The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

تغییرات نوزاد در هفت ماهگی و خصوصیاتی که بدست می آورد چیست؟

در هفت ماهگی، فرزند شما مستقل می شود و شخصیت منحصر به فرد خودش را پرورش می دهد. از انتخاب اسباب بازی مورد علاقه گرفته تا به جلو حرکت کردن روی باسن یا خزیدن از جایی به جای دیگر، فرزند 7 ماهه شما در حال یادگیری چگونگی کنترل محیط خود و درک این نکته است که کنترل کردن چقدر می تواند سرگرم کننده باشد. در این بخش از راهنمای رشد ماه به ماه نی نی پلاس، شما می توانید در مورد تغییرات نوزاد در هفت ماهگی و خصوصیاتی که انتظار دارید نوزادتان در سن 7 ماهگی به دست آورد، بیشتر بدانید.

تغییرات نوزاد در هفت ماهگی، مهارت های حرکتی

نوزادان هفت ماهه می آموزند که دور بزنند، هرچند که همه این کار را به یک روش انجام نمی دهند. کودک شما ممکن است حرکات خزیدن، حرکت کردن با باسن، چرخیدن به پشت و غلت زدن، سینه خیز رفتن یا ترکیبی از هر چهارتای آن ها را خود نشان دهد. شما می توانید با قرار دادن اسباب بازی ها دور از دسترس فرزندتان، او را به انجام این تحرک جدید تشویق کنید. با کنار گذاشتن هر اسباب بازی یا اشیاء دیگری که حاوی قطعات کوچک یا تیز هستند، اطمینان حاصل کنید که فرزندتان هنگام کاوش در امان است.

از آنجا که نوزاد در حال حاضر می تواند بدون کنترل بنشیند و اسباب بازی های خود را به دست بیاورد و بازی کند، زمان بازی، استقلال بسیار بیشتری را در مقایسه با ماه های گذشته به همراه دارد. توانایی نگه داشتن یک فنجان و نوشیدن از آن ، و احتمالاً خوردن از یک قاشق، به این معنی است که او در وعده های غذایی نیز مستقل تر شده است.

فرزند نوزاد 7 ماهه شما اکنون باید به اندازه کافی قوی باشد تا در حالی که پشتیبانی می شود، روی پاهای خود بلند شود. تمرین این مهارت باعث تقویت عضلات پا می شود و به او کمک می کند تا برای راه رفتن آماده شود.

تغییرات کودک در هفت ماهگی، دندان در آوردن

معمولا بین ماه چهارم و هفتم روند رشد و تکامل نوزادتان باید ببینید که اولین جوانه های کوچک دندان از لثه ها بیرون می آیند. شما متوجه می شوید که فرزندتان در حال دندان در آوردن است زیرا آب دهان و بزاق او بیشتر شده و احتمالاً بیشتر از حد معمول بدخلقی خواهد کرد. برای تسکین ناراحتی لثه، با حوله تمیز که در یخچال نگه داری شده، کمپرس سرد انجام داده و یا حلقه های لاستیکی مخصوص دندان درآوردن که سرد شده اند را به او بدهید تا بجود.

 سازمان غذا و دارو (FDA) توصیه می کند از داروهای تسکین دهنده درد موضعی حاوی بنزوکائین که بر روی لثه ها مالیده می شوند، به دلیل احتمال بروز عوارض جانبی خطرناک استفاده نکنید. بنزوکائین ممکن است در داروهای بدون نسخه یافت شود.

پس از پیدایش چند دندان اول، آن ها را هر روز با یک مسواک نرم مخصوص نوزادان و آب و مقدار اندکی خمیردندان (به اندازه یک دانه جو) بشویید.احتمالاً ابتدا می بینید که دو دندان میانی پایینی ظاهر می شوند و به دنبال آن دو دندان میانی بالا شروع به جوانه زدن می کنند. دو دندان پایینی و بالایی در دو طرف هم باید در طول 3 یا 4 ماه آینده شروع به رشد کنند. اگر فرزند شما 7 ماهه است و هنوز هیچ دندانی درنیاورده، نگران نباشید. الگوهای دندان درآوردن نوزادان به طور گسترده ای متفاوت است. تعداد کمی از نوزادان با دندان متولد می شوند، در حالی که سایر نوزادان تا زمانی که به بالای سن 1 سالگی نرسند، شروع به دندان درآوردن نمی کنند.

