The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا با قورت دادن یا بلعیدن منی ممکن است باردار شوید؟

خیر، با قورت دادن یا بلعیدن منی باردار نمی شوید. تنها راه باردار شدن این است که اسپرم مستقیما وارد واژن شود. با این که قورت دادن یا بلعیدن منی به بارداری منجر نمی شود، اما می تواند شما را در معرض خطر بیماری های مقاربتی قرار دهد. برای همین مهم است که حتما از شرایط خود باخبر باشید.

اما اگر لب های آلوده به منی طرف مقابل را ببوسید و بعد پایین برود چه؟

با این که احتمال بارداری در این شرایط کاملا غیرممکن نیست، اما بسیار بعید است. اسپرم مشابه غذا هضم می شود و بلافاصله پس از ورود به دهان شروع به تجزیه می شود. اما برای احتیاط می توانید زمانی که شما یا طرف مقابل پایین می رود از سد دندانی یا روش های ممانعتی دیگر استفاده کنید.

 آیا رابطه دهانی از دخول واژینال یا مقعدی بی خطرتر است؟

با این که رابطه دهانی باعث بارداری نمی شود اما مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری تایید می کند که بیماری های مقاربتی از این طریق قابل انتقال است. اما در هر مورد بیماری مقاربتی سخت است بفهمیم منشاء آن چه نوع رابطه جنسی بوده است. چون بسیاری از افرادی که رابطه دهانی دارند، رابطه واژینال یا مقعدی نیز دارند و نمی توان یک منشاء ابتلا را مشخص کرد.

 اگر طرف مقابل به موقع بیرون بکشد احتمال بارداری وجود دارد؟

با این که این روش بسیار رایجی برای جلوگیری از بارداری است، اما به تنهایی روش موفقی نیست. انجام بی نقص این روش آن قدر سخت است که تقریبا از هر ۵ نفر یک نفر باردار می شود. مضاعف کردن آن با یک روش پیشگیری دیگر مانند قرص یا آی یو دی می تواند به کاهش احتمال بارداری کمک کند.

 اگر دست طرف مقابل آغشته به منی باشد و او انگشت خود را داخل شما کند احتمال بارداری وجود دارد؟

با این که در این شرایط احتمال بارداری وجود دارد اما بسیار بعید است. اسپرم در داخل رحم تا پنج روز می تواند زنده بماند اما در معرض هوا معمولا بسیار سریع تر از بین می رود. برای کاهش احتمال بهتر است طرف مقابل دست خود را بشوید.

 آیا با رابطه مقعدی ممکن است باردار شوید؟

بین مقعد و واژن ارتباط داخلی وجود ندارد، بنابراین اسپرم نمی تواند از بین شکاف ها عبور کند. اما به خاطر دو چیز احتمال بارداری وجود دارد:

- اگر طرف مقابل نزدیک واژن انزال شود.

- اگر به طور تصادفی پس از انزال منی از مقعد به سمت واژن برود.

بهترین روش پیشگیری از این اتفاق این است که طرف مقابل پس از انزال و قبل از دخول واژنی آلت خود را تمیز کند. این کار خطر عفونت مجاری ادراری را نیز کاهش می دهد.

همچنین خوب است به منظور جلوگیری از انتشار انگل و باکتری روده پیش از تغییر محل دخول آلت شسته شود.

 اگر از کاندوم استفاده می کنید احتمال بارداری وجود دارد؟

کاندوم اگر مداوم و درست مصرف شود، موثرترین گزینه برای پیشگیری از بارداری است. اما نوع استفاده رایج معمولا با استفاده بی نقص فرق دارد. به طور میانگین کاندوم های خارجی آن هایی که روی آلت قرار می گیرد تا ۸۷ درصد در پیشگیری از بارداری موثر است. کاندوم های داخلی آن هایی که داخل واژن قرار می گیرد به طور متوسط تا ۷۹ درصد در جلوگیری از بارداری موثر است. این یعنی ۲۱ مورد از ۱۰۰ نفر که به استفاده از کاندوم وابسته هستند باردار می شوند.

