The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

چند بار انزال در هفته برای مردان طبیعی است؟

احتمالا تا کنون این سوالات را از خودتان پرسیده اید که مردان چند وقت یک بار باید به انزال برسند؟ آیا دفعات انزال در ماه مهم است؟ چند بار انزال در هفته طبیعی است؟ حداقل فاصله بین دو انزال چقدر باید باشد؟ چند بار انزال پشت سر هم اشکالی ندارد؟ به این سادگی نیست. عدد خاصی برای تعداد دفعات انزال در روز، هفته یا ماه وجود ندارد. برای این که دریابید این عدد از کجا آمده، انزال چه تاثیری بر خطر سرطان پروستات دارد، چه اتفاقی برای اسپرم می افتد و بیش از این ها، به خواندن مقاله ادامه دهید.

عدد ۲۱ بار از کجا آمده است؟

تیتر روزنامه دیلی میل در سال ۲۰۱۷ این بود: «حداقل ۲۱ بار انزال در ماه خطر سرطان پروستات در مردان را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.» جزئیات نتایج تحقیق روی حدود ۳۲ هزار مرد در ماه دسامبر ۲۰۱۶ نشریه اورولوژی اروپا منتشر شد.

با این که یافته های این تحقیق می گوید، رابطه مستقیمی بین تناوب انزال و خطر سرطان پروستات وجود دارد، اما تحقیقات بیشتری برای اثبات درستی این احتمال لازم است. تحقیق مورد نظر به پاسخ های خود افراد وابسته بوده است،یک بار در ۱۹۹۲ و یک بار در ۲۰۱۰ که در ماه چند بار انزال دارند و آیا سرطان پروستات گرفته اند یا خیر.

این یعنی نتایج می تواند به حافظه سوژه ها یا آگاهی از عاداتشان بستگی داشته باشد. همچنین این تحقیق مشخص نمی کند که انزال با رابطه جنسی بوده است یا خودارضایی. عامل انزال می تواند در مزایای احتمالی آن موثر باشد.

آیا انزال مکرر واقعا در کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات موثر است؟

شواهد قطعی نیست. تحقیق جامعی که در سال ۲۰۱۶ روی حدود ۳۲ هزار مرد بین سال های ۱۹۹۲ و ۲۰۱۰ انجام شد. همان که همه تیترها را به خود اختصاص داد به این نتیجه رسید که انزال مکرر ممکن است خطر ابتلا به سرطان پروستات را کاهش بدهد.

از آن جا که نتایج بر اساس اظهارات خود سوژه ها بود، ممکن است کاملا دقیق نباشد. حافظه افراد بی نقص نیست و ممکن است از گفتن صادقانه تعداد دفعات انزال احساس راحتی نکنند.

همچنین تحقیقی که در سال ۲۰۰۴ روی همان گروه انجام شد، آمار خاصی در رابطه بین انزال و سرطان پروستات نیافت. با این که تحقیق سال ۲۰۱۶ این مزیت را داشت که یک دهه یا بیشتر اطلاعات اضافی کسب کرد، اما تغییر خاصی در روش تحقیق انجام نشده بود.

تحقیقات قبلی هم با همین محدودیت ها روبرو بوده است. به عنوان مثال، تحقیق انجام شده در سال ۲۰۰۳ روی بیش از ۱۰۰۰ مرد نیز همین روش آماری را پیش گرفته بود. سؤال هایی مطرح شده بود که شرکت کنندگان احتمالا پاسخ دقیقی به آن نداشتند.

از جمله:

- اولین انزال آن ها در چه سنی اتفاق افتاده بود.

- قبل و بعد از ۳۰ سالگی چند شریک جنسی داشته اند.

- در کدام دهه از زندگی بیشترین تعداد انزال را داشته اند.

همچنین مهم است بدانیم که شرکت کنندگان پیشاپیش به سرطان پروستات مبتلا بودند. بدون دانستن اطلاعات بیشتر درباره سلامت آن ها، تشخیص اینکه دریابیم انزال چه تاثیری داشته سخت است.

آیا انزال مزایای دیگری هم دارد؟

تحقیقی انجام نشده است که انزال را به وضوح با مزایای مشخص مرتبط کند. اما نعوظ چه؟ داستان کاملا متفاوتی است. نعوظ با افزایش اوکسیتوسین و دوپامین مرتبط است. اوکسیتوسین باعث احساس مثبت، راحتی در محیط های اجتماعی و کاهش استرس می شود.

دوپامین نیز با احساس مثبت مرتبط است. افزایش آن به صورت موقف باعث می شود احساس خوبی داشته باشید. همچنین ممکن است انگیزه شما را برای انجام کارهایی که باعث شادی یا مفید بودن شما می شود افزایش دهد.

آیا مزایای انزال با خودارضایی و رابطه جنسی متفاوت است؟

تحقیقات زیادی در این رابطه انجام نشده است، بنابراین قطعی نمی توان پاسخ داد. به تحقیقات بیشتری در این زمینه نیاز است.

به طور کلی تصور می شود که انزال:

- به خواب کمک کند

- کیفیت اسپرم را بهبود بخشد.

- سیستم ایمنی را تقویت کند.

- نشانه های میگرن را بهبود بخشد.

- خطر مرگ بر اثر بیماری قلبی را کاهش دهد.

