The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

دستور تهیه سالاد گلابی و گردو

گردو و آووکادو منبعی عالی برای چربی‌های اشباع نشده و برخی از چربی‌های امگا هستند.میوه ی گلابی منبع تامین فیبر ، فولات و ویتامین C است.سه‌ ماهه دوم بارداری به منزله عبور از نقطه عطف بزرگی در بارداری شماست. زیرا جنین تقریبا کاملا رشد کرده و خطر سقط جنین به شدت کاهش یافته و جفت تکامل یافته است. علایمی مانند تهوع و خستگی مفرط در این سه ماهه از بین می رود و حالت تهوع شما با گرسنگی شدید و ویارهای عجیب و غریب به سراغ شما می آید.

مقدار خون شما در دوران بارداری حدودا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد. بنابراین بدنتان به آهن بیشتری نیاز دارد. برای اطمینان از دریافت کافی آهن، اسفناج، گوشت قرمز بدون چربی، سبزی‌هایی با برگ سبز تیره، نان با غلات کامل، میوه‌های خشک و حبوبات را حتما مصرف کنید. 

 

مصرف گلابی در بارداری

میوه ی گلابی منبع تامین فیبر ، فولات و ویتامین C است. فولات یا اسیدفولیک (ویتامین B9) در تکامل رشد جنین بسیار با اهمیت می باشد.مصرف اسید فولیک توسط مادر در رشد طناب نخاعی و مغز جنین و پیشگیری از ناهنجاری های عصبی زمان تولد، مانند نقص لوله عصبی نوزادان (اسپینا بیفیدا)  می باشد.میزان فولات مورد نیاز در هر روز برای زنان باردار ۶۰۰ میکروگرم می باشد. هر عدد گلابی بزرگ دارای ۱۴ میکروگرم فولات می باشد.گلابی سرشار از ویتامین C است.

(آووکادو ، مغزگردو) در بارداری

این‌ها منبعی عالی برای چربی‌های اشباع نشده و برخی از چربی‌های امگا هستند. چربی‌های اشباع نشده برای مخاط سلولی و کاهش خطر افزایش "انسولین" بسیار مهم هستند. از آن‌جایی‌که در دوران بارداری احتمال ابتلا به دیابت افزایش می‌یابد، بهبود میزان انسولین باعث کاهش خطر ابتلا به دیابت می‌شود.

آووکادو

میوه‌ها سرشار از مواد مغذی سالم (برای مادر و فرزند) هستند و آواکادو را به این علت توصیه می‌کنیم که حاوی اسیدهای چرب امگا 3 سلامت‌بخشی هستند که برای کمک به رشد مغز جنین بسیار مفیدند. یک وعده غذایی آن به شما و جنینتان بیش از ۲۰ ویتامین و مواد معدنی می‌رساند.آواکادو علاوه بر خوشمزه بودن حاوی مقدار زیادی چربی‌های مفید است که از پوست شما هنگام اقامت در خانه بخوبی نگهداری می‌کند. همچنین، سرشار از ریزمغذی بوده که به کاهش کلسترل بد خون LDL کمک می‌کند.

گردو

متخصص تغذیه خانم ساس می‌گوید: در مطالعات سال ۲۰۰۸ مشخص شده است که رژیم‌های حاول مغزها، خطر ابتلا به آسم و آلرژی‌ها را بعدها در زندگی کودک کاهش می‌دهد.گردو بهترین ضدالتهاب است، همچنین حاوی مقدار زیادی امگا۳، پروتئین و منیزیم نیز می‌باشد. دارچین حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی است که به کاهش "کلسترل بد" (LDL) کمک کرده و قند خون را متوازن می‌کند. بعلاوه، شکلات نیز در آن موجود است.

بهترین برنامه غذایی برای مادران باردار بهرمندی از تمامی گروهای غذایی است. برخورداری از یک رژیم متنوع و مغذی مانند لبنیات، گوشت، غلات، حبوبات و سبزی و میوه می تواند نیازهای شما و فرزندتان را در دوران بارداری تامین کند.

 

دستور تهیه سالاد گلابی و گردو برای مادران باردار ویژه سه ماهه دوم بارداری

مواد لازم

  • آب سیب 50 میلی گرم
  • روغن زیتون 1 قاشق غذاخوری
  • سرکه سیب 1 قاشق غذاخوری
  • آویشن تازه خرد شده 1/2 قاشق غذاخوری
  • مغز کاهو برای تزیین
  • گلابی رسیده 1 عدد
  • آووکادو رسیده 1 عدد
  • گردوی خرد شده 50 گرم

این وعده غذایی منبعی خوب است از اسیدهای چرب امگا 3، ویتامین های C و A و قند طبیعی

طرز تهیه:

برای تهیه سس، آب سیب، سرکه سیب، روغن زیتون و آویشن را در یک کاسه ریخته و بخوبی مخلوط کنید. برای سرو کافی است سس را به آرامی روی سالاد بریزید. 

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: ماهنامه نی نی +