The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

راه تشخیص و نشانه های تنبلی تخمدان و تخمدان بدون فولیکول چیست؟

سوال مخاطب:

نشانه های تنبلی تخمدان و تخمدان بدون فولیکول چیست و به جز سونوگرافی از چه راه هایی قابل تشخیص است؟ این مشکل چگونه بوجود می آید و به غیر از مصرف دارو آیا از طریق تغذیه قابل درمان است؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی) 

 

تخمدان وقتی بدون فولیکول باشد چه به طور مادرزادی و یا زودرس که در واقع یائسگی اتفاق افتاده که با سونوگرافی تا حدودی قابل تشخیص است، ولی بهتر از آن آزمایش هورمون ها به خصوص FSH - LHآنتی مولرین و در مواقعی به خصوص در سنین پایین بیوپسی از راه لاپاروسکوپی است. ولی اگر فولیکول وجود دارد منتهی فعال نیستند که این امر بیشتر در PCOD اتفاق می افتد و فقط با دارو و نهایتا جراحی لاپاروسکوپی و punch کردن فولیکول ها، تخمدان فعال می شود و در هر صورت درمان از طریق تغذیه برای مورد مطرح شده مفهومی ندارد و کمکی نمی کند.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +