The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

مقدار و نحوه مصرف قطره سدیم کلراید برای نوزاد چگونه است؟

چه چیزی می تواند بدتر از این باشد که بفهمید فرزندتان کمی بیمار و دچار کسالت شده است؟ هنگامی که ویروس هایی مانند ویروس سرماخوردگی به سراغ او می آیند، شما هیچ کاری برای از بین بردن آن از دستتان ساخته نیست. با این وجود می توانید علائمی که همراه با سرماخوردگی است را بهبود دهید و از بین ببرید.اگر فرزند شما دچار گرفتگی بینی و گلو شده و احساس ناراحتی دارد و شما به دنبال راه حلی تسکین بخش هستید، گزینه های زیاد و مختلفی، از جمله استفاده از قطره سدیم کلراید برای نوزاد دارید. ما با بررسی جزئیات این مورد، نحوه استفاده از قطره سدیم کلراید برای نوزاد را برای شما توضیح می دهیم.

قطره سدیم کلراید برای نوزادان چیست؟

قطره سدیم کلراید یک محلول آب نمکی است که برای آب رسانی و مرطوب سازی معابر بینی و از بین بردن تورم و گرفتگی آن استفاده می شود. آن ها را می توانید از داروخانه ها بخرید و یا می توانید خودتان یک محلول نمکی مناسب را در خانه تهیه کنید.

احتقان یا گرفتگی بینی یک عارضه جانبی از سرماخوردگی است. نوزادان فقط از طریق بینی خود نفس می کشند و تنفس دهانی ندارند. به این ترتیب احتقان بینی تنفس آن ها را خصوصاً هنگام تغذیه مختل می کند.

چرا از قطره سدیم کلراید برای نوزاد استفاده می شود؟

داروهای بدون نسخه ی موجود در داروخانه ها که خاصیت کاهش التهاب و گرفتگی دارند و موجب راحتی در تنفس کردن می شوند برای بزرگسالان طراحی شده اند و گزینه ی مناسبی برای مصرف نوزادان، شیرخواران و کودکان خردسال نیستند، استفاده از محلول های نمکی در قالب قطره بینی می تواند به کاهش گرفتگی بینی کمک کند.

نمک موجود در محلول نمکی به کاهش التهاب در غشاهای مخاطی کمک می کند. همچنین باعث باز شدن مسیر تنفس، رفع انسداد بینی و بازگشت رطوبت لازم به سینوس ها می شود.

عوارض قطره سدیم کلراید برای نوزاد

این قطره ها اغلب برای شیرخواران و کودکان خردسال توصیه می شود زیرا دارای هیچ ترکیب دارویی نیستند و فقط محلول نمکی بی خطر هستند. پس استفاده از آن ها برای فرزند شما بی خطر و مضر است و می تواند علائمی که فرزندتان به آن دچار شده است را کاهش دهد.

آیا قطره سدیم کلراید برای نوزاد واقعا اثربخش است؟

دلایل شایع گرفتگی بینی که به آنتی بیوتیک نیاز دارند شامل عفونت گوش و عفونت های سینوسی است. اگر فرزند شما دچار عفونت شده باشد و به آنتی بیوتیک نیاز داشته باشد، چند شاخص را برای شناسایی عفونت و درد را به شما یاد می دهیم.

• کشیدن گوش: ناراحتی و درد گوش یک علامت کلاسیک و شایع از عفونت گوش است. اگر به آرامی گوش او را بکشید ممکن است گریه کند و دستش را به سمت گوشش ببرد. عفونت های گوش غالبا نشانه ظاهری و بیرونی ندارند، با این حال گاهی ممکن است شما قرمزی و یا چرک هایی را بر گوش فرزندتان ببینید. اگر مشکوک به عفونت گوش هستید، فرزند خود را نزد پزشک متخصص اطفال ببرید، او مجرای گوش و لاله گوش فرزندتان را با دقت معاینه می کند.

• تب: تب بالاتر از 39.5 درجه سانتیگرادی که با دارو یا پاشویه کردن پایین نیاید یا حتی بدتر و بدتر شود، می تواند نشان از یک مشکل جدی تر در فرزندتان باشد.

• ترشحات غلیظ بینی به ویژه اگر رنگی باشد: اگرچه ممکن است در هنگام سرماخوردگی از بینی ترشحاتی خارج شود، اما این ترشحات باید بدون رنگ و بدون بو باشند. اگراز بینی فرزندتان ترشحات مخاطی غلیظ، سبز و بد بو مانند خارج می شود، وقت آن است که همراه او به پزشک مراجعه کنید.

• سرفه های سنگین: اگر فرزند شما سرفه های سنگین و همراه با خلط دارد، و مخصوصا اگر این خلط ها سبز رنگ و مات هستند، بهتر است سریعا به پزشک مراجعه کنید.

• بوی نامطبوع: معمولاً عفونت ها با بو همراه هستند. اگر گوش، دهان و یا بینی فرزندتان بوي ناخوشايندي داشته باشد، احتمالاً ناشی از عفونت در آن ناحیه است.

البته آلرژی نیز می تواند مشکلات مشابهی ایجاد کند. اگر فرزند شما بیش از 10 روز دچار گرفتگی بینی شد، به پزشک مراجعه کنید تا با معاینه ی دقیق، آلرژی را از سرماخوردگی تفکیک دهد. ممکن است فرزندتان به یک برنامه درمانی متفاوت از سرماخوردگی نیاز داشته باشد. حتما در مورد استفاده از قطره سدیم کلراید برای نوزاد یک ماهه تا سه ماهه با متخصص اطفال مشورت کنید.

قطره سدیم کلراید خانگی

قطره بینی سدیم کلراید برای نوزاد را می توان در داروخانه ها پیدا کرد. اما اگر نیمه شب به یکباره، به قطره بینی نیاز پیدا کردید و توان تنها گذاشتن فرزندتان در خانه و مراجعه به داروخانه را نداشتید، چطور؟

نگران نباشید. با خواندن این مطلب دیگر نیازی به خارج شدن از منزل نیست، شما می توانید قطره ی سدیم کلراید برای نوزاد را با موادی که احتمالاً در آشپزخانه ی خود دارید، تهیه کنید. نمک های ساده برای تهیه این قطره ها بهترین کابرد را دارند. از نمک هایی که دارای مواد افزودنی هستند خودداری کنید، نمک ساده کفایت می کند.

• نصف قاشق چایخوری (2.5 گرم) نمک.

• حدود 240 سی سی آب مقطر یا جوشیده شده.

محلول نمکی را در دمای اتاق درست کرده و اجازه دهید که با دمای اتاق هماهنگ شود.

نحوه استفاده از قطره سدیم کلراید بینی برای نوزادان

پس از حل کردن محلول قطره بینی و یا تهیه قطره از داروخانه، باید برای استفاده از آن آماده شوید. کافی است یک یا دو قطره محلول را در یک سوراخ بینی بریزید و اجازه دهید آن را به داخل حفره بینی بکشد. محلول را در هر دو سوراخ بینی بچکانید. ممکن است هنگامی که میخواهید قطره را داخل بینی فرزندتان بچکانید، او اجازه ندهد و یا دچار تب و لرز نیز باشد. برای کسب بهترین نتیجه، بهتر است مراحل زیر را انجام دهید:

1. با استفاده از قطره چکان، مقداری از محلول نمکی را جدا کنید.

2. فرزند خود را در دامان خود بخوابانید، طوری که سرش نسبت به زمین کمی زاویه دار باشد. از نیروی جاذبه برای کمک به چکیدن قطره محلول نمکی در محل مورد نظر خود استفاده کنید.

3. در هر سوراخ بینی یک یا دو قطره را بچکانید.

4. در صورت امكان به فرزندتان اجازه دهید تا چند دقیقه استراحت کند. این کار ممکن است باعث ایجاد عطسه شود که به شل شدن و رفع مخاط و احتقان بینی کمک خواهد کرد.

5. با استفاده از یک آسپیراتور بینی، مخاط روان شده به سمت بیرون را به آرامی جدا و تمیز کنید. قبل از آن که آسپیراتور را در سوراخ بینی فرزندتان قرار دهید، تمام هوای موجود در حباب آن را فشار دهید تا خارج شود.

قبل از غذا دادن به فرزندتان، از قطرات بینی استفاده کنید تا او بتواند هنگام تغذیه از طریق بینی خود تنفس کند. از قطره های بینی بیش از هر 3 تا 4 ساعت استفاده نکنید.

اقدامات احتیاطی ایمنی هنگام استفاده از قطره سدیم کلراید برای نوزاد

هنگام استفاده از قطره ها، برخی از نکات ایمنی ضروری را رعایت کنید:

1. مطمئن شوید که دست و تمام تجهیزات مصرفی شما تمیز هستند. همیشه دست ها را قبل و بعد از استفاده کاملاً بشویید تا انتقال میکروب ها محدود شود. آسپیراتور و قطره چکان باید بعد از هر بار استفاده از آن ها تمیز و استریل شود.

