The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

در چه مواقعی باید از لقاح مصنوعی یا IVF و سایر روشها استفاده کرد؟

سوال مخاطب:

در چه مواقعی باید از لقاح مصنوعی یا IVF و سایر روش های مشابه استفاده شود؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

  

متاسفانه امروزه با افزایش مراکز ناباروری خصوصی و دولتی بیماران به محض این که چند ماهی حامله نشوند فورا به این مراکز رجوع می کنند و در این مراکز هم هدف بیشتر انجام کارهایی است که چندان علمی نمی باشد چه بسا بیمارانی هستند که با یک نسخه برای مرد یا زن مشکل حاملگی آن ها حل می شود ولی در این مراکز بیشتر توجه به سمت و سوی IVF و میکرو اینجکشن و ... است که در مجموع بین 30 تا 40% شانس حاملگی دارد در آن صورت این بیماران دچار مشکلات روحی، روانی و ناامیدی شده و دیگر فکر می کنند برای همیشه نازا خواهند بود که آن وقت کار درمان نازایی را مشکل تر می کنند. بنابراین به جای مراجعه به این مراکز ابتدا به پزشک هایی که سابقه طولانی در درمان طبی دارند رجوع کنید چنان چه آن ها موفق به حل مشکل نشدند و یا مواردی مثل انسداد لوله ها، ضعیف بودن شدید نطفه مرد و یا در صورتی که درمان طبی بدون جواب ماندند شما را به این مراکز معرفی می کنند.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +