The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

چگونه گریه نوزاد را آرام کنیم؟ کارهایی که نباید انجام دهیم

یادآوری این نکته ضروری است که گریه نوزاد امری طبیعی است و این روش آنان برای بیان احساساتشان است. نوزادان تازه متولد شده هر روز به طور متوسط دو ساعت گریه می‌کنند. پس از چندین هفته مقدار گریه به ۳ ساعت افزایش می‌یابد. این گریه در ساعت‌هایی از کل روز رخ می‌دهد و ممکن است بیشتر از این هم باشد. برخی از این گریه‌ها غیرقابل شناسایی هستند و تا زمانی که نوزاد شما سالم و یا راضی باشد کاملاً طبیعی است. در ادامه این متن به شما خواهیم گفت که انجام کدام کارها در حین گریه نوزاد صحیح نیست.

چگونه گریه نوزاد را آرام کنیم؟

گریه نوزاد در شلوغی، گریه نوزاد در خواب و یا گریه نوزاد در شب همه امری عادی است. شب‌ها به طور طبیعی همه از فعالیت‌های روزانه خسته هستند. اگر نوزادتان را شیر می‌دهید، ممکن است جریان شیرتان ضعیف باشد که می‌تواند منجر به گریه‌های گرسنگی شود. بعضی اوقات گریه خوب همان چیزی است که نوزاد شما برای آرام کردن خود نیاز دارد. بنابراین بد نیست که او را برای چند دقیقه ترک کنید. کارشناسان معتقدند که این گریه مفید است و حتی ممکن است به خوابیدن نوزاد کمک کند. اگر زمان تغذیه نوزاد باشد، می‌توانید به او شیر بدهید. در غیر این صورت سعی کنید پوشک یا حتی لباس او را تعویض کنید. بعضی از نوزادان بعد از یک حمام گرم، آرام می‌شوند.

نبایدهای گریه نوزاد

دیدن گریه نوزاد تازه متولد شده برای شما آسان نیست، اما به نظر می‌رسد در ماه‌های اول این تنها کاری است که کودک شما انجام می‌دهد. این امر ناامید کننده است و ممکن است منجر به واکنش‌های نامناسب شما شود. در زیر مواردی وجود دارند که شما در هنگام مواجهه با گریه نوزاد نباید انجام دهید:

۱- وحشت نکنید

وقتی نوزاد شما گریه می‌کند و این گریه متوقف نمی‌شود و حتی صد بار در روز گریه می‌کند، احساس پریشانی و ناتوانی می‌کنید. سعی کنید آرام باشید و وحشت نکنید. اگر شما هم شروع به گریه کنید یا ناامید ‌شوید و یا حتی عصبی ‌شوید، این می‌تواند نوزاد را بیشتر بترساند. اگر نیاز به یک استراحت چند دقیقه‌ای دارید، نوزاد را در یک جای امن قرار دهید و یک نفس راحت بکشید.

۲- او را نادیده نگیرید

ایجاد تعادل بین نادیده گرفتن و استراحت کردن بسیار مهم است. خوب است که به خودتان یک فرصت کوتاه برای تجدید قوا بدهید، اما هرگز نباید صدای فرزند خود را نادیده بگیرید، خصوصاً در زمان نوزادی. هنگامی که کودک تان شروع به گریه می‌کند، سعی کنید در اسرع وقت پاسخ دهید، به خصوص اگر می‌دانید گریه او دلیلی دارد. ممکن است او از خواب بیدار شده، زیرا نیاز به غذا و تعویض پوشک دارد. با دیر پاسخ دادن، گریه ناشی از گرسنگی می‌تواند منجر به پریشانی و عصبانیت شود و وضع را بدتر کند.

۳- تنبیه نکنید

دور شدن از یک نوزاد برای تنبیه او نمی‌تواند موثر باشد. نوزادان چیزی نمی‌گویند و قهر نمی‌کنند. آنها فقط احساسات و ناراحتی خود را بیان می‌کنند. سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید و به خودتان یادآوری کنید که تنبیه روی نوزاد موثر نخواهد بود.

۴- عصبانی نشوید

با مشاهده گریه نوزاد هنگام شیر خوردن عصبانی نشوید. نوزاد شما نمی‌فهمد که وقتی مادرش عصبانی است باید از گریه دست بکشد. در عوض باعث می‌شود بیشتر گریه کند. به خصوص اگر بر سر او فریاد بکشید. نفس عمیق بکشید و به خودتان بگویید که عصبانیت مسئله را حل نمی‌کند.

۵- هرگز کودک خود را تکان ندهید

گذراندن زمان زیادی با یک نوزاد گریان می‌تواند باعث ناراحتی و دلشکستگی شود. بهتر است نوزاد را با بازی منحرف کنید. با این حال هرگز کودک را شدیداً تکان ندهید، چه برای بازی و چه از روی عصبانیت.

سندرم تکان کودک

به دلیل ضعف عضلات گردن، تکان دادن نوزاد می‌تواند به سلول‌های مغز آنان آسیب وارد کرده و میزان اکسیژن ورودی به مغز را کاهش دهد. این امر می‌تواند منجر به نابینایی، ناتوانی ذهنی، فلج مغزی و تشنج شود. در موارد شدید ممکن است نوزاد در اثر عوارض آن از بین برود.