تغییرات نوزاد در هفت ماهگی، غذا خوردن

نوزاد 7 ماهه شما قبلاً شروع به خوردن غذاهای جامد کرده ‌است. حالا احتمالاً می توانید غذاهای پرملات تر را برای او شروع کنید، به عنوان مثال دادن ترکیب میوه و سبزیجات له شده به جای پوره پخته شده. روزانه 4 قاشق غذاخوری سرلاک غنی شده با آهن به او بدهید. افزودن این مواد غذایی غلیظ به کودک شما کمک می کند تا با بافت های جدید تطابق یافته و یاد بگیرد که چگونه باید بجود. هر زمان که غذای جدیدی را به فرزندتان دادید، قبل از امتحان هر ماده غذایی جدید دیگری، چند روز صبر کنید و مراقب بروز علائم آلرژی مانند اسهال، استفراغ، بثورات یا خس خس سینه باشید.

تغییرات نوزاد در هفت ماهگی، ارتباط

نوزادان هفت ماهه شروع به درک معنی زبان می کنند. فرزندتان باید هنگامی که شما "نه" می گویید، پاسخ داده و به حرفتان گوش کنند، اگرچه آن ها در این سن همیشه از این دستور پیروی نمی کنند. شما همچنین باید هر زمان که اسم فرزندتان را صدا می کنید، پاسخی حداقل در حد چرخاندن سر دریافت کنید. در هفت ماهگی، نوزادان در ارتباطات غیرکلامی متخصص می شوند. آن ها می توانند طیف گسترده ای از عبارات را با چهره خود ایجاد کنند از نیشخندهای بزرگ گرفته تا اخم. همچنین آن ها می توانند از تن و آهنگ صدای شما و حالت های صورتتان درک کنند که چه احساسی دارید. فرزند شما همچنین باید با ایجاد صداهای متنوع مانند صدای خنده، صدای غل‌غل یا بیرون دادن آب و حباب از دهان یا غان و غون کردن و یا وراجی کردن در زنجیره‌ای از حروف صامت مثل "دا دا دا" بتواند به صورت صوتی ارتباط برقرار کند.

حافظه یک نوزاد 7 ماهه به طور قابل توجهی توسعه یافته است، و همراه با آن مفهوم ثبات شیء به وجود می آید. همین چند ماه پیش، هنگامی که شما یک وسیله یا چهره خود را در حین بازی پنهان می کردید، فرزندتان فکر می کرد که آن برای همیشه از بین رفته است. اما اکنون، او می فهمد که مردم و اشیاء، حتی زمانی که پنهان مانده اند، همچنان وجود دارند.

ماندگاری شیء به این معنی است که وقتی در حین کار و یا در حال دویدن از دید خارج می‌شوید، از ذهن فرزند خود خارج نیستید. در هفت ماهگی، فرزند شما ممکن است دچار اضطراب جدایی شود، به این معنی که هر وقت سعی کردید از او دور شده و یا او را به پرستار بچه بسپارید، مقاومت و گریه کرده و به شما می چسبد. از آنجا که آشنا برای کودک شما راحت تر است، ممکن است اضطراب در مقابل غریبه ها نیز ممکن است در این سن شروع شده و مساله ساز شود.فرزند شما احتمالاً تا سن 2 سالگی یا زودتر با اضطراب جدایی رشد خواهد کرد. در حال حاضر، برنامه ریزی کنید تا زمانی که فرزندتان کمی چرت زده و غذا خورده، فرآیند جداسازی را شروع کنید تا کمتر بدخلقی کند. کوتاه و شیرین خداحافظی کنید و از فرد مراقبت کننده بخواهید تا زمانی که از در بیرون بروید، حواس فرزندتان را با یک اسباب‌بازی یا کتاب پرت کند و احساس گناه نکنید احتمالاً او چند دقیقه بعد از رفتن شما، گریه کردن را متوقف خواهد کرد.

