The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا خوردن توت فرنگی در بارداری مجاز است؟

زمانی که شما باردار هستید، میل به غذای بیشتری دارید. اگر شما یکی از کسانی هستید که تمایل بیشتری به خوردن شیرینی دارید، اما نمی خواهید زیاد قند مصرف کنید، می توانید از میوه هایی مانند توت فرنگی استفاده کنید. توت فرنگی عطر مخصوص و طعم شیرینی دارد و یک منبع عالی از ویتامین C و منگنز است و مقادیر زیادی فلاوات (B9) و پتاسیم دارد. توت فرنگی غنی از آنتی اکسیدان ها و ترکیبات گیاهی است که برای سلامت قلب و کنترل قند خون مفید می باشد و معمولا آن را خام و تازه مصرف می کنند، اما می توانید از توت فرنگی در انواع مختلف مربا، ژله، دسر و طعم دهنده کیک استفاده کنید. شیرینی توت فرنگی مانند قند و شکر به دندان های شما اسیب نمی زند. اما توت فرنگی در بارداری چه تاثیری دارد؟ آیا می توانیم در دوران بارداری توت فرنگی بخوریم؟ آیا مصرف آن بر روی رشد جنین شما تاثیر می گذارد؟

آیا خوردن توت فرنگی در بارداری ایمن است؟ آیا توت فرنگی در بارداری خوبه؟

به راحتی می توان گفت، خوردن توت فرنگی در بارداری خوب است. در حالی که این میوه آبدار به طور کلی مزایای سلامتی زیادی برای شما دارد، می توانید در طول بارداری آن را مصرف کنید.

یافته های یک مطالعه نشان می دهد که مصرف توت فرنگی در دوران بارداری تاثیر بسیار خوبی بر روی جنین می گذارد و توانایی کودک را در خواندن بالا می برد. توت فرنگی دارای مقدار زیادی اسید فولیک است که مصرف آن در دوران بارداری ضروری است، توت فرنگی از نقص در لوله عصبی در نوزادان جلوگیری می کند. توت فرنگی منبع خوبی از اسید فولیک است. اگر در دوران بارداری اسید فولیک مصرف کنید، خطر ابتلا به زایمان زودرس را کم می کند. بسیاری از مادران باردار در دوران بارداری از مکمل ها استفاده نمی کنند، در حالی که می توان از توت فرنگی به عنوان یک اسید فولیک طبیعی استفاده کرد. 

 

فواید خوردن توت فرنگی در بارداری

همه ما هر روز دوست داریم یک چیز شیرین بخوریم. یکی از بهترین میوه های شیرین که می توانید در دوران بارداری بخورید، توت فرنگی است. در دوران بارداری، شما میل بیشتری به خوردن میوه های شیرین پیدا می کنید و بیشتر گرسنه می شوید. اگر در دوران بارداری میل شدیدی به خوردن چیزهای شیرین دارید، باید مراقب مقدار شیرینی که مصرف می کنید، باشید. اگر میزان گلوکز یا قند مصرفی یک مادر باردار بالا باشد، 90% خطر ابتلا به دیابت برای مادر و نوزاد افزایش می یابد. میوه های شیرین مخصوصا توت فرنگی بهترین گزینه برای رفع اشتهای زیاد در دوران بارداری است. از میان میوه ها، این میوه قرمز و شیرین فواید مخفی دارد که ما فواید خوردن توت فرنگی در دوران بارداری را برای شما آورده ایم.

خاصیت توت فرنگی در بارداری باعث سالم نگه داشتن چشم در برابر عفونت ها می شود. ویتامین C فراوانی که در این میوه یافت می شود، منبعی است که از مشکلات چشمی جلوگیری می کند و ایمنی بدن را بالا می برد و از آسیب رادیکال های آزاد در بدن جلوگیری می کند. این ثابت می کند که خوردن توت فرنگی در دوران بارداری قطعا ضروری است!

همچنین با توجه به آنتی اکسیدان هایی که در این میوه شیرین وجود دارد، می تواند بدن را از بیماری های غیر قابل درمان مثل سرطان محافظت کند. بنابراین توت فرنگی علاوه بر طعم و مزه فوق العاده فواید زیادی برای سلامتی دارد.

همچنین مطالعه علمی نشان می دهد که افرادی که به طور منظم توت فرنگی مصرف کنند، بدن آنها بهتر با چاقی و کلسترول مبارزه کند. توت فرنگی حاوی فروکتوز است که ترکیب ساختاری متفاوتی با گلوکز دارد. و با اینکه طعم شیرین دارد اما به جای اضافه کردن وزن، باعث از بین رفتن چربی بدن می شود.

 

روش های افزودن توت فرنگی به رژیم غذایی بارداری

یک رژیم غذایی خوب غنی از میوه ها و سبزیجاتی است که مقدار زیادی پروتئین و مواد مغذی دارد که برای بانوان و نوزاد بسیار مورد نیاز است. در دوران بارداری سیستم ایمنی بدن ضعیف می شود، در نتیجه احتمال ابتلا به انواع بیماری ها بیشتر خواهد شد. مراقبت زیاد در دوران بارداری می تواند بدن شما را از بیماری ها حفظ کند، و مصرف میوه هایی مانند توت فرنگی بدن را از خطر بیماری دور می کند. بهترین بخش در مورد خوردن توت فرنگی در دوران بارداری این است که با آنها می توانید غذاهای متنوعی درست کنید و به راحتی آن را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. در واقع به سختی می توان کسی را پیدا کرد که بتواند در مقابل خوردن این میوه شیرین مقاومت کند.

شما می توانید توت فرنگی را به صورت خام و یا همراه با سالاد استفاده کنید. همچنین می توانید از مربای توت فرنگی استفاده کنید و یا آب توت فرنگی را در شیر بریزید. در اینجا ما چند راه مختلف برای اضافه کردن توت فرنگی به رژیم غذایی خود تهیه کرده ایم:

  • یکی از بهترین راه ها برای توت فرنگی در بارداری شما این است که آن را به صورت خام مصرف کنید، با این کار شما عطر و طعم طبیعی توت فرنگی را بهتر متوجه می شوید و آنتی اکسیدان ها و فیبر های مهمی که در آن وجود دارد را می توانید حفظ کنید و به سلامت خود کمک کنید.
  • شما همچنین می توانید از توت فرنگی در پختن کیک و تزیین روی آن استفاده کنید یا توت فرنگی های خرد شده را در غلات صبحانه خود بریزید.
  • یکی دیگر از ایده های خوب این است که توت فرنگی خرد شده را در قالب های پلاستیکی یخ بریزید و در گرمای تابستان از آن لذت ببرید.
  • می توانید سالاد توت فرنگی درست کنید. فقط هر روز 4 تا 5 نوع میوه و سبزیجات مصرف کنید.

 

مطالعه بیشتر:

1- توت فرنگی چه خواص و ارزش غذایی دارد؟

2- آیا خوردن گوجه فرنگی در بارداری بی خطر است؟

3- عوارض جانبی خوردن هندوانه در بارداری

4- فواید و عوارض خوردن بادمجان در دوران بارداری