The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

موفقیت IUI (ای یو ای) برای رفع ناباروری چقدر است؟

سوال مخاطب:

سال۹۳ یک سقط داشتم تاالان باردارنشدم برای تشخیص علت عدم بارداری، متوجه کم کاری تیرویید شدم واینکه مشکل تخمک گذاری دارم طبق نظر دکتر آمپول سینال اف، قرص کلومیفین، لتروزل و یک آمپول اچ سی جی مصرف کردم و تشخیص دادند که باید IUI شوم این روش چند درصد موفقیت آمیز است؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

اولا درست است که کم کاری تیروئید باعث نازایی و در صورت حاملگی سقط می شود ولی شما که قبلا حامله شدید پس تخمک گذاری دارید علت در جای دیگر وجود دارد که باید کشف شود به خصوص نطفه مرد که امروزه در ایران تا 70% باعث نازایی و سقط می شود ثانیا با یک بار درمان آن هم نادرست نمی توان سراغ IUI رفت در حالی که شما اگر درست work up شوید علت سقط باید در جای دیگری باشد که بعد از کشف و درمان باز خود به خود یا با کمک دارویی حامله می شوید و سقط هم نمی کنید. ضمنا اگر تیروئید کم کار است باز درمان آن مشکل را بهتر و سریعتر حل خواهد کرد.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +