The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

دستور پخت مرغ چینی (پروتئین،امگا 3 و آنتی اکسیدان)

سه‌ ماهه دوم بارداری به منزله عبور از نقطه عطف بزرگی در بارداری شماست. زیرا جنین تقریبا کاملا رشد کرده و خطر سقط جنین به شدت کاهش یافته و جفت تکامل یافته است. علایمی مانند تهوع و خستگی مفرط در این سه ماهه از بین می رود و حالت تهوع شما با گرسنگی شدید و ویارهای عجیب و غریب به سراغ شما می آید.

مقدار خون شما در دوران بارداری حدودا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد. بنابراین بدنتان به آهن بیشتری نیاز دارد. برای اطمینان از دریافت کافی آهن، اسفناج، گوشت قرمز بدون چربی، سبزی‌هایی با برگ سبز تیره، نان با غلات کامل، میوه‌های خشک و حبوبات را حتما مصرف کنید.  بهترین برنامه غذایی برای مادران باردار بهرمندی از تمامی گروهای غذایی است. برخورداری از یک رژیم متنوع و مغذی مانند لبنیات، گوشت، غلات، حبوبات و سبزی و میوه می تواند نیازهای شما و فرزندتان را در دوران بارداری تامین کند.

آیا مصرف سینه مرغ در دوران بارداری مفید است؟

در دوران بارداری مفیدترین قسمت گوشت مرغ سینه مرغ است که در حالت سرخ شده، حاوی کمترین مقدار اسیدهای چرب اشباع شده (نوع بد چربی) نسبت به سایر قسمت های گوشت مرغ است. سینه مرغ همچنین حاوی کلسترول پایین، همراه با آهن، ویتامین های A، E، سلنیوم و تیامین می باشد که باعث بهبود متابولیسم بدن مادر باردار می شود. که باعث توسعه استخوان ها، اندام ها و سلول های بدن نوزاد کمک می کنند و باعث محافظت بدن کودک در مقابل بیماری های قلبی و دیابت می شوند. همچنین آنکه نصف سینه مرغ پخته شده، تقریبا بیشتر پروتئین مورد نیاز برای مصرف روزانه مادر باردار را تامین می کند.

خواص عسل در بارداری

عسل حاوی مواد مغذی فراوانی است که آن را به ماده ای مفید در رژیم غذایی تبدیل کرده است.فواید شگفت انگیز عسل را در طول بارداری:

عسل واکنش های حساسیتی را کاهش میدهد.

عسل تاثیر رشد باکتری Helicobacter pylori  (باکتری که باعث زخم معده می شود) را کم می کند.عسل قندی طبیعی و سالم است که به حفظ وزنکمک زیادی می کند.

مقالات زیادی نشان می دهد عسل حاوی آنتی اکسیدان و فلاونوئید (فلاونوئیدها نوع دیگری از آنتی اکسیدان هستند که به حفظ عملکرد درست مغز کمک می کنند. خواص ضد التهابی آنها به طور ویژه برای یادآوری خاطرات مفید است.) است که خطر بیماری های قلبی و سرطان را کاهش می دهد. عسل دارای خواص آنتی بیوتیکی است.

هویج و فواید آن در بارداری

مصرف هویج در دوران بارداری بسیار توصیه شده است اما زیاده روی در مصرف آن سلامت جنین را میتواند تهدید کند.

هویج جزو ریشه سبزیجات است که با مواد غذایی دیگر به راحتی قابل مصرف است.هویج نسبت به سبزی هایی که به طور روزانه مصرف می شود، حاوی بالاترین میزان بتاکاروتن beta-Carotene است . بتاکاروتن توسط بدن به ویتامین  Aتبدیل می شود که به آسانی جذب می شود و ویتامین های K،C،E وB، سدیم، فلوراید، فسفر ، آهن، مس، روی، کلسیم، سلنیم، پتاسیم، منگنز، پروتئین و کربوهیدرات داراست.

هویج به قوی شدن سیستم ایمنی بدن مادر کمک می کند زیرا سیستم ایمنی بدن در طول بارداری ضعیف می شود. هویج به پاکسازی کبد کمک می کند.

 

مواد لازم

  • زنجبیل تازه 2 قاشق غذاخوری، رنده شده
  • سرکه 2 قاشق غذاخوری
  • سس سویا 2 قاشق غذاخوری
  • عسل 2 قاشق غذاخوری
  • نشاسته 1/2 ذرت قاشق چایخوری
  • روغن برای چرب کردن
  • هویج 2 عدد، رنده شده
  • پیاز 1/4 پیمانه، خرد شده
  • غلاف نخود فرنگی 1 پیمانه، خرد شده
  • سینه مرغ 2 عدد بدون پوست و استخوان، پخته و به صورت تکه های کوچک خرد شود
  • برگ کاهو پیچ 12 عدد

 

این وعده غذایی منبعی خوب است از پروتئین، امگا 3، آنتی اکسیدان، ویتامین  C ،E

طرز تهیه:

زنجبیل، سرکه، سس سویا، عسل و نشاسته ذرت را در ظرفی با هم مخلوط کنید. تابه نچسب را با روغن چرب کنید و روی حرارت متوسط قرار دهید. هویج، پیاز و غلاف نخود فرنگی را اضافه کرده و به مدت 3 دقیقه تفت دهید. مخلوط زنجبیل را اضافه کرده و به مدت یک دقیقه دیگر تفت دهید تا سس غلیظ شود. مرغ پخته شده را اضافه کرده و مخلوط را هم بزنید. 1/4 پیمانه از مخلوط مرغ را روی هر یک از برگ های کاهو قرار داده و غذا را سرو کنید.

منبع: ماهنامه نی نی +