اگر به این روش وابسته هستید می توانید میزان تاثیر را با دقت به این موارد افزایش دهید:

- توجه به تاریخ انقضا و نشانه های پارگی

- اطمینان از اندازه بودن آن

- فقط یک بار استفاده کردن

- عدم استفاده از روان کننده روغنی مانند روغن ماساژ، روغن بچه، لوسیون یا وازلین.

- اطمینان از درست استفاده کردن

 آیا استفاده از دو کاندوم کارآمدی آن را بیشتر می کند؟

به گفته دانشگاه کلمبیا، استفاده از دو کاندوم اصطکاک را بالا می برد و امکان پاره شدن را افزایش می دهد. این یعنی مایع منی ممکن است وارد واژن شود و احتمال بارداری و بیماری های مقاربتی را افزایش دهد. به یک کاندوم بسنده کنید و آن را با روش های دیگر مضاعف سازید.

 اگر بار اولتان است نزدیکی می کنید، ممکن است باردار شوید؟

قطعا اگر بار اولتان است ممکن است باردار شوید. پاره شدن پرده بکارت هیج ارتباطی با توانایی بارداری ندارد. در واقع، برخی افراد در فعالیت های غیرجنسی پرده بکارت خود را از دست می دهد یا اصلا پارگی را تجربه نمی کنند.

هر زمانی که دخول واژنی با آلت صورت گیرد یا حتی انزال انجام نشود احتمال بارداری وجود دارد. زیرا مایع پیش انزال نیز حاوی اسپرم است. اگر انزال خارج از واژن اما نزدیک آن رخ دهد هم احتمال بارداری وجود دارد.

 اگر عادت ماهانه باشید هم احتمال بارداری وجود دارد؟

قطعا. به نظر عجیب می رسد اما این امکان وجود دارد. بستگی به چرخه تخمک گذاری دارد. خطر بارداری در پایان عادت و نزدیک به زمان تخمک گذاری بیشتر است. اسپرم می تواند تا پنج روز پس از انزال زنده بماند، بنابراین هر چه به تاریخ تخمک گذاری نزدیک تر باشید احتمال آن بیشتر است.

 در هر زمانی از ماه احتمال بارداری وجود دارد؟

برخلاف سوال بالا، در هر زمانی از ماه امکان بارداری وجود ندارد. بستگی به چرخه تخمگ گذاری و بازه تخمک گذاری دارد. تخمک گذاری حدود روز ۱۴ چرخه ۲۸ روزه قاعدگی صورت می گیرد. همه چرخه ۲۸ روزه ندارند بنابراین زمان بندی دقیق می تواند متفاوت باشد.

به طور کلی، تخمک گذاری چهار روز قبل و چهار روز بعد از وسط چرخه صورت می گیرد. شش روز منتهی به تخمک گذاری و خود آن «بازه باروری» نام دارد. اگر طرف مقابل در این بازه داخل واژن انزال شود، اسپرم می تواند در لوله های فالوپی بماند و آماده بارور کردن تخمک باشد. اگر می خواهید از بارداری جلوگیری کنید، مهم است از کاندوم یا روش دیگر پیشگیری استفاده کنید.

 اگر ایستاده یا در آب رابطه جنسی داشته باشید ممکن است باردار شوید؟

بله امکان بارداری در تمام شرایط وجود دارد. اگر از روش های پیشگیری استفاده نکنید، فارغ از این که چه وضعیتی داشته باشید امکان بارداری وجود دارد. همین در مورد رابطه در آب نیز صادق است. دمای آب هم اسپرم را نمی کشد. استفاده درست از روش های پیشگیری تنها راه جلوگیری از بارداری است.

 گزینه های اورژانسی جلوگیری از بارداری چیست؟

اگر نگران هستید که ممکن است باردار شوید با داروخانه یا مراکز دیگر مشورت کنید. با این که قرص های هورمونی در ۷۲ ساعت اول موثرتر است اما تا پنج روز بعد هم می توانید از آن ها استفاده کنید. از آی یو دی مسی هم می توانید تا پنج روز پس از قرارگیری در معرض منی استفاده کنید.