نکاتی برای تحمل کردن گریه نوزاد

پدر و مادر شدن می‌تواند یکی از بهترین تجربیات زندگی باشد، اما در عین حال یکی از سخت‌ترین کارها نیز هست. ماه‌های اولیه بسیار خسته کننده است. بین گریه کردن، تعویض پوشک و تغذیه، زمانی برای تنفس باقی نمی‌ماند. تحقیقات نشان می‌دهند که گریه بیش از حد نوزاد می‌تواند عواقب روانشناختی برای والدین در پی داشته باشد. با این حال مهم است که برای خود وقت بگذارید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در هنگام گریه کودک ذکر می‌شود:

۱- به خودتان استراحت بدهید

لازم نیست شما مادر یا پدر فوق‌العاده‌ای باشید که هیچ وقت کودک خود را تنها نمی‌گذارد. هنگامی که احساس خستگی و ناتوانی می‌کنید، بهتر است که اجازه بدهید شخص دیگری مراقبت از نوزاد را برعهده بگیرد. این شخص می‌تواند همسرتان یا یکی از اعضای خانواده یا یک پرستار کودک باشد، البته اگر مورد اعتماد و مسئول هستند. استراحت کردن می‌تواند شامل بیرون رفتن، یک حمام آرام بخش یا حتی یک خواب بدون مزاحمت باشد، که این استراحت می‌تواند اثری فوق العاده داشته باشد. این بدان معنا نیست که شما نسبت به فرزند خود بی توجهی می‌کنید، بلکه ممکن است شما را به والدین بهتری تبدیل کند.

۲- نفس عمیق بکشید

گاهی در گریه‌های طولانی نوزاد، شما به خود می‌گویید که آیا این گریه متوقف می‌شود یا نه و به نظر می‌آید که پایانی ندارد. اما چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که بالاخره گریه‌های نوزاد متوقف می‌شود. اگر کولیک باعث ایجاد گریه می‌شود، به یاد داشته باشید که تا سه ماهگی از بین می‌رود. ممکن است زمان زیادی به نظر برسد، اما با داشتن یک نوزاد زمان خیلی سریع می‌گذرد.

۳- خودتان را فراموش نکنید

مراقبت از خودتان به اندازه مراقبت از نوزاد اهمیت دارد. زمان بازیابی انرژی خود از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید و سعی کنید گاهی نرمش‌های آرام انجام دهید. لازم نیست برای دویدن بیرون بروید، قدم زدن سریع تمام چیزی است که شما به آن نیاز دارید. ورزش یا پیاده روی می‌تواند در بالا بردن روحیه و سلامت عمومی شما موثر باشد. این کار می‌تواند به شما در مقابله با گریه‌های نوزاد کمک کند.

۴- کمک بخواهید

اگر خیلی خسته و افسرده هستید، در گرفتن کمک تردید نکنید. می‌توانید با پزشک خود تماس بگیرید، یا از یک درمانگر یا از طریق مشاوره تلفنی کمک بگیرید. صحبت کردن با کسی که به شما گوش می‌دهد همیشه مفید است ، به خصوص اگر تنها باشید.

صبور باشید

تشخیص علت گریه نوزاد یکی از بهترین راهها برای پاسخگویی سریع‌تر به نیازهای او و متوقف کردن گریه است. اگر بدانید گریه چه صدایی دارد و علامت چیست، این کار آسان است. هنگام گریه کودک شما دچار درماندگی می‌شوید، اما به خاطر داشته باشید که برای همیشه دوام نخواهد داشت. آرام باشید، در مواقع ضروری استراحت کنید و گاهی نیازهای خود را در اولویت قرار دهید.

مطالعه بیشتر:

1- علت گریه نوزاد هنگام مراجعه به پزشک

2- گریه نوزاد هنگام شیرخوردن به چه علت است؟

3- علت گریه نوزاد و توصیه‌هایی برای آرام کردن نوزاد چیست؟

4- علت گریه نوزاد در شب ،تفسیر و علت گریه نوزاد در شب چیست؟

?پرسش و پاسخ های گریه نوزاد

چرا تکان دادن کودک هنگام گریه توصیه نمی گردد؟

گذراندن زمان زیادی با یک نوزاد گریان می‌تواند باعث ناراحتی و دلشکستگی شود. بهتر است نوزاد را با بازی منحرف کنید. با این حال هرگز کودک را شدیداً تکان ندهید، چه برای بازی و چه از روی عصبانیت. به دلیل ضعف عضلات گردن، تکان دادن نوزاد می‌تواند به سلول‌های مغز آنان آسیب وارد کرده و میزان اکسیژن ورودی به مغز را کاهش دهد. این امر می‌تواند منجر به نابینایی، ناتوانی ذهنی، فلج مغزی و تشنج شود. در موارد شدید ممکن است نوزاد در اثر عوارض آن از بین برود.

آیا نادیده گرفتن نوزاد حین گریه می تواند کمک کننده باشد؟

ایجاد تعادل بین نادیده گرفتن و استراحت کردن بسیار مهم است. خوب است که به خودتان یک فرصت کوتاه برای تجدید قوا بدهید، اما هرگز نباید صدای فرزند خود را نادیده بگیرید، خصوصاً در زمان نوزادی. هنگامی که کودک تان شروع به گریه می‌کند، سعی کنید در اسرع وقت پاسخ دهید، به خصوص اگر می‌دانید گریه او دلیلی دارد. ممکن است او از خواب بیدار شده، زیرا نیاز به غذا و تعویض پوشک دارد. با دیر پاسخ دادن، گریه ناشی از گرسنگی می‌تواند منجر به پریشانی و عصبانیت شود و وضع را بدتر کند.

آیا گریه کردن زیاد نوزاد تازی متولد شده طبیعی است؟

گریه کردن نوزاد در هر سنی طبیعی است. اما اگر نوزاد شما بیش از حد گریه می کند برای بررسی علل احتمالی بهتر است با متخصص اطفال مشورت کند.

آیا گریه کردن نوزاد در شب طبیعی است؟

بله. بیشتر نوزادان در شب به علل گوناگونی نظیر گرسنگی، خیس بودن پوشک، دلدرد و ... گریه می کنند.

منبع: momlovesbest