جنسی پرهیز کنید:

  • جفت سر راهی (قرار گرفتن جفت بر روی دهانه رحم )
  • نارسایی دهانه رحم
  • سابقه زایمان های مكرر چندقلو
  • آغاز پیش از موعد دردهای زایمانی
  • پاره شدن کیسه آب
  • دیابت و بارداری پرخطر
  • درد به هنگام آمیزش جنسی
  • خونریزی و یا ترشح بدون علت از واژن
  • وجود ضایعه بهبود نیافته هرپسی در همسر

 

مطالعه بیشتر:

1- آیا استفاده از روان کننده ها در بارداری بی ضرر است؟

2- تاثیر رابطه جنسی در دوران بارداری بر مادر و جنین

3- خطرات داشتن رابطه جنسی در سه ماهه آخر بارداری

4- آیا داشتن رابطه دهانی و معقدی در بارداری مجاز است؟

5- آیا داشتن رابطه دهانی و بلعیدن منی در بارداری برای جنین خطرناک است؟