The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا با کیست تخمدان امکان بارداری وجود دارد یا باید درمان شود?

سوال مخاطب:

آیا کیست مانع از بارداری می شود و ابتدا باید درمان شود سپس برای بارداری اقدام نمود؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

کیست های تخمدان چند نوع هستند بعضی ها که در واقع کیست های خونی یا آندومتریوز نامیده می شوند و به علت چسبندگی های فراوان مانع بارداری هستند و حتی بعد از جراحی نیز اغلب از بارداری جلوگیری می نمایند این گروه باید با لقاح مصنوعی یا IVF حامله شوند. بعضی کیست ها نیز به کیست های ساده معروف هستند و اگر زیر 5 سانتی متر باشند مشکلی ندارند ولی اگر بزرگتر باشند مانع بارداری نمی شوند ولی در حین حاملگی پاره شده و ممکن است کار را به جراحی بکشانند. بعضی نیز مادرزادی هستند که در آن ها مشتقات پوست نظیر مو، ناخن، چربی، دندان و حتی نسج تیروئید دیده می شود که در نیمی از موارد دوطرفه هستند. بنابراین دادن یک پروتکل یکنواخت برای تمامی کیست ها وجود ندارد باید قبل از حاملگی پزشک بر حسب مورد با آن برخورد کند.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +