The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

پایین بودن هورمون استرادیول باعث ناباروری می شود؟

سوال مخاطب:

آیا پایین بودن استرادیول ESTRADIOL باعث عدم تخمک گذاری می شود؟

 

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

در یک سیکل ماهانه در نیمه اول از تخمدان ها هورمون استرادیول باید ترشح شود تا لایه داخلی رحم یا آندومتر و فولیکول ها رشد طبیعی را بنمایند در نیمه دوم پروژسترون بیشتر می شود که اگر حاملگی قرار است اتفاق بیفتد چسبندگی محل تخم که از لوله به داخل رحم منتقل می شود را آماده لانه گزینی نماید بنابراین در نیمه اول تخمک ها رشد کرده و در اواسط دوره ماهانه فولیکول بالغ ترکیده و تخمک آزاد می شود که این قسمت مربوط به استروژن است و بقیه راه را پروژسترون باید طی کند ضمنا ترکیدن فولیکول ها برای آزاد شدن تخمک مربوط به hCG است که در مرحله تخمک گذاری انجام می شود.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +