The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

تریزومی 21 در تست چهارگانه، آیا تست آمنیوسنتز ضروری است؟

سوال مخاطب:

22سال دارم و هفته هجدهم بارداری هستم و تست چهارگانه را انجام دادم و نظر پزشک این بود مشکلی وجود ندارد ولی نتیجه برایTRISOMY 21 ، 1:792 بود. آیا انجام تست آمنیوسنتز لازم و ضروری است؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

  

معمولا در موارد مشکوک نباید به یک آزمایش اکتفا کرد بهتر است در آزمایشگاه دیگر نیز کنترل شود ضمنا سونوگرافی هم تا حدودی سندرم داون یا همان تریزومی 21 را نشان می دهد از روی چربی پشت گردن و تیغه بینی. اگر آزمایش مجدد و سونوگرافی هر دو جواب مثبت یا مشکوک دادند آن وقت آمنیوسنتز ضروری است. در مورد شما اولا تیتر 1:792 خیلی مشکوک تلقی نمی شود ثانیا در سن 22 سالگی وجود این سندرم فوق العاده نادر است بنابراین به ریسک آمنیوسنتز نمی ارزد. چون آمینوسنتز می تواند باعث عفونت مایع آمنیوتیک، کندگی جفت و خونریزی، پارگی کیسه آب و سقط شود.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +