The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

تشخیص جنسیت جنین در چند هفتگی امکان پذیر است؟

بعد از آنکه از خبر خوش بارداریتان مطلع شدید، احتمالا مهم ترین سوال ذهن شما این خواهد بود که فرشته کوچکتان دختر است یا پسر؟ در حقیقت می خواهید بدانید که تشخیص جنسیت جنین در چند هفتگی امکان پذیر است؟ در این مقاله قصد داریم این مساله را برایتان شرح دهیم تا بدانید که تشخیص جنسیت جنین بدون خطا، در هفته چندم بارداری امکان پذیر است؟ بعلاوه برایتان توضیح می دهیم که آیا حقیقتا تشخیص جنسیت از روی ضربان قلب جنین صحت دارد؟

تشخیص جنسیت جنین در چند هفتگی انجام میشود؟

این بیشترین پرسشی است که پدر و مادرها از پزشک خود می‌پرسند. اگر طاقت ندارید تا بفهمید چه رنگ لباس و وسایلی باید برای نوزاد دلبندتان خریداری کنید، باید بگوییم مجبور هستید تا هفته 16 منتظر بمانید. پزشک معمولا می‌تواند از طریق سونوگرافی جنسیت جنین را تشخیص دهد ولی همیشه این اتفاق نمی‌افتد.

نحوه قرار گرفتن جنین داخل رحم نقش مهمی دارد. اگر پاهای جنین داخل شکمش باشد یا به سمتی باشد که پزشک نتواند از طریق سونوگرافی جنسیت را تشخیص دهد، مجبور هستید تا معاینه بعدی صبر کنید. بنابر دلایل آشکار تشخیص جنسیت پسر راحت‌تر خواهد بود.

مادرانی که تست آمینوسنتز را به منظور تشخیص ناهنجاری‌های جنین در حدود هفته ۱۶ بارداری انجام می‌دهند،‌ معمولا می‌توانند در این زمان جنسیت جنین خود را نیز تشخیص دهند. این تست معمولا در مادران ۳۵ سال به بالا انجام می‌شود که از طریق فرو بردن سوزنی داخل رحم از مایع آمنیوتیک برداشته و آزمایش می‌کنند. این تست بدون خطر نخواهد بود و اصولا برای تعیین جنسیت جنین طراحی نشده است.

آزمایش دیگری که کروموزوم‌های جنین را بررسی می‌کند، CVS (نمونه‌گیری از پرزهای جفتی) نام دارد که در سه ماهه اول بارداری برای بررسی مشکلات کروموزومی جنین انجام می‌شود. این آزمایش به ندرت انجام می‌شود.

امروزه یکی دیگر از تست های متداول در زمینه تشخیص زودهنگام ناهنجاری های کروموزومی، تست سل فری است. در این آزمایش نیز نمونه DNA جنین که در گردش خون مادر است جداسازی شده و بررسی می گردد. در نتیجه تست سل فری، علاوه بر بررسی وجود و یا عدم وجود ناهنجاری ها و اختلالات ژنتیکی در جنین، جنسیت او نیز برای شما گزارش خواهد شد.

آیا تعیین جنسیت از روی ضربان قلب جنین صحت دارد؟

بارها پرسیده می‌شود آیا می‌توان از ضربان قلب جنین جنسیت جنین را تشخیص داد؟ یک باور قدیمی می‌گوید ضربان قلب یک جنس از جنس دیگر سریع‌تر است، ولی این فقط یک باور قدیمی است. برخی افراد ادعا دارند از شکل بارداری شما می‌توانند جنسیت جنین را تشخیص دهند، درصورتیکه هیچ اثبات علمی برای این موضوع وجود ندارد. همچنان برخی از «تست پاندول» استفاده می‌کنند. به این صورت که از آویزی استفاه می‌کنند و روی شکم بانوی باردار نگه می‌دارند و از نحوه چرخیدن آویز تشخیص می‌دهند جنین دختر است یا پسر. برای این روش هم هیچ دلیل علمی وجود ندارد.

اکنون که می دانید تشخیص جنسیت جنین در چند هفتگی امکان پذیر است عجله نکنید. همچنین اگر پزشک نتوانست در سونوگرافی هفته 16 جنسیت جنین را تشخیص دهد،‌ دلخور نشوید. به زودی و در وقت مناسب خواهید فهمید. فقط یادتان باشد وسایل و لباس‌های سبز یا زرد خریداری کنید!

منبع: parents

 

بیشتر بدانید:

1- تشخیص جنسیت جنین با 4 روش خانگی

2- تشخیص جنسیت جنین از روی شکل شکم در دوران بارداری

3- اگر جنسیت فرزند برایتان مهم است بخوانید

4- 9 روش سنتی برای تشخیص جنسیت جنین