The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

برای پایین بودن جفت چه کار باید کرد و جفت پایین چیست؟

جفت اندامی است که در دوران بارداری اکسیژن و مواد غذایی را به جنین شما انتقال داده و در حقیقت سلامتی جفت در دوران بارداری یکی از پیش نیازهای سلامتی و نیز رشد و نمو جنین است. اما متاسفانه گاهی در دوران بارداری شرایط جفت دچار مشکلاتی می شود که یکی از آنها پایین بودن بیش از حد جفت در بارداری است. اگر شما هم چنین مشکلی دارید، در این مقاله به شما خواهیم گفت که برای پایین بودن جفت چه کار باید کرد؟

جفت پایین چیست؟

وقتی سلول تخم لقاح یافته از لوله های رحمی به سمت رحم حرکت کرده و به درون رحم می رسد، در جدار رحم لانه گزینی خواهد کرد. این که زیگوت در کدام قسمت رحم مادر لانه گزینی کند، تعیین خواهد کرد که جفت در دوران حاملگی به کدام بخش از رحم شما اتصال خواهد داشت. اگر این لانه گزینی در نزدیکی دهانه خروجی رحم انجام شود، جفت شما در دوران بارداری پایین خواهد بود و لازم است که به مراقبت های مربوط به جفت پایین در بارداری توجه ویژه ای داشته باشید.

برای پایین بودن جفت چه کار باید کرد؟

پائین بودن جفت یکی از مسائل بسیار شایع در بارداری است که حتی نمی توان نام مشکل بر آن نهاد. در این مقاله به اختصار درباره این مسئله و راه های مراقبت با شما گفتگو خواهیم کرد. در بارداری های مختلف، شرایط متفاوت است و نمی توان دو مورد را با یکدیگر مقایسه کرد. تشکیل جفت در رحم مادر و در نزدیکی دهانه رحم (سرویکس) را پائین بودن جفت می گویند. این حالت به دلیل خطراتی که می تواند به همراه داشته باشد، نیاز به مراقبت دارد. شما نیز مراقب باشید تا گرفتار خطرات احتمالی نشوید. به مدت طولانی روی زمین ننشینید و برای مدتی از سرویس بهداشتی ایرانی استفاده نکنید تا جفت خود را بالا بکشد. در برخی موارد نیز ممکن است پزشک بسته به شرایط از 10 روز تا دو ماه استراحت مطلق تجویز کند. به طور کلی، این مشکل به مرور زمان حل می شود. اما چنانچه وضعیت جفت تا روز زایمان به همین منوال باقی بماند، بهترین روش زایمان، سزارین است.

 به یاد داشته باشید، اگر جفت پائین دارید، باید از بلند کردن اجسام سنگین خودداری کنید، روی زمین ننشینید و از سرویس های بهداشتی ایرانی استفاده نکنید. مصرف خوراکی هایی انقباض آور را محدود کنید. ورزش نکنید اما وزنتان را ثابت نگه دارید. جای نگرانی نیست، فقط مراقب باشید. اگر نیاز به استراحت مطلق در بستر داشتید، طوری بخوابید که پاها بالاتر از بدن قرار بگیرد. می توانید چند بالش یا هر چیز دیگری که پاها را بلند تر از سطح بدن نگه دارد، زیر پا قرار دهید. کوسن های مخصوصی نیز برای این منظور در بازار وجود دارد. این طرز خوابیدن به بالا رفتن جفت کمک می کند.

 حال که می دانید برای پایین بودن جفت چه کار باید کرد، از استرس خود کم کنید، استرس و اضطراب هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد، به جای آن آرامش به شما کمک می کند تا این دوران را بدون هرگونه خطری پشت سر بگذارید.

 

بیشتر بدانید:

1- درمان پایین بودن جفت چیست؟ آمپول پروژسترون یا استراحت مطلق؟

2- مراقبت های لازم برای پایین بودن جفت چیست؟

3- با جفت پایین (سرراهی) حتما باید سزارین زایمان کرد؟

4- پایین بودن جفت در بارداری و عوارض پایین بودن جفت در بارداری

 

منبع: parenting.firstcry