آیا دلیلی برای جلوگیری از  انزال زیاد وجود دارد؟

یک اعتقاد قدیمی تائوییستی وجود داشت که کنترل تناوت انزال به شما کمک می کند، آن چه را که مقدار متناهی انرژی تصور می شود حفظ کنید. گمان می رود که جلوگیری از انزال اجازه می دهد انرژی موجود در اسپرم به مغز بازگردد و به آن انرژی بدهد.

این رویه اساس ایده «۲۴ بار در سال» است. در واقع، برخی آموزگاران تائوییست توصیه می کنند تنها در ۲۰ تا ۳۰ درصد مواقعی که رابطه جنسی برقرار می کنید به انزال برسید. این یعنی ۲ یا ۳ بار از هر ۱۰ بار.

اما این ایده ها اساس علمی ندارد و بسیاری از آموزگاران تائوییست از مردم می خواهد بر احساس قدرت و سرزندگی خود پس از انزال تمرکز کنند تا اعداد خاص.

آیا ممکن است اسپرم تمام شود؟

خیر!

در واقع هر ثانیه ۱۵۰۰ اسپرم ساخته می شود، یعنی روزانه میلیون ها اسپرم و امکان ندارد بتوانید با این نرخ رقابت کنید.

آیا دلیلی دارد کلا از انزال اجتناب کنید؟

بستگی به هدف شما دارد. حس می کند پرهیز از انزال برای شما طبیعی است و احساس راحتی می کنید؟ انجامش دهید! هیچ تحقیقی ثابت نکرده است که پرهیز از انزال عوارض جانبی یا مشکلاتی به همراه دارد. همچنین هیچ مدرکی دال بر این که پرهیز از انزال مزایای درازمدت دارد نیز موجود نیست.

برخی افراد اعتقاد دارند پرهیز از انزال باعث می شود سطح تستوسترون متعادل بماند، اما هیچ تحقیق بالینی برای پشتیبانی از این نظر وجود ندارد. خودارضایی به تنهایی تاثیری بر میزان کلی تستوسترون ندارد.

اگر انزال صورت نگیرد چه بر سر اسپرم ها می آید؟

انزال یا عدم انزال هیچ تاثیری بر میل کلی جنسی و باروری شما ندارد. اسپرم های خارج نشده جذب بدن شما خواهد شد یا از طریق انزال شبانه از بدن خارج می شود. با این که انزال شبانه معمولا در دوران بلوغ رخ می دهد اما امکان وقوع آن در هر سنی وجود دارد.

نتیجه گیری

مطمئن نیستید تعداد انزال را بالا ببرید یا کاهش دهید؟ به بدن خود گوش بدهید. بیست و یک بار در ماه برای همه خوب (یا واقع گرایانه) نیست. آن کاری را بکنید که به نظرتان طبیعی می رسد. به احساس خود در ساعت ها و روزهای پس از انزال توجه دقیق بکنید و خود را با آن تطبیق بدهید. به عنوان مثال، آیا پس از انزال با خودارضایی یا رابطه جنسی احساس خوبی دارید؟ پس ادامه بدهید! شاید دلتان بخواهد بیشتر انجام بدهید. یا این که پس از رابطه جنسی مکرر یا خودارضایی حس بدی دارید؟ اگر این طور است مقدار آن را کاهش دهید تا تاثیرش را ببینید.

مطالعه بیشتر:

علت و درمان انزال زودرس یا زود انزالی

5 راه افزایش مدت انزال و درمان انزال زودرس چیست؟

انزال دردناک چگونه است و علت انزال دردناک چیست؟

چه آبی باعث حاملگی میشود؟ بارداری با پیشاب ممکن است؟

?پرسش و پاسخ های انزال مردان

انزال چه فوایدی دارد؟

به طور کلی تصور می شود که انزال: به خواب کمک کند. کیفیت اسپرم را بهبود بخشد. سیستم ایمنی را تقویت کند. نشانه های میگرن را بهبود بخشد. خطر مرگ بر اثر بیماری قلبی را کاهش دهد.

آیا دلیلی برای جلوگیری از انزال زیاد وجود دارد؟

یک اعتقاد قدیمی تائوییستی وجود داشت که کنترل تناوت انزال به شما کمک می کند، آن چه را که مقدار متناهی انرژی تصور می شود حفظ کنید. گمان می رود که جلوگیری از انزال اجازه می دهد انرژی موجود در اسپرم به مغز بازگردد و به آن انرژی بدهد. اما این ایده ها اساس علمی ندارد و بسیاری از آموزگاران تائوییست از مردم می خواهد بر احساس قدرت و سرزندگی خود پس از انزال تمرکز کنند تا اعداد خاص.

آیا دلیلی دارد کلا از انزال اجتناب کنید؟

برخی افراد اعتقاد دارند پرهیز از انزال باعث می شود سطح تستوسترون متعادل بماند، اما هیچ تحقیق بالینی برای پشتیبانی از این نظر وجود ندارد. خودارضایی به تنهایی تاثیری بر میزان کلی تستوسترون ندارد.

اگر انزال صورت نگیرد چه بر سر اسپرم ها می آید؟

انزال یا عدم انزال هیچ تاثیری بر میل کلی جنسی و باروری شما ندارد. اسپرم های خارج نشده جذب بدن شما خواهد شد یا از طریق انزال شبانه از بدن خارج می شود. با این که انزال شبانه معمولا در دوران بلوغ رخ می دهد اما امکان وقوع آن در هر سنی وجود دارد.

منبع: healthline