The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

علت گریه نوزاد در خواب چیست و متوقف کردن گریه او چگونه است؟

والدین جدید آرزو می‌کنند که کاش جادویی برای آرام کردن گریه کودک داشتند، خصوصاً برای اینکه بفهمند چرا نوزادان در خواب گریه می‌کنند. در این مقاله در مورد دلایل گریه نوزاد در خواب و نحوه متوقف کردن گریه او مطالبی بیان شده است.

علت گریه نوزاد در خواب چیست؟

نوزادان تازه متولد شده زیاد گریه می‌کنند و همچنین زیاد می‌خوابند. بیشتر نوزادان حدود ۸ تا ۹ ساعت در طول روز و حدود ۸ ساعت در طول شب می خوابند، هرچند این خواب‌ها مداوم نیست. نوزادان تا سه ماهگی در طول شب (۶ تا ۸ ساعت) نمی‌خوابند. برخی از نوزادان نیز تا شش ماهگی در طول شب نمی‌خوابند. بنابراین به نظر می‌رسد بسیاری از گریه‌های نوزاد زمانی شروع می‌شود که فکر می‌کنید او در خواب است و یا زمانی که شما سعی می‌کنید بخوابید.

گریه کردن روش اصلی کودک شما برای ارسال پیام است. نوزادان شب‌ها گریه می‌کنند که نشان دهند به کمک شما نیاز دارند. وقتی که او شروع به گریه و سر و صدا می‌کند چه چیزی می‌خواهد به شما بگوید؟ در اینجا مهمترین دلایل گریه نوزاد در خواب ذکر می شود و همچنین در هنگام ناتوانی در توقف گریه نوزاد چه کاری باید انجام داد؟

۱- گریه معمول

این نوع گریه‌ها معمولاً به اختلالات در برنامه عادی نوزاد شما مربوط می‌شود و به ندرت به دلیل ناراحتی ناشی از مشکل تغذیه است. ممکن است زمان خواب و غذا خوردن نوزاد رسیده باشد و یا نوزاد شما بیش از حد تحریک شده باشد.

چه کاری باید کرد: برای آرام کردن گریه نوزاد در شب، در آغوش گرفتن، نوازش کردن و راه رفتن را امتحان کنید. همه این موارد تماس با نوزاد و حرکت کردن را برای او فراهم می‌کند. یک صدای آرام و یکنواخت و حتی صدای کولر یا پنکه نیز می‌تواند کمک کننده باشد.

۲- گرسنگی

به احتمال زیاد علت اصلی گریه نوزاد در خواب گرسنگی است. نوزاد باید هر چند ساعت یکبار تغذیه شود، زیرا معده او بسیار کوچک است. بیشتر نوزادان شب‌ها گریه می‌کنند، زیرا گرسنه هستند.

چه کاری باید کرد: گریه کردن در واقع آخرین پیام گرسنگی است، قبل از آن با مکیدن لب‌ها یا لیسیدن دست‌های خود گرسنگی‌اش را اعلام می‌کند. ساعت را نگاه کنید و اگر دو تا سه ساعت از آخرین تغذیه او گذشته است، احتمالاً نوزاد از خواب بیدار شده است تا به شما بگوید که نیاز به غذا دارد.

۳- چرخه گرسنگی، نفخ_ گریه

اگر نوزاد شما در شب برای مدتی گریه می‌کند، بعد از شروع به شیر خوردن دچار دستپاچگی و بیقراری می‌شود. به طوری که همراه با شیر مقدار زیادی هوا وارد معده او می‌شود که منجر به تولید گاز خواهد شد. این امر می‌تواند به جای آرام شدن و خوابیدن نوزاد پس از تغذیه، یک چرخه ناراحتی ایجاد کند.

چه کاری باید کرد: قبل از اینکه نوزاد به شدت احساس گرسنگی کند او را تغذیه کنید. بلند کردن او در بین شیر دادن و بعد از آن برای آروغ زدن می‌تواند مفید باشد. اگر نوزادتان از شیرخشک تغذیه می‌کند با پزشک اطفال در مورد تغییر نوع شیر خشک او صحبت کنید.

۴- گریه مرتبط با آلرژی

آلرژی به پروتئین گاوی یکی دیگر از علل گریه نوزاد در خواب است. هنگامی که گریه نوزاد شما مداوم است و به گرسنگی، خواب یا ناراحتی عمومی مربوط نیست، ممکن است آلرژی نسبت به پروتئین شیر گاو باشد. شکم درد به دلیل حساسیت به پروتئین شیر گاو یک الگوی سه تایی دارد: گریه کردن به مدت حدود سه ساعت در روز (اغلب هنگام غروب) برای سه روز در هفته و بیشتر از سه هفته.

چه کاری باید کرد: برای تعیین اینکه آیا گریه نوزاد شما نتیجه آلرژی به پروتئین شیر گاو است، باید با پزشک متخصص اطفال خود مشورت کنید. اگر نوزاد شما به شیر گاو آلرژی دارد، از پزشک بخواهید که یک شیر خشک مناسب برای نوزاد شما معرفی کند.

۵- ناراحتی‌های دیگر

اگرچه مشکلات مربوط به شکم‌ نوزاد اصلی‌ترین دلیل گریه نوزاد است، اما عوامل دیگر نیز می‌توانند مسبب گریه نوزاد باشند:

• پوشک خیس و کثیف

• تحت فشار قرار گرفتن انگشتان نوزاد در قنداق

• گرم یا سرد بودن اتاق

• بیماری (هنگامی که نوزاد مبتلا به سرماخوردگی یا گوش درد است ممکن است بیشتر از حد معمول از خواب بیدار شود)

چه کاری باید کرد: اگر نوزاد بعد از شیر خوردن هنوز هم بی قراری می‌کند، برای آرام کردن او موارد ذکر شده فوق را بررسی کنید. تعویض پوشک قبل از شیردهی می‌تواند به آرامش نوزاد در حین شیر خوردن کمک کند. اگر به بیماری مشکوک هستید، دمای بدن او را بررسی کنید. بالاتر بودن دمای بدن از ۳۸ درجه سانتیگراد، تماس با پزشک اطفال را ضروری می‌کند. 

درنهایت شاید علت گریه نوزاد در خواب نیاز به آغوش مادرش باشد. او به تازگی از شکم شما خارج شده و مدتی طول می کشد تا به محیط جدید عادت کند.

 

بیشتر بدانید:

1- علت و روش های آرام کردن گریه نوزاد

2- گریه نوزاد هنگام شیرخوردن به چه علت است؟

3- علت گریه نوزاد در شب ،تفسیر و علت گریه نوزاد در شب چیست؟

4- کولیک یا قولنج نوزاد چیست و چه ارتباطی با گریه های پیاپی دارد؟

منبع: enfamil