2. اگر فرزند شما شروع به سرفه کرد، به او اجازه دهید تا بنشیند.

3. ضعف، بی حالی، مشکل در تنفس و ضربان قلب نامنظم هرگز طبیعی نیست و نیاز به اقدامات فوری پزشکی دارد.

نکاتی برای رفع گرفتگی بینی

علاوه بر استفاده از قطره سدیم کلراید برای نوزادتان، روش هایی دیگری نیز وجود دارند که می توانید برای کاهش احتقان از آن ها استفاده کنید:

• برای مرطوب کردن محیط از مرطوب کننده های هوا و آبرسان ها استفاده کنید.

• اگر وازلین را به آرامی در زیر بینی فرزند خود بمالید، می تواند به جلوگیری از زخم شدن و پوسته پوسته شدن پوست بینی کمک کند.

• بخار گرم ناشی از دوش آب گرم می تواند به شل شدن مخاط به دام افتاده در بینی و گلو کمک کند. همچنین می توانید فرزند خود را "بخور" گرم دهید.

• به فرزندتان مایعان کافی داده تا بدن او را هیدراته نگه دارید.

درست است که شما نمی توانید طول مدت سرماخوردگی را کوتاه کنید، اما می توانید فرزند خود را از شر عوارض اذیت کننده ی سرماخوردگی راحت کنید. این تکنیک ها در کنار استفاده از قطره بینی می تواند در تامین آسایش فرزند شما حین بیماری تاثیرگذار باشد.قطره سدیم کلراید برای نوزاد ممکن است راه خوبی برای کاهش دادن احتقان و گرفتگی بینی فرزند شما است. به یاد داشته باشید هنگامی که فرزندتان احساس خوبی ندارد، حتی چنین اقدامات کوچکی می تواند باعث افزایشی چشمگیر در احساس آرامش و راحتی او شود.

مطالعه بیشتر:

1- نحوه تمیز كردن بینی نوزاد

2- احتقان و گرفتگی بینی نوزاد و آبریزش بینی

3- آبریزش بینی در نوزادان و چگونه آبریزش بینی را متوقف کنیم؟

4- چطوری بینی نوزادم رو تمیز کنم ودلایل گرفتگی بینی نوزاد چیست؟

?پرسش و پاسخ های قطره سدیم کلراید برای نوزاد

قطره سدیم کلراید برای نوزادان چیست؟

قطره سدیم کلراید یک محلول آب نمکی است که برای آب رسانی و مرطوب سازی معابر بینی و از بین بردن تورم و گرفتگی آن استفاده می شود. آن ها را می توانید از داروخانه ها بخرید و یا می توانید خودتان یک محلول نمکی مناسب را در خانه تهیه کنید.

در چه مواردی می توان از قطره سدیم کلراید برای بینی نوزاد استفاده کرد؟

احتقان یا گرفتگی بینی یک عارضه جانبی از سرماخوردگی است. نوزادان فقط از طریق بینی خود نفس می کشند و تنفس دهانی ندارند. به این ترتیب احتقان بینی تنفس آن ها را خصوصاً هنگام تغذیه مختل می کند. برای برطرف کردن این احتقان و گرفتگی، قطره سدیم کلراید می تواند کمک کننده باشد.

آیا می توانم از قطره بینی بزرگسالان برای نوزادم استفاده کنم؟

خیر. داروهای بدون نسخه ی موجود در داروخانه ها که خاصیت کاهش التهاب و گرفتگی دارند و موجب راحتی در تنفس کردن می شوند برای بزرگسالان طراحی شده اند و گزینه ی مناسبی برای مصرف نوزادان، شیرخواران و کودکان خردسال نیستند، استفاده از محلول های نمکی در قالب قطره بینی می تواند به کاهش گرفتگی بینی کمک کند.

عوارض قطره سدیم کلراید برای نوزاد چیست؟

این قطره ها اغلب برای شیرخواران و کودکان خردسال توصیه می شود زیرا دارای هیچ ترکیب دارویی نیستند و فقط محلول نمکی بی خطر هستند. پس استفاده از آن ها برای فرزند شما بی خطر و ضرر است و می تواند علائمی که فرزندتان به آن دچار شده است را کاهش دهد.

منبع: momlovesbest