نکاتی درمورد تغییرات نوزاد در هفت ماهگی

• اکنون که دادن غذاهای جامد را شروع کرده اید، با قرار دادن یک صندلی بلند مخصوص کودکان در کنار میز شام یا آوردن او سر سفره، اجازه دهید فرزندتان در وعده های غذایی خانوادگی عضو شود.

• زنگ بازی و تفریح را به طور منظم در برنامه هر روز خود قرار دهید. پنهان کردن اسباب بازی ها و نشان دادن مجددشان، دالی بازی، ادا درآوردن با چهره و حتی بازی با اسباب بازی های دوران کودکی خودتان، راه‌های شگفت انگیزی برای تفریح با فرزندتان هستند.

اگر همچنان سوالی درمورد تغییرات نوزاد در هفت ماهگی داشته باشید، می توانید آن را از کارشناسان ما در اپلیکیشن نی نی پلاس بپرسید.

مطالعه بیشتر:

1- تغییرات نوزاد از بدو تولد تا سه ماهگی

2- تغییرات نوزاد در سه تا شش ماهگی

3- تغییرات نوزاد در شش تا نه ماهگی

4- تغییرات نوزاد در نه تا دوازده ماهگی

?پرسش و پاسخ های تغییرات نوزاد در هفت ماهگی

تکامل مهارت های حرکتی نوزاد هفت ماهه چگونه است؟

نوزادان هفت ماهه می آموزند که دور بزنند، هرچند که همه این کار را به یک روش انجام نمی دهند. کودک شما ممکن است حرکات خزیدن، حرکت کردن با باسن، چرخیدن به پشت و غلت زدن، سینه خیز رفتن یا ترکیبی از هر چهارتای آن ها را خود نشان دهد. شما می توانید با قرار دادن اسباب بازی ها دور از دسترس فرزندتان، او را به انجام این تحرک جدید تشویق کنید. با کنار گذاشتن هر اسباب بازی یا اشیاء دیگری که حاوی قطعات کوچک یا تیز هستند، اطمینان حاصل کنید که فرزندتان هنگام کاوش در امان است.

رویش دندان های نوزاد در چند ماهگی آغاز می شود؟

معمولا بین ماه چهارم و هفتم روند رشد و تکامل نوزادتان باید ببینید که اولین جوانه های کوچک دندان از لثه ها بیرون می آیند. شما متوجه می شوید که فرزندتان در حال دندان در آوردن است زیرا آب دهان و بزاق او بیشتر شده و احتمالاً بیشتر از حد معمول بدخلقی خواهد کرد. برای تسکین ناراحتی لثه، با حوله تمیز که در یخچال نگه داری شده، کمپرس سرد انجام داده و یا حلقه های لاستیکی مخصوص دندان درآوردن که سرد شده اند را به او بدهید تا بجود.

آیا برای تسکین درد دندان های نوزاد می توانم ژل ضد درد بزنم؟

بله اما سازمان غذا و دارو (FDA) توصیه می کند از ژل ضد درد حاوی بنزوکائین که بر روی لثه ها مالیده می شوند، به دلیل احتمال بروز عوارض جانبی خطرناک استفاده نکنید. بنزوکائین ممکن است در داروهای بدون نسخه یافت شود.

چه زمانی نوزاد مفهوم پایداری اشیاء را درک می کند؟

حافظه یک نوزاد 7 ماهه به طور قابل توجهی توسعه یافته است، و همراه با آن مفهوم ثبات شیء به وجود می آید. همین چند ماه پیش، هنگامی که شما یک وسیله یا چهره خود را در حین بازی پنهان می کردید، فرزندتان فکر می کرد که آن برای همیشه از بین رفته است. اما اکنون، او می فهمد که مردم و اشیاء، حتی زمانی که پنهان مانده اند، همچنان وجود دارند.

منبع: webmd