The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

علت گریه نوزاد در شب ،تفسیر و علت گریه نوزاد در شب چیست؟

این کاملا طبیعی است که بیشتر نوزادان در شب گریه می‌کنند. از این طریق آنها گرسنگی، درد، ترس، نیاز به خواب و موارد دیگر را به شما اطلاع می‌دهند. چگونه می‌توان دقیقا فهمید که نوزاد قصد دارد به شما چه بگوید؟ تفسیر و علت گریه نوزاد در شب چیست، در اینجا متداول‌ترین دلایلی که نوزاد را وادار به گریه کردن در شب می‌کند برای شما شرح داده خواهد شد.

علت گریه نوزاد در شب

شب هنگام نوزادان به دلایل زیر ممکن است گریه کنند:

۱- گرسنگی:

این احتمالا اولین چیزی است که به عنوان علت گریه نوزاد در شب به ذهن شما می‌رسد. یادگیری شناخت علائم گرسنگی به شما کمک می‌کند قبل از شروع گریه، شروع به تغذیه فرزندتان کنید. برخی از علائم گرسنگی در نوزادان که باید مراقب آن باشید عبارتند از: نق زدن، مکیدن لب‌ها، جلب توجه کردن (عکس العمل یک نوزاد تازه متولد شده در برابر نوازش گونه، برگرداندن سر خود به طرف دست شما) و گذاشتن دست‌ها در دهان خود.

۲- مشکلات شکمی ناشی از قولنج و نفخ:

دردهای شکمی ناشی از نفخ و یا قولنج می‌توانند دیگر علت گریه نوزاد در شب باشند. وضعیت نسبتاً عجیبی که به قولنج یا کولیک معروف است و باعث گریه پی در پی و آرام نشدنی نوزاد به مدت حداقل ۳ ساعت در روز یا شب، حداقل سه روز در هفته و حداقل ۳ هفته پشت سر هم می‌شود. اگر نوزاد اغلب پس از تغذیه شروع به نق زدن و گریه کردن ‌کند، ممکن است از درد شکم رنج می‌برد. بسیاری از والدین اقدام به استفاده از داروهای ضد نفخ موجود در داروخانه‌ها می‌کنند، اگرچه تاثیر آنان به اثبات نرسیده است. قبل از استفاده از هر یک از این داروها از پزشک اطفال سوال کنید. اگر حتی نوزاد شما بعد از تغذیه گریه نمی‌کند و دچار قولنج نیست، گاهی اوقات درد ناشی از نفخ تا زمانی که برطرف شود، می‌تواند باعث ناراحتی نوزاد شود. اگر به نفخ شکم مشکوک هستید، او را به پشت بخوابانید، پاهایش را بگیرید و به آرامی به حالت دوچرخه حرکت دهید.

۳- نیاز به آروغ زدن دارد:

آروغ زدن الزامی نیست. اما اگر نوزاد شما پس از تغذیه گریه می‌کند، آروغ زدن احتمالا او را آرام می‌کند. نوزادان هنگام شیر خوردن از مادر یا از بطری، هوا را نیز فرو می‌برند که اگر هوا خارج نشود می‌تواند باعث ناراحتی او شود. بعضی از نوزادان با ورود هوا به شکم شان دچار ناراحتی و درد می‌شوند، در حالی که برخی از نوزادان اصلاً نیازی به آروغ زدن ندارند.

سایر دلایل درد شکم و علت گریه نوزاد در شب عبارتند از رفلاکس، التهاب شکم، حساسیت به شیر، عدم تحمل لاکتوز، یبوست و انسداد روده.

۴- پوشک کثیف:

بعضی از نوزادان بلافاصله هنگام کثیف شدن پوشک با گریه به شما خبر می‌دهند. برخی از آنان نیز می‌توانند برای مدتی پوشک کثیف را تحمل کنند. در هر صورت چک کردن آن ساده و تعویض پوشک نیز آسان است.

۵- نیاز به خواب:

به نظر می‌رسد که نوزادان خسته به راحتی به خواب می‌روند، در هر کجا و هر زمان. اما این سخت‌تر از آن چیزی است که ممکن است فکر کنید. به جای خوابیدن راحت، آنها گریه و سر و صدا می‌کنند، خصوصاً هنگامی که بیش از حد خسته هستند.

اگرجزء خانواده هایی هستید که شب هنگام تا دیر وقت بیدارید، این مساله به راحتی می تواند الگوی شبانه روزی نوزاد را به هم زده و علت گریه نوزاد در شب باشد.