قرص های هورمونی برای کسانی که شاخص توده بدنی بالایی دارند می تواند تاثیر کمتری داشته باشد. شواهدی دال بر این که آی یو دی مسی نیز از شاخص توده بدنی تاثیر می پذیرد وجود ندارد، بنابراین این گزینه می تواند موثرتر باشد.

 چه زمانی باید از تست بارداری خانگی استفاده کنید؟

اگر نشانه های غیرعادی دارید و فکر می کنید ممکن است باردار باشید از تست خانگی استفاده کنید. نشانه های اولیه بارداری شامل موارد زیر است:

- درد پستان ها

- خستگی

- سردرد

- تغییر خلق و خو

- خونریزی

- انقباض

- تهوع

- ویار یا تنفر از غذا

برای دقیق ترین نتیجه تا اولین روز پس از تاخیر عادت ماهانه صبر کنید.

اگر عادت ماهانه شما منظم نیست، تا سه هفته پس از آخرین رابطه جنسی منتظر بمانید.

اگر نتیجه مثبت گرفتید یا می خواهید از نتیجه منفی مطمئن باشید به پزشک مراجعه کنید. آن ها می توانند نتیجه را مورد تایید قرار دهند و برای قدم های بعدی به شما مشورت بدهند.

نتیجه

اگر نگران بارداری هستید به پزشک مراجعه کنید. ممکن است بتوانند یک جلوگیری اورژانسی تجویز کنند. همچنین می توانند تست بارداری انجام دهند و در مورد قدم های بعدی به شما مشورت بدهند. از جمله برنامه ریزی خانوادگی، سقط جنین و جلوگیری از بارداری.

مطالعه بیشتر:

خارج شدن اسپرم بعد از رابطه، آیا باردار می شوم؟

قورت دادن یا بلعیدن منی وآیا واقعا منی سرشار از پروتئین است؟

آیا آب دهان باعث کشتن اسپرم می شود؟ آیا بزاق اسپرم کش است؟

آیا در صورت دخول جزئی یا دخول تا ختنه گاه امکان بارداری هست؟

?پرسش و پاسخ های احتمال بارداری با قورت دادن یا بلعیدن منی

آیا رابطه دهانی از دخول واژینال یا مقعدی بی خطرتر است؟

با این که رابطه دهانی باعث بارداری نمی شود اما مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری تایید می کند که بیماری های مقاربتی از این طریق قابل انتقال است.

اگر طرف مقابل به موقع بیرون بکشد احتمال بارداری وجود دارد؟

با این که این روش بسیار رایجی برای جلوگیری از بارداری است، اما به تنهایی روش موفقی نیست. انجام بی نقص این روش آن قدر سخت است که تقریبا از هر ۵ نفر یک نفر باردار می شود. مضاعف کردن آن با یک روش پیشگیری دیگر مانند قرص یا آی یو دی می تواند به کاهش احتمال بارداری کمک کند.

اگر دست طرف مقابل آغشته به منی باشد و او انگشت خود را داخل واژن شما کند احتمال بارداری وجود دارد؟

با این که در این شرایط احتمال بارداری وجود دارد اما بسیار بعید است. اسپرم در داخل رحم تا پنج روز می تواند زنده بماند اما در معرض هوا معمولا بسیار سریع تر از بین می رود. برای کاهش احتمال بهتر است طرف مقابل دست خود را بشوید.

آیا با رابطه مقعدی ممکن است باردار شویم؟

بین مقعد و واژن ارتباط داخلی وجود ندارد، بنابراین اسپرم نمی تواند از بین شکاف ها عبور کند. اما به خاطر دو چیز احتمال بارداری وجود دارد: اگر طرف مقابل نزدیک واژن انزال شود. اگر به طور تصادفی پس از انزال منی از مقعد به سمت واژن برود.

منبع: healthline

دیگر مطالب اقدام به بارداری و نکات مهم برای اقدام بارداری صحیح

مطالب دیگر این دسته بندی را می توانید در این بخش مشاهده کنید