The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

برداشتن ابرو در بارداری مجاز است و فواید و عوارض آن چیست؟

اگرچه بارداری باعث شفاف و درخشان شدن پوست صورت و بدن می شود ولی با این حال تغییر سایز و شکل بدن همراه با افزایش وزن طبیعی این دوران باعث می شود که مادران باردار زیبایی چندانی را در خود احساس نکنند. رشد موها به دلیل افزایش ترشح هورمون ها در این دوران به بیشترین حد خود می رسد. این مساله علاوه بر پر مو شدن بدن باعث می شود ابروهای شما خیلی زود حالت تمیز و مرتب خود را از دست بدهند. به همین علت این سوال برای اغلب مادران باردار مطرح می شود که آیا برداشتن ابرو در بارداری مجاز است در دوران بارداری از انجام این کار صرف نظر کنم؟ مسلما برداشتن ابرو در بارداری با فوائد متعددی همراه است ولی در عین حال عاری از عوارض جانبی و ناخواسته احتمالی هم نخواهد بود.

آیا برداشتن ابرو در بارداری مجاز است؟

مادران باردار شایسته زیبایی هستند و استفاده از بند برای تمیزی و اصلاح ابروها هیچ گونه ممنوعیتی برای آنها ندارد. مراقبت از پوست و اهمیت به زیبایی هیچ آسیبی را برای خود و جنینتان به همراه نخواهد داشت. در واقع تنها نکته مهم آن است که پیش از هر چیز اطمینان حاصل کنید که روش مورد استفاده شما برای اصلاح ابرو برای سلامت خود و جنینتان کاملا بی خطر است. همچنین می توانید از روش وکس کردن هم برای ابرو برداشتن در بارداری استفاده کنید البته مشروط بر آنکه دارای پوست حساسی نباشید.

 فوائد برداشتن ابرو در بارداری

استفاده از موچین یا بند برای برداشتن موهای زائد در دوران بارداری با مزایای خاص خود همراه است از جمله اینکه فرآیند بارداری شما را به طور مستقیم تحت تاثیر قرار نداده و همچنین از تاثیرات نامطلوب ترکیبات مضر یا حساسیت زا نیز مصون خواهید بود.

  • استفاده از بند برای اصلاح ابروها بهترین گزینه برای حفظ ایمنی و سلامت خود و جنینتان در این دوران است. علت این امر آن است که در این روش برخلاف روش های جایگزین دیگر مانند وکس هیچ اثری از مواد و ترکیبات شیمیایی یا حساسیت زا وجود ندارد. بنابراین در صورت استفاده از این روش از آسیب های ناشی از جذب ترکیبات شیمیایی در امان خواهید بود.
  • اغلب روش های معمول موزدایی مانند وکس قادر به از میان بردن کامل موهای زائد بدن نیستند. در حالیکه با استفاده از بند می توانید تارهای پراکنده و سرکش مو را به راحتی و در یک ردیف مشخص بردارید. در واقع استفاده از بند یا موچین این امکان را به شما می دهد که تارهای ابرو را با دقت و احتیاط بیشتری بردارید.
  • حالت دادن به کمان ابروها و خوش فرم کردن آنها با استفاده از هر تکنیک دیگری غیر از بند یا موچین بسیار دشوار است. برداشتن ابرو در این میان یکی از موثرترین گزینه ها است و می تواند کمان ابروی شما را به طور کامل شکل داده و آن را به حالت دلخواه شما درآورد.

عوارض جانبی برداشتن ابرو در بارداری

استفاده از بند یا موچین برای برداشتن ابروها در مقایسه با روش های دیگری از قبیل شیو کردن، استفاده از مواد دکلره و یا لیزر برای مادران باردار بسیار بهتر و ایمن تر است. اگرچه استفاده از این روش ها نیز در مواردی با بروز برخی عوارض جانبی همراه است که در ادامه به آن می پردازیم:

  • عده ای از مادران باردار به دنبال تغییرات هورمونی و افزایش سطح آندروژن بدن در این دوران به آکنه یا جوش های پوستی بسیار مبتلا می شوند. در چنین شرایطی بهتر است از برداشتن ابروها خودداری شود زیرا این کار می تواند باعث پارگی آکنه و در نتیجه متحمل شدن درد زیاد و ایجاد مشکلات دیگر شود.
  • استفاده از بند برای اصلاح ابرو باعث باز شدن منافذ سطح پوست و به دنبال آن مستعد شدن آن برای ابتلا آن به نوع خاصی از عفونت باکتریایی می شود. این شرایط با سرخی و التهاب صورت و در مواردی نیز با تغییر در رنگدانه های پوست همراه است.
  • دائمی نبودن این روش مو زدایی و رویش مجدد تارهای ابرو در مدت زمانی کوتاه شما را برآن می دارد که بار دیگر برای برداشتن آنها اقدام کنید. و این در حالی است که داشتن یک شخص باتجربه که به طور دائم برای انجام این کار در دسترس شما باشد چندان امکان پذیر به نظر نمی رسد.

بارداری از زمان هایی است که زیبایی شما به طور کامل شکل دیگری به خود می گیرد. بنابراین سعی کنید این تغییرات را پذیرفته و همچنان احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید. عمل برداشتن ابرو در بارداری را در محیطی امن و تمیز انجام داده و در پایان کار از زیبایی خود نهایت لذت را ببرید.

منبع: parenting.firstcry