۶- می‌‌خواهد در آغوش گرفته شود:

نوزادان به نوازش نیاز دارند. آنها دوست دارند چهره والدین خود را ببینند، صدای آنها را بشنوند و به ضربان قلب آنها گوش کنند و حتی می‌توانند بوی خاص آنها را تشخیص دهند .گریه می‌تواند راهی برای درخواست نزدیک شدن به والدین باشد. شما نمی‌دانید که آیا با در آغوش گرفتن زیاد نوزادتان او را لوس می‌کنید، اما در طول چند ماه اولیه زندگی این امکان وجود ندارد. برای استراحت دادن به دست‌هایتان سعی کنید از آغوش‌های روی سینه استفاده کنید.

۷- هوای خیلی سرد یا خیلی گرم:

اگر نوزاد شما شب هنگام احساس سرما می‌کند، یعنی زمانی که لباس و پوشاک او را تعویض می‌کنید، پشت او را با یک دستمال خیس تمیز می‌کنید، او ممکن است با گریه کردن اعتراض کند. نوزادان دوست دارند قنداق شوند و گرم نگه داشته شوند، اما نه خیلی گرم. به عنوان یک قاعده آنها دوست دارند یک لایه لباس بیشتر از بزرگ‌ترها بپوشند. نوزادان نسبت به گرما کمتر اعتراض می‌کنند تا به سرما و برای گرما گریه نمی‌کنند.

۸- یک مشکل دردناک:

نوزادان ممکن است با چیزی که به سختی می‌توان آن را تشخیص داد، مانند پیچیدن محکم مو در لای انگشتان پا یا دست که منجر به انسداد گردش خون شده است گریه کنند، این اولین چیزی است که هنگام گریه بی دلیل نوزاد باید به آن توجه کرد. بعضی از نوزادان نسبت به مواردی مانند برچسب تیز لباس یا پارچه‌ها حساس هستند. گاهی آنان نسبت به جزئیات بسیار حساس هستند، از وضعیتی که شما او را در آغوش می گیرید، تا بطری که با آن او را تغذیه می‌کنید.

۹- درد رویش دندان:

دندان درآوردن می‌تواند دردناک باشد، زیرا هر دندان جدید لثه‌ها را تحت فشار قرار می‌دهد. برخی از نوزادان بیشتر از سایرین درد می‌کشند، اما همه نوزادان در این مرحله گریه و بیقراری می‌کنند. اگر به نظر می‌رسد نوزاد شما درد دارد و شما مطمئن نیستید که چرا، با انگشتان خود لثه‌های او را احساس کنید. ممکن است از احساس کردن یک دندان کوچک شگفت‌زده ‌شوید. (به طور متوسط اولین دندان بین ۴ تا ۷ ماهگی در می‌آید، اما می‌تواند زودتر هم اتفاق بیفتد.)

۱۰- تحریک کمتری می‌خواهد:

نوزادان از تحریکات دنیای پیرامون خود می آموزند، اما بعضی اوقات آنها در درک این حرکات با دشواری مواجه می‌شوند، نورها، صداها، از دستی به دست دیگر منتقل شدن. گریه می‌تواند یک روش برای گفتن این موضوع باشد که "دیگر کافی است." بسیاری از نوزادان از قنداق شدن لذت می‌برند. به نظر می‌رسد وقتی دنیای پیرامون آنها شلوغ می‌شود، آنها در قنداق احساس امنیت بیشتری می‌کنند. اگر سن نوزاد شما برای قنداق کردن زیاد است یا آن را دوست ندارد، او را به یک مکان آرام و خلوت ببرید و بگذارید آزاد باشد. "قنداق کردن یک کمک است، به خصوص برای نوزادان کوچک، پیچیده بودن در لای قنداق می‌تواند فضای رحم را برای آنان ایجاد کند و نوزاد من هم آن را دوست داشت".

۱۱- حال نوزاد خوب نیست:

اگر نیازهای اساسی نوزاد خود را برآورده کرده و او را آرام کرده‌اید و او همچنان گریه می‌کند و شما علت گریه نوزاد در شب را نمی دانید، ممکن است مشکلی وجود داشته باشد. باید درجه حرارت بدن او را برای تشخیص تب بررسی کنید و نسبت به سایر علائم بیماری هوشیار باشید. گریه یک نوزاد بیمار با گریه ناشی از گرسنگی و خستگی متفاوت است. اگر گریه نوزاد شما غیرعادی است، به غریزه خود اعتماد کرده و با پزشک تماس بگیرید یا به مراکز پزشکی مراجعه کنید.

 

بیشتر بدانید:

1- علت و روش های آرام کردن گریه نوزاد

2- گریه نوزاد هنگام شیرخوردن به چه علت است؟

3- علت گریه نوزاد و توصیه‌هایی برای آرام کردن نوزاد چیست؟

4- روش های آرام کردن نوزاد بی قرار و ناآرام

منبع